روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

Sad ؟

No energy ؟

Need to freshen up ؟

یه suggestion  دارم برات. به این صورت که، glass of water دستته بذار down. بشین این فیلم رو watch کن! خیلی حال خوب کنه. موزیکال و خانوادگی و عاشقونه :))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۶
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۳)

۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۲:۰۸ پشمآلِ پشمآلو
خانومم فیلم معرفی میکنی نباس لینک دانلود بذاری؟ چ وضشه؟ مسئولین کجان رسیدگی کنن؟ :flips the table :دی
پاسخ:
عزیزمی :))
پشمال جان من از سایت 30NEMA دانلود میکنم. هر وقت از هر سایت دیگه ای دانلود کردم 90 درصد اوقات پشمون شدم! سینما قبلا آزاد بود الان اشتراکیه ولی یه راه کوچیک هم گذاشته... باید اول توی کانال تلگرامیشون عضو بشی، بعد اسم فیلم مورد نظرتو میفرستی توی رباتشون. لینک همه ی کیفیت ها رو برات میفرسته.
روزانه 2-3 تا فیلم (دلخواه) رو اینجوری رایگان میده. 
حالا اگه میخوای آدرس کانال و ایناشو برات بفرستم
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۳:۰۸ پشمآلِ پشمآلو
عه .. اوکی پ هیچی از خونت میگذرم:دی
تلگرام ندارم وگرنه میگرفتم کانال ایناشو
پاسخ:
:))
من تلگرام رو فقط برای سینما نگه داشتم، ارزششو داره :)
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۳:۱۱ علیرضا آهنی
آقا اینو با سرعت 30kb چقدر لفتش میده ؟
پاسخ:
عکسش؟
یا فیلم؟!
فیلمش حدود ۳ ساعته و چون قدیمیه باید با کیفیت 1080 حتما دان کنی. پس با اون سرعت، کلا قیدشو بزن :))
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۳ علیرضا آهنی
لعنت بر مخابرات با این اتصالات گو** که توی محل ما درست کردن :'(
پاسخ:
و خدا اینترنت همراه را آفرید، که بعضی ها حرص نخورن و فوش ندن :))
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۴ جناب منزوی
خدایش بخاطر ترکیب (انگلیسی فارسی) خنده ام گرفت :))
پاسخ:
:دی
مثلن من خیلی انگلیسیم خوبه :دی
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۵ علیرضا آهنی
و رایتل اینترنت را گران نمود که برای هر 3 گیگ باس 17 تومان پول بدی :|
پاسخ:
شبانه و نامحدود و اینا نداره؟

در غیر این صورت باید صبر کنی دانشجو شی از اینترنت دانشگاه بهره ببری :دی
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۸ علیرضا آهنی
نه ( خود زنی )
پاسخ:
:)))

+ تنها راهش اینه که یکی رو پیدا کنی این فیلما رو داشته باشه، ازش بگیری :دی
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۴:۰۶ آقای سر به هوا :)
کی این دیکشتری از توگوشیم پاک کرده:/
پاسخ:
با اکسفورد حتما باید چک کنین اصن 😎
همه چیز به کنار...من عاشق سبک لباس این جور فیلمام. :)))
پاسخ:
لباساشون از این پفی ها نبودااا
ولی قشنگ بود :))
انگلیسیت تو حلقم:)))))
پاسخ:
اوه. آی فارسی ندانست :))
😂😂😂 بابا هوشگله:))))
پاسخ:
:)))))
کلا سبک لباس قدیمی منظورمه.
ارکیده تا حالا فقط ۱۷ دقیقه‌شو دیدم و چقد همین دقیقه‌ها بم چسبید :دی
پاسخ:
اوهوم :)

آره قشنگه... ایشالا تا آخرش دوس داشته باشی :)
آفرین :)))
مترجم کی بودین شما ؟:))))))


فیلم رو دانلود میشه کرد چطوره ؟
یا باید بخریم ؟:))


سلام :)
پاسخ:
سلام خانوم :))

نه من مترجم نیسم، انگلیسی زبانم اصلن :دی

میشه دانلود کرد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">