روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

اولین لباس زردم رو خریدم، یه ژاکت زردِ خوشرنگ. امروز بین درختای پاییزی حس هماهنگی داشتم :)

به همین مناسبت، آهنگ Yellow از Clodplay :)


+ اگه با پلیر سامسونگ بازش کنید، لیراکش رو هم داره. بقیه پلیرها رو نمیدونم.

موافقین ۱۲ مخالفین ۱ ۹۷/۰۸/۲۳
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۷)

خیلی خوب و دیدنی
پاسخ:
ممنونم :)
عجب
۲۳ آبان ۹۷ ، ۱۶:۴۷ آقای سر به هوا :)
ایرانسل:))

میگما این اواتارتون خیلی قشنگه:)
پاسخ:
قابل نداره
لینکش رو بدم؟ :)
تو گل زرد منی ...:)به به!! مبارکت باشه...
پاسخ:
یادتونه میگفتم از زرد بدم میاد؟
کار نکرده کردم :))

ممنون، سلامت باشین :)*
همین جسارت خوبه...آفرین
مطمئنم بهت میاد ...البته اگه موهات آبی نباشه :)))))
این آهنکو قبلن تو وبلاگ خودت شنیدم ؟؟
پاسخ:
مرسی مرسی :))
قشنگه. نه دیگه رنگ آبیش رفته، هرچند دوباره میخوام بزنم :دی

نه. من تازه شنیدم :)
۲۳ آبان ۹۷ ، ۱۷:۴۱ شیکپوش (^_^)
باید خاص باشه...مبارکه :)

اتفاقا به مو آبی رو توی اینستا میبینم برام جای سواله که چرا آبی؟ قشنگی و جذابیتی نداره آخه به نظرم مخصوصا برای مو اونم خانوم :))
https://instagram.com/ramina_naghioun/
پاسخ:
سلامت باشین، ممنون :)

قبلا در موردش چندباری نوشتم تو وبلاگ
رنگ های فانتزی خاصن، شاید همه نپسندن. ولی من خودم آبیشو خیلی خیلی دوست داشتم :))

مباارکت باشه
میگن سلیقه آدم هر ۵ سال عوض میشه
شاید سلیقه شما هم تغییر کرده
خدا داند...

پاسخ:
سلامت باشین، ممنونم.

شاید... هرچند حالا اینجورم نیست که عاشق زرد شده باشم! :))
۲۳ آبان ۹۷ ، ۱۸:۰۴ شیکپوش (^_^)
آره باید جالب باشه همین که خودت حال میکنی باهاش خوبه دیگه ;-)

راستی با آهنگه هم یاد این پست اینستا افتادم...یه ایرانی هستن که تو کانادا زندگی میکنن:
https://www.instagram.com/p/Bii8LLynXR2/
پاسخ:
اوهوم :)

چه حس خوبی داشت پستش ^-^
۲۳ آبان ۹۷ ، ۲۰:۳۲ وحیده پوربافرانی
زرد! 
عالیه. منم دلم میخواد یه لباس زرد داشته باشم و توو پاییز بپوشمش
احتمالا خیلی قشنگ شدی😍😊
مبارکت باشه
پاسخ:
خیلی کیف میده جدا :)

مرسی مرسی، تصورتون قشنگ میبینه :دی ^-^
سلامت باشین بانو جان :)*
۲۳ آبان ۹۷ ، ۲۱:۱۸ جناب منزوی
مبارک باشه :)
پاسخ:
ممنونم بسی ^-^
وای من عاشق زردم
مبارکههههه😊
پاسخ:
جدی؟ :))

سلااامت :*
۲۴ آبان ۹۷ ، ۱۱:۴۷ آقای سر به هوا :)
سلام
اون روز بحث سیر مطالعاتی شد شهید مطهری شد من فکر کردم گفتم اگه به جا پراکنده خوندن یه سیر داشته باشم خوب باشه:)
گفتم شما یه سیر مطالعاتی اگه میشناسید معرفی کنید!
من تو نت سرچ زدم این لینک پایین امد البته من برای قسمت موضوعیش شروع کردم و نه ترتیبی!
گفتم شاید بهترش بشناسید:)

http://www.mortezamotahari.com/Forum/default.aspx?g=posts&m=7307

ممنان:)
پاسخ:
سلام سلام
خیلی خوشحال شدم از شنیدنش. من به همه ی دوستام سیر رو پیشنهاد میکنم، واقعا فوق‌العاده ست. ان شالله آثارش رو میبینید خودتون :)

اینم سیر خوبیه. ولی به نظرم سیرآسان به سخت بهتره...اینجوری ممکنه کتابای سخت تر دلم آدم رو بزنه...

+ موسسه بینش مطهر رو نپرسیدید؟ اگه بتونین با اونا جلو برین که دیگه نور علی نوره
۲۵ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ آسـوکـآ آآ
مبارکت باشه عزیزم :)
پاسخ:
ممنون بانوجان :)
مبارک باشه
تیتر هم دوست داشتم
پاسخ:
ممنونم :)

+ تیترای طولانی رو خودم دوس ندارم
اینم تیتر قشنگی میشه :)))

اولین لباس زردم رو خریدم
پاسخ:
بسی کوتاه و زیبا :|
۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۳:۲۲ خورشید ‌‌‌‌
سلام ارکیده جانم

دانمارکیه :))
عکسش هم یه سری شیرینی تازه و خوشگله
از اینا که روش با خلال پسته و مغز تخمه آفتابگردون تزئین شدند :)))

حیف شد نرفتیم نه؟
پاسخ:
سلام عزیزم

مرسی مرسی :)))

آره واقعا :دی
جامون خالی
ایشالا به شادیا بپوشی
پاسخ:
ممنونم
ایشالا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">