روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

آرزو

‎۹۷

خونمون خیلی دور بود به نمایشگاه، خیلی. گاهی به بابا التماس میکردم که بریم نمایشگاه رو ببینیم و بعضی وقتا جواب میداد. اگه اونموقع بهم میگفتن یه روزی خونه ات دو قدمی نمایشگاه میشه، باورم نمیشد. اما الان هست!

داشتم پستای قدیمی پلاسم رو میدیدم، یه عکس بود برای ۴۰۰ هفته پیش، یعنی حدود ۸ سال پیش. عکس یه دختر بود با موهای آبی، نوشته بودم "یه روزی موهامو آبی میکنم." و همین چند ماه اخیر آبی بودم :)

یه روزی آرزو داشتم موهامو ببافم، یعنی اونقدر بلند باشه که بتونم ببافمشون. الان حتی از جلو هم میتونم :)

میدونی قسمت خوبش کجاست؟ این که آرزوهای الانم، شاید داشته های سال های بعد باشن. حتی اگه مسیر رسیدنشون رو نفهمم کی طی کردم. 

پ.ن: میشه بسطش داد به مسایل کلی تر. استادمون یه حرف جالبی میزد (فکر میکنم بر مبنای یه حدیث بود) که انسان به هر چیزی که علاقه داشته باشه، آینده اش همونه...

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۱
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۰)

۱۱ آبان ۹۷ ، ۱۳:۰۴ علیرضا آهنی
اولین (:
پاسخ:
سلام بر علیرضا :)
۱۱ آبان ۹۷ ، ۱۳:۰۴ خورشید ‌‌‌‌
اوممم
منم قبول دارم که آرزوهای امروزمون داشته های فردامونند
یعنی مطمئنم هرچیو بخوایم یه روز بهش میرسیم
یه استادی هم داشتیم میگفت حتی اگه این دنیا نرسیم، اون دنیا میرسیم :))

ولی من، سر قدمِ ماقبلِ آرزو موندم
یعنی حتی دلم نمیاد بعضی چیزا رو آرزو کنم!!
نمیدونم شاید اونقدر حساب کتاب میکنم که آیا لیاقتش رو دارم؟ آیا به صلاحمه؟ آیا واقعا همونجوریه که تصور میکنم؟ و...
خلاصه یه جوری خودم رو توجیه میکنم که حتی آرزو هم نتونم کنم!



+ بعد از مدتها کامنتها باز بود :) سوءاستفاده کردم کلی حرفیدم :)

+ خوب و خوش و سلامت باشی الهی ❤️‍ 
پاسخ:
آرزو حساب کتاب نداره که
فقط باید دلت بخواد، همین :)
توی این چیزای کوچیکی که گفتم حتی دونسته هم نبوده...
ولی برای چیزای بزرگ، تلاش هم در کنار آرزو لازمه و برنامه ریزی... بدون تلاش نمیشه انتظار رسیدن داشت به نظرم.

+ خیلی خوشحال شدم، نظرتو دیدم. ممنون دوست من :)*
++ بهمچنین گلی جان :*
۱۱ آبان ۹۷ ، ۱۳:۰۵ علیرضا آهنی
سلام بر شوما (:
پاسخ:
^-^
۱۱ آبان ۹۷ ، ۱۳:۰۹ مریــــ ـــــم
از امام علی یه حدیث داریم که میگه به هرچی فکرکنین سرآغاز یه اتفاق تو زندگیتون
درسته
منم دبیرستان که بودم عادت کرده بودم شب ارزوها ارزوهامو مینوشتم
سال اول دانشگاه وقتی دفترم ورق میزدم میدیدم چقد ارزوهای ساده ای داشتم که تقریبا به همش رسیده بودم و نفهمیده بودم
برای همین میگن حواستون باشه چی ارزو میکنین
پاسخ:
چه عالی. همینه واقعا

چه کار خوبی. کاش منم یه جایی مینوشتمشون مرتب.

اوهوم. مهمه که چی میخوایم، که به چی علاقه داریم، همون میشه آینده امون... یکمم ترسناکه حتی :)
۱۱ آبان ۹۷ ، ۱۳:۱۷ پشمآلِ پشمآلو
پستت یه حس خوب داشت که ینی ادم بالاخره به ارزوهاش میرسه و انگیزه داشته باش
ولی من گریم گرفت .. که الان چق ذهنم درگیره مسائلیه که شاید اینده نگاهشون کنم خیلیم کوچیک و پیش پا افتاده باشن و الان همین مسائل خیلی از ارزوهامو شکل میدن
پاسخ:
پشمال بعدا به نظرمون کوچیک میاد... وگرنه همون موقع خیلی بزرگ و درگیر کننده ست... 
میدونی یه قوت قلبی بود برام این فکر... که الان که درگیر کار و آینده شغلیمم، ۵ سال دیگه، ۱۰ سال دیگه نگاه کنم به این روزا و بگم اصلا نمیدونسم اینجوری همه چی ردیف میشه :))
منم تصمیم گرفتم از این به بعد آرزوهامو هرچند کوچیک بنویسم تو یه دفتر، بعدها از اول دفتر شروع کنم به خوندن :))
من تقریبا همیشه می‌شده که موهامو ببافم، ولی خودم حتی یک بار هم این کارو نکردم. باااید یکی دیگه ببافه. همیشه از مامانم می‌خواستم و هنوز هم می‌خوام، ولی نمی‌بافن  :((( فک کنم واسه من آرزوش اینجوری میشه که یکی موهامو ببافه!
آبی! 🤔 آبی! 🤔 آبی! 🤔 چمدونم، شاید منم یه روز از این‌جور کارا کردم 😄😄😄
من خیلی دوست دارم برم نمایشگاه کتاب تهران که تو اردیبهشت برگزار میشه، البته با کلی پول 😂😂 ولی تا حالا نشده.
پاسخ:
ایده خیلی خوبیه! چرا قبلا به ذهن من نرسیده بود؟ :))
منم مینویسم ایشالا، باحاله :)

خب خیلی راحت تره کسی برات ببافه ولی میشه خودتم ببافی... فقط همون چندتا گره اول سخته بعد میاری جلو. من همیشه موهام کوتاه بود یا نهایت تا سر شونه. الان بیشترین حدشه :))

تو همه رنگا فقط آرزوی آبی رو داشتم من :))

بیا با هم بریم ^-^

خوش به حالت ارکیده *__*
نمایشگاه کلی از خونه ی ما دوره و من حس و حال چن سال پیش تو رو دارم.
راسی فکر کنم کتابخونه مرکزی بن تخفیف میده واسه نمایشگاه.البته مطمعن نیستم 🤔
پاسخ:
عزیزمی :)

بن گرفتم ولی فایده ای نداشت. همونجا با کارت شناسایی کارت تخفیف میدن، اگه خواستی بری :)
آره حتمااا میرم
مچکر از راهنماییت:*
پاسخ:
خوش بگذره بهت :)
راسی اگه خواسی خودت بری، بگو تا آدرس بهت بدم :)
۱۱ آبان ۹۷ ، ۲۱:۳۱ آنیا بلایت
همیشه به آرزو‌های قشنگت برسی عزیزم :* ♡
پاسخ:
مرسی گلی:)
و بهمچنین :*
۱۱ آبان ۹۷ ، ۲۳:۱۷ جناب منزوی
پس من باید به چیزهای خوب خوب فکر کنم :)
بچه که بودم آرزوهای کوچکی داشتم که بهشون نرسیدم، بزرگ هم که شدم بازهم نرسیدم، بگذریم :)
به آرزوهای خوبتون برسید :)
پاسخ:
همشون؟ فکر میکنم خیلیاشو یادمون میره... :)

ممنونم و بهمچنین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">