روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

حس میکنم جای اشتباهی اومدم.... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۴
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۱)

سلام:)
پاسخ:
سلام علیکم 
چرا اشتباهی آخه ؟
پاسخ:
همه درسا حقوقیه... فکر نمیکردم اینقدر زمخت باشن
چرا ؟
پاسخ:
نمیدونم. شاید دارم زود نتیجه گیری میکنم
ولی تمام درسای این ترم حقوقه، نه مطالعات زنان...
سخت و زمخته ولی خیلی کاربردیه ...
پاسخ:
نمیدونم...
آهسته آهسته... :)
پاسخ:
دارم فکر‌میکنم اوایل مکانیک هم همین حسو داشتم و بهش بها ندادم...
درست میشه بنظرم
پاسخ:
نمیدونم
...
میفهمم حقوق سخته ولی این اولشه.
موفق باشی
پاسخ:
بحث سختیش نیس
حوصله اشو ندارم :/
۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۰۴ پشمآلِ پشمآلو
آقا دوست ما ـم روز اول رفته بود ارشد بعد یه سال استراحت میگف غلط کردم:دی
انشاالله راهش میاد دستت .. فلن اندکی صبر 
پاسخ:
نمیدونم پشمال...
سر سختیش نیست... تو این یه سال هم من بیکار نبودم واقعا...

الان به غلط کردم افتادم که چرا "زن و خانواده" رو نزدم :(
100 سال اولش سخته
پاسخ:
روز آخرشم خوب نمیشه یعنی؟ :))

+ ممنون بابت روحیه :))
۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۲۱ پشمآلِ پشمآلو
بنظرم بذا یکی دو ماه بگذره دیدی باب میلت نیس برو سر کلاسای زن و خانواده بشین ببین اونا به مذاقت خوش میا یا نه اگه اوکی بود فوقش انصراف میدی اونو میری برا سال دیگه خو
ولی جفتشو بررسی کن
پاسخ:
هوم...
باید همین کار رو بکنم...
برو خدا رو شکر کن :)
دلم تنگ شد واسه دانشگاه...
پاسخ:
وقتی دوباره پاتو بذاری توش، دلتنگی جاشو میده به "خدا رو شکر که تموم شد" :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">