روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۴
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۷)

U R LUS
OK?
پاسخ:
OKAY

HOGHOUGH IS ZESHTUO :|
من وقتایی که ناراحتم میل به خوردنم کم میشه ولی بدون میل، اگه کسی تعارف کنه چیزی میخورم. خیلی عجیبه |:
پاسخ:
 خوووشا به سعادتت عزیزم :|
یکی بیاد اینا رو از جلو من برداره، کل رژیمم به فنا رفت ://
الان غر زدی شما و قراره حذف کنی پست رو؟:)))
پاسخ:
ای بابا ای بابا...
:((
اینقد بدم میاد میام بدون فکر پست میذارم و برمیدارم...

نه این میمونه، فانه بیشتر :|
۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۰۲ پشمآلِ پشمآلو
بنظرم بهترین راه جلوگیری از ریزه خوری عصبی اینه که دهنتو با یچی کم کالری پرکنی .. مثن یا مایعات یا سبزیجات ک هم خورده باشی هم نخورده باشی
پاسخ:
علمی بررسیش کردی دوست خوبم

چشم :)
پز روشنفکری هزینه داره دیگه 😎
پاسخ:
این وصله ها به ما نمیچسبه...
طبق حرف یاقوت دیگه نظر ندیم پس؟
پاسخ:
:|
نه این میمونه :|
پس حرف بزنید دوستان :)
پاسخ:
اوهوم :|
خب می بینم که رفتی با رشته تون آشنا شدی و اینجوری :| برگشتی خونه؟

علوم انسانی خوندن الکی نیست که دوست من :)
پاسخ:
نه اینجوری برگشتم :(   :/  :×

من نگفتم الکیه. گفتم دوست ندارم :|
۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۲۵ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
جالب بود.
پاسخ:
:)
چرا واقعا؟! :|
پاسخ:
اگه فهمیدی به منم بگو :|
حالا بذار یکم بگذره
به جاهای خوبشم میرسی انشالله :)
پاسخ:
امیدوارم 
من هیچی نمیخوردم ...
پاسخ:
خوشا به سعادت شما هم :|

البته آرزو میکنم هیچ وقت به ناراحتی دچار نشی کلا :)
من تا حالا دقت نکردم که آیا رابطه‌ای بین مود من و خوردنم وجود داره یا نه؛ احتمالا نیست که نفهمیدم.
و هیچ‌وقت هم تا حالا رژیم نداشتم :|
فلذا هیچی از این پست نمی‌فهمم :||

اما چون تو می‌خوای نخوریشون، بده اینور من زحمتتو کم می‌کنم :)) فقط چی هست جلوت؟
پاسخ:
تو کلا زیاد نمیخوری، اینطوری که فهمیدم :))

کیک و کلوچه، بفرما قابل نداره :))
حقیقت اینه که بعضی‌ها معتقدند من خیییلی پرخورم! مثل زن‌دادشم. و بعضی‌هام معتقدند من از گنجشک هم کمتر می‌خورم، مثل مامانم :))) ولی به احتمال قوی از نرم جامعه بیشتر نخورم، کمتر نمی‌خورم. اینم عقیده‌ی خودم :دی

الان اشتهای پفک دارم، فک کنم چند ماهی هست نخوردم. سوپری سر کوچه‌تون دارین؟ :)
پاسخ:
عزیزم :)
ولی از چیزی که گفتی، نظر من به مامان نزدیکتره :)

 
+ چندددد مااه؟ واو
نه ما کوچه نداریم :|
سوپری هم نداریم :|
پفک هم نداریم :|

شوخی که نیس، هم اشتها داری هم چند ماهه نخوردی :))
چیپس، پفک، نوشابه، آدامس، اینجور چیزا خوردن نداره که. سالی چند بار بسه :)

ای بابا! آخه مگه گنجشک ترس داره؟؟؟ فوقش سه چهار بسته بتونم بخورم.
ببین اون دفعه من کارت زدم، این دفعه تو پفک بخر 😆
پاسخ:
بعد میگه نرمال میخورم :|

کارت که نزدی که... این همه منو راه بردی پیاده...
منم پفک نمیخرم برات های :دی
خوبش کردی تسنیم و :) نخر براش
پاسخ:
شوخی کردم باش. براش هم پفک میخرم هم چیپس هم آدامس :))
نوش جان ش :/
پاسخ:
:))
سلام 
اگر میدونستم پستت عوض شده اونو تو پستم  نمیگفتم :دی 



+

من تا حدودی برعکس شما هستم :))
نمیخورم چیزی رو :دی 
من وقتی پرخوریم زیاد میشه که در جمع خانواده ام :))
اونجوری دیگه حتی اگر چیزی نخورمم به لطف خانواده گرامی نمیذارن:))





+


جوابتون به کامنت جناب مرتضا د خیلییی باحال بود 👌😁😀
عالی بود اصلا👏😂
خوشم میاد خانم ها طرف خانم ها رو میگیرن در هر شرایطی :)))))
عالی بود یعنی !!
 پستت یه طرف لبخند رضایت از جوابت به ایشون یه طرف :)))))
مرسی ارکیده بانو ^__^
ارکیده مرسی ^__^

خوبش کردی تسنیم و :) نخر براش
پاسخ: 
شوخی کردم باش. براش هم پفک میخرم هم چیپس هم آدامس :))
پاسخ:
نه دیگه حقیقتو گفتی شما :)))

خیلی ها برعکسن انگار. بازم خوش به حالتون :دی


من شوخی کردم با هردو بزرگوار :)
جدی نبود :)
انگار من جدی گفتم :)))
خب منم شوخی گفتم با هر سه نفر شما :))



سلام :)
ممنونم :)

پاسخ:
آخه خیلی ضد مردانه بود :))))


قربونت :)
والا من هیچ کلامم جدی نیست تو این دنیای مجازی بیان تو لابلای کامنتام :))
حالا میخواین  جدی بگیرین بگیرین :)) به من چه اصلا :دی :)))

من با هر سه تانون شوخی کردم :)) 
کلی هم به کامنت هاتون خندیدم :)))




پاسخ:
باشه باشه قبول :))

هرچی شما بگی :)
چجوری رژیم میگیرین شماها
اصن چجوری میفهمین چاق شدین:))
من پنجاه کیلو بودم بهم میگفتن نحیف و لاغر،الانم شصت و هفت کیلوام بهم میگن نحیف و لاغر:)))
اصن یه وضعیه ها:/
پاسخ:
خب با معیار مامانا کلا نباید سنجید. همیشه نحیف و لاغری :))
وزن و قد و تناسبشون مهمه
ولییی مهم تر از همش! رضایت خودته :))
این دقیقا یک بُعد از منِ. 
من بعد از غصه و بعد از رفتن سراغ شکلات!:|
پاسخ:
یکی مثل من پیدا شد :))
۲۷ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۴۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من عصبی باشم فقط می‌خورم! بعد اینایی که وقتی از دست کسی عصبی هستند، اعتصاب غذا میکنند رو نمی‌تونم درک کنم.
پاسخ:
مث همیم پس :)))
خدایی کار اونا قابل درک تره :دی
ناراحتن، چیزی از گلوشون نمیره پایین ولی ما تازه انگار اشتهامون باز میشه :))
منم اومدم پیدا شمممم:))) 
عاغا من وقتی عصبانی م خیلی دلم میخواد برم تو یخچال و همه چی بخورم:// و غذامم تند تند میخورم-__- 
وقتای ناراحتی کمتر یا اصن هیچ :))
پاسخ:
ایول ایول :)))
پس فقط وقتی عصبانی هسی؟
بازم خوش بحالت :دی
چه خبر از درس و بحث ؟ ...
پاسخ:
سلام :)
این هفته با آمادگی بیشتری رفتم، بهتر بود :)

+ ممنون که به یادم بودین :)
دخترخانم گلتون راضی بودن؟ ^-^
سلام خانوم
خدا رو شکر ...بهتر هم میشه امید بخدا
دیروز کلاساش تشکیل نشد امروز اولین روزش بود و بعد نبود از شلوغی کلاس متعجب بود:))
پاسخ:
ان شاءالله...
آخی... پس کلاساشون تشکیل شده دیگه، به سلامتی ایشالا ^-^
۰۲ مهر ۹۷ ، ۱۲:۲۶ تسنیم ‌‌
عه، من تازه دیدم که قراره برام هم چیپس بخری، هم پفک، هم آدامس ^_^
من ارکیده خیلی دوست :)))
پاسخ:
عزیزم :)))
حالا که ارکیده خیلی دوست، گزم برات میخرم :دی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">