روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

یادی کنیم از رادیو چهرازی، پادکست پاییز :)

و این آهنگ به شدت پاییزونه...


+ به لطف جناب زمستان، آهنگ بالایی رو توی بیان ببینید :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۵
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۶)

۱۵ مهر ۹۷ ، ۰۶:۴۵ دایی حیدر
:)))
چند روز پیش یاد این پادکست افتادم و رفتم برای بار nام گوشش دادم.خواستم بگم دیوونم میکنه هربار که میشنومش، ترسیدم یکی بگه تو خودت دیوونه بودی از قبل. ولی واقعا همینه، یه سری دیوانه یه پادکست درست کردن برای یه سری دیوانه دیگه که هربار میشنونش دیوانه تر از قبل میشن...

+الانم باز سر صُپی رفتم تو عالم دیوانگی با این اپیزود 16 معروف رادیو چهرازی... ممنون از بازنشرش... میتونم بگم زحمت منو کم کردید! دیر یا زود اینکارو میکردم...
پاسخ:
قشنگ ترینشه به نظرم :)

+ میگم اون آهنگم چاشنیش کنید، صبح پاییزیتون ساخته میشه :))
میدونم یوتیوبه و فلان... ولی خب ارزششو داره :)
 اتفاقن میخواستم بگم یوتیوب و فلان!!! چرا یوتیوب، چرا خود بیان نه ؟
ذهن خوانی میکنید سر صپی :)
پاسخ:
متاسفانه هرچی گشتم قبلا، نتونسم فایلشو تو نت پیدا کنم، من اولین بار توی یوتیوب دیدم و هر سال پاییز که میشه و دلبریاش و دیوونگی هاش، باز یاد این ملودی میافتم.
خلاصه با وجود فلان بودن، دیگه برید ببینید :))
*آهنگ ضمیمه هم عالی بود. همچنین کلیپش... مخصوصا آخرش که یه جوری هنرمندانه صحنه سازی کردن که آدم حس میکنه از اول تا آخر backward پخش شده، یعنی همون از آخر به اول... لایک!
پاسخ:
پس دوس داشتین :))
همون از آخر به اوله :)
* من اون کلاغا رو دوست دارم و سیگارشو و سردی هوا و دم غروب بودن و همشو :)
۱۵ مهر ۹۷ ، ۰۸:۲۰ پشمآلِ پشمآلو
اهنگ قشنگی بود^_^
ولی پسره رو نگا میکردم اصابم خورد میشد:/:دی
پاسخ:
چرا؟ :))
مرسی از حسن انتخاب شما
پاسخ:
:)
۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۲:۴۴ علیرضا آهنی
(:
پاسخ:
:))
۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۳:۵۷ علیرضا آهنی
پاییز برای من یکمی بده . چون هعی سرما و آنفولانزا میگیرم :|
پاسخ:
لباس گرم بپوشی خوبه :)
۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۳:۵۹ علیرضا آهنی
ربطی نداره :|
پاسخ:
من خودم سرما‌خوردگیم بیشتر از لباس سبک پوشیدنه 
شما رو نمیدونم :)
چه آهنگ خوشگلیه ،ای جان و دلم با هم⁦^_^⁩
پاسخ:
قابلی نداشت خانوم جان :)
۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۶:۰۴ جناب منزوی
آهنگ فیلتر شکن می خواست :)
بقیه ش آزاد بود
پاسخ:
آهنگه‌رو جناب رمستان زحمت کشیدن توی بیان آپلود  کردن، دوتاش یکیه :)
۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۶:۱۵ پشمآلِ پشمآلو
تکون خوردنش برا من هیستریک بود:دی
پاسخ:
آخی :))
سلام 
بسته اینترنتیم ته تهشه :|:(
وایفامون هم قطع شده :|:(
ولی ایشالا تا آخر هفته این  آهنگ‌ رو دانلود کنم و گوش کنم‌:)
مرسی :*



پاسخ:
سلام واران جانم

عزیزم.. عجله ای نیست :)
هر وقت تونسی ببین :)*
۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۷:۱۷ حامد سپهر
پاییز از چهرازی فوق العاده س مرسی از یادآوریش
پاسخ:
خواهش میشه :)
همش منتظر بودم یا چیزی بخونه، یا حداقل خاکستر سیگارش بیفته :|
که هیچ کدوم رخ نداد :)
پاسخ:
:))
نه والس بود، قرار نبود بخونه. به سیگارش ولی اینجوری دقت نکرده بودم :))
این اهنگو باید زیر بارون در حال قدم زدن با بارونیه نارنجی;) روی برگای زرد و نارنجی پیاده رو با چتر (یا بدون چتر ! ) گوش داد :) 
پاسخ:
به به
توصیف شما دلبرتر بود اصن :))
اقا منم میخوام لاغر شم ولى با دیدن شیرینى و شکلات انگیزه هى محو میشه :|
پاسخ:
:)))
میدونی چجوری خودمو شکنجه میدم؟ میرم پینترست عکس انواع شیرینی و غذا... :|
ولی خب هوسم یکم کمترشده به نظرم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">