روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

اولین اولویتم رو آوردم :))
دانشگاه اصفهان
حقوق زن در اسلام

+ هم رشته ای ها و هم دانشگاهی ها لو بدن خودشونو. :))
داریم اصن؟ :دی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۲
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۴۳)

مبارک باشه .... :)
پاسخ:
ممنون. سلامت باشین ^-^
۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۲۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
به سلامتی:-)
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم :)
خداروشکر(:
ان شاءالله موفق باشین^_^
پاسخ:
الحمدلله واقعا :)
ممنون گلم :)
به به مبارکااا باشه
ان شاء الله همیشه موفق باشی عزیزم
هرچی آرزوی خوبه واسه تو⁦^_^⁩
پاسخ:
سلامت باشی خانم
ممنون عزیزم :)
مرررررسی ^-^
مباااارکه
:)ان شاءالله همیشه  موفق و عاقبت بخیر باشی
:)
پاسخ:
ممنون خانوم :))
بهمچنین شما :)
مبارکت باشه!
شیرینیش رو زود بده!
پاسخ:
سلامت باشین :))
چشمم. برم فکر کنم چی میشه شیرینی داد :))
اولین اولویت یعنی دقیقا همون چیزی که میخوای و این یعنی عااااالیهههه ذووووق :)) مبارکهههه
پاسخ:
اوهوم. خدا رو شکر :))
تهران ها رو هم میاوردم، حتی شاید علامه رو، ولی اصفهان واسم اولویت داشت :)

مرررررسی. ایشالا روزی خودت، اولین اولویتت :)
مبارکتون باشه ((:
پاسخ:
سلامت باشین :)
عکس وبلاگ رو (((:
پاسخ:
ذوق کرده، مثِ من :))
۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۵۹ آرزوهای نجیب (:
مبارکت عزیزم.
ان‌شاءالله به دل خوش این دو سال رو بگذرونی (:
پاسخ:
ممنونم خانوم

ان شالله. به دعای شما :)
ایشالا شیرینی دکتری شما رو بخوریم :)
مبارکه ✌
پاسخ:
سلااام :)

ممنونم ^-^
مبااااااارکه :))))
شیرینی ما کو؟ 😀😀😀


اتفاقا الان از بیرون اومدم سایت سازمان سنجشو رفرش کردم دیدم ارشد اومده میخواستم بدوم بیام بهتون خبر بدم بعد پنلو باز کردم دیدم خبرم سوخته‌ست دیییی: 
پاسخ:
چشمممم شیرینی هم ایشالا میدم. فقط پیشنهادی نداری واسش؟ :))

آخی... خونه نبودم، اومدم. همسری میگه بدو بدو ارشد اومد :)))
خیلی خیلی مبارکه‌ :)) دیدین گفتم که میدونم بهترین نتیجه رو میارین؟ :)

هم رشته‌ای که نیستم مسلما؛ ولی ممکنه هم‌دانشگاهی بشم یه موقع :-"

+ ناپلئونی نمیدین؟ D:
پاسخ:
منطقیش آره... یبار‌ پرسیدم با رتبه های حدود ۱۰۰ دانشگاه اصفهان رو آورده بودن. ولی دل آدم آروم نمیشه انگار تا نتیجه رو نبینه :)

ایشالا بهتر از اینجا میاری ولی خب نشدم، قدمت به چشم ما و دانشگاه اصفهان :))

+ ناپلئونی مجازی پیشنهادی داری؟ :))
موفق باشید :)
پاسخ:
ممنونم ^-^
مبارک باشه ارکیده ی قشنگم.
اول مهر ، سلام منو به مجسمه ی میدون کنار دانشگاه برسون :'(
پاسخ:
ممنون عزیزدلم 

الهی... حالا صبر کن، هنوز مونده. ایشالا خودت اول مهر میای بهش عرض ادبی میکنی :)
مبارکه 🌹
بسلامتی 🤗
شیرینی شیرینی شیرینی بده بریم 😉😁

پاسخ:
سلامت باشی عزیزم :))

برین؟ کجا؟
مجلس رقص و پایکوبی برپاست :دی
شامم میدیم تازه :ی
۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۰۸ کوپر کوپرزاده اصل
مبارکااا...موفق باشین 🌸
پاسخ:
سلامتی باشی گلی. خیلی ممنونم :)
دانشگاه اصفهان رو ریسه ببندید که یه دانشجو با موهای آبی وارد میشود:))

مبارکتون باشه تبریک میگم موفقیتتون رو ، امیدوارم موفق باشین:)
پاسخ:
:))))))
اگه تا اون روز رنگش نرفته باشه  :))

ممنون آقای سپهر. سلامت باشین :)
۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۲۷ خورشید ‌‌‌‌
مبارکا :)
ان شاءالله یه مسیر عالی، همراه با موفقیتهای بیشتر و بزرگتر پیش روتون باشه 🌺


و از اونجایی که من همیشه و در هر شرایطی باید یه سوالی داشته باشم!! :))
رشتتون از گرایشهای حقوق هست؟


+ دستتون رو سر ما :)
پاسخ:
ممنون عزیزم
بهم چنین برای شما ان شالله.

راستش نمیتونم جواب دقیقی بدم. مطالعات زنان رشته شناور و میان رشته ایه. دوتا گرایش داره، ۱. زن و خانواده، که شبیه گرایش های علوم اجتماعی هست. ۲. حقوق زن در اسلام، که شبیه گرایش های حقوقه
ولی این که جز حقوق محسوب بشه، این طور نیست.

+ ایشالا بهترش نصیبتون :)

۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۰۱ پشمآلِ پشمآلو
ب ب هرروزتان نوروز نوروزتان پیروز:دی
لطفا شیرینیو کارت ب کارت کنید ما منتظریم:))
پاسخ:
مرسی :))
نه ما شیرنی کارتی نداریم، فقط شیرینی نخودچی:|
:))
سلام :)
تبریک میگممم :))))
پاسخ:
سلام خانوم
ممنوووون :)
۱۲ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۴۵ خورشید ‌‌‌‌
خیلی ممنون :)

اینکه من دوست دارم از هر رشته ای یه اطلاعاتی داشته باشم هم معضلیه :)))
پاسخ:
خواهش میکنم :)

خیلی هم خوبه :)
مبارکه. 
یه شارژ پنج‌تومنی ایرانسل کافیه به نظرم.
پاسخ:
سلامت باشین.

نفری؟ :|
الان خبر دادن انگار اشتباه شده، قبول نشدم :|
من با بقیه چکار دارم :| خودم ر گفتم.

دگه دیره کتمان نکنید!
پاسخ:
نه دیگه، من اهل فرق گذاشتن نیستم :|
پس منتظر عواقب نفرین عامون باشید! 
پاسخ:
یاابرفرض :))
من شما را به خدا هدایت میکنم :|
مبارک! مبارک! مبارکه مبارک *_* *_*
حقوق زن در اسلام اسم یه کتاب هم نیست؟ :)

خانما! دیگه از این به بعد هرررر سوال و شبهه‌ای داشتین از ایشون باید بپرسین :))
پاسخ:
مرسی‌مرسی‌مرسی‌مرسی‌ :)))
یه کتاب نیست، چندتا کتابه. کتاب با این عنوان زیاد داریم :)

یا خدا.
من خودم گلوله ای از سوالات و شبهاتم! پیچیده ترم نکن :))
هزاران تبریک
بر طبل شادانه بکوب
پاسخ:
ممنون عزیزم
:)))
قبل از بالا اومدن وبت ارزو کردم قبول شده باشی:) 
تبریییک:"))
پاسخ:
ممنون گل‌ من

ایشالا بهترین برای خودت اتفاق بیافته :*
دوستای منم اکثرا بهشتی و دانشگاه تهران قبول شدن
تو اینجور مواقع حسرت میخورم که چرا ادامه ندا م....
پاسخ:
اگه واقعا دوست داری، الانم دیر نشده. خیلی راحت میشه ادامه داد...
به به مباررکه :))
شیرینیییی 
ما تازه قصد کردیم ارشد امتحان بدیم :)
پاسخ:
ممنون ممنون  :)
چشم ^-^
به به. به سلامتی ایشالا :)
تبریک عزیزم:*
پاسخ:
ممنووون :*
تبریک میگم
پاسخ:
سلام:)
ممنونم
خیلی مبارکهههه :* :)
پاسخ:
مررسی گلی :)*
ایشالا:)
پاسخ:
من کلی واسه شما کنکوریا ذوق دارم. :)
نتایج رو کی میدن؟ :)
عزیزِ مهربووون:***
نیمه دوم شهریور شاید ٢٤/٢٥ام
پاسخ:
ایشالا خیره
ایشالا همتون بهترین نتیجه رو بگیرین. خصوصا خودت، هانای نازم :)*
دعا کن..
اره ایشالا همه اونچیزی که دوس دارنو قبول شن برن:)
فدا مدا:))*
پاسخ:
چشم :)
ایشالا هرچی صلاحتونه :)
قربانت، ستاره بچینی، بوس بوس :))
امیدوارم توش موفق باشی و تا تهش بری و حرف ناب بزنی
+ خودت خوبی؟ :)
پاسخ:
مرسی‌. ان شاءالله:)

+ خوبم، ممنون:)
عزیزم
تبریک می گم
الهی که موفق باشی :)
پاسخ:
ممنون آسوکا جانم :)

+ آخرین پستت رو که خوندم خیلی ناراحت شدم... اصلا انگار برای خودم اتفاق افتاده.. امیدوارم با عوض کردن رمز و اینا حل بشه و خیالت آسوده... :*
خیلی مبارکه خانوووووم🌹🌹🌹

پاسخ:
ممنوووووووون خانم ^-^

+ رسیدن بخیر. خسته نباشین :)
هورا هورا تبریک حسابیییی*_*
پاسخ:
مرسی مرسی عزیزم *-*
دانشکده اهل بیت میشه ..درسته ؟
اگه درس با دکتر خسروشاهی ارائه شد حتما بگیر 
مبارک باشه 
پاسخ:
سلام :)
بله دانشکده اهل البیت
اینطور‌ که دیدم خیلی از درس هامون با ایشونه :)

شما هم اهل البیت خوندید؟
نه من حقوق خوندم ..کارشناسی و ارشد دانشگاه اصفهان ...
استاد خوبیه ...من دوستش دارم :) 
اخ که دلم برای دانشگاه اصفهان تنگ شد 

پاسخ:
چه جالب :)
خیلیم خوب :)

جاتون خالی :دی
اصفهان امری داشتید در خدمتیم کمکی
کاش کارنامه رو هم می زدید
پاسخ:
اصفهانیم خودم، همشهری هستیم با این حساب :)
کارنامه؟ درصدها یعنی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">