روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

ست آبی

‎۹۷
یکی از آرزوهای بچگیم، موهای آبی بود. مامان میگفت آبی طبیعی نیست به صورت نمیاد. رنگشم نبود.
امروز آبی کردم موهامو. خیلی هم قشنگ شده. :)
فقط حیف که دائمی نیست.. 

+ در اولین فرصت مینویسم اون پستی که قولشو دادم.
++ فردا نتایج قراره بیاد... بی صبرانه منتظرم/ هول دارم/ دل تو دلم نیست و ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۱
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۶)

مبارکه عزیزم:)
پاسخ:
ممنونم خانوم ^-^
مبارکه

ولی خواهر من مواظب موهات باش انقدر رنگ رو رنگ نکن :|||
پاسخ:
اینا موقته محبوبه. عین شامپو، زود میره

من فقط پشت دستمو داغ کردم دیگه دکلره نکنم!
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۴۶ نویسندهِ کوچک
فکر کنم قشنگ باشه
پاسخ:
اوهوم، من دوست دارم :)
:| خوبه که به آرزوهای دوران کودکی‌تان ارج مینهید.
پاسخ:
آرزوی الانمم بود :))
آبی؟:/
شوخی می‌کنی ارکیده:/
اونوقت الان ارکیده ای با موهای آبی هستی؟:/
پاسخ:
ارکیده هستم با موهای آبی :)
خیلی هم قشنگه :))
شبیه همینی که الان این گوشه است شدی؟ :)
پاسخ:
نه تیره تر
شبیه این: 
http://bayanbox.ir/info/3059202542834102203/3ddb9d06cfa0bdc4fd7b5f41bf8e837b

هر بار که شسته بشه یه درجه روشن تر میشه :))
مبارک باشه :) بنظرِ من موهای آبی قشنگ‌تر از بنفشه :)

++ ولی من اصلا نگران نیستم، چون میدونم نتیجه‌ش خیلی خوبه :))

* تصویر گوشه‌ هم عالیه!
پاسخ:
بنفش! گزینه بعدی :دی
منم آبی رو بیشتر دوست دارم :)

+ امید به خدا ^-^

* چشماتون قشنگ میبینه :)
چه باحال :))) 
اتفاقا خیلی خوبه که موقته اینجوری هی میشه رنگشو عوض کرد و هی تنوع ایجاد کرد :)))) 
فردا نتایج چی میاد؟!!!! نتایج ما؟ :/
پاسخ:
موقت برای امتحان کردن خوبه ولی دائمی شو دلم میخواس :)

ارشد. شما هم که به زودی میاد دیگه :)
به نظر منم آبی رنگ قشنی برا مو هست ... :)
پاسخ:
متفاوته خیلی :)
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۲۵ رضا `پسر از جنس پدر`
فیروزه خوبه من باهاش آرامش میگردم :)
آبی هم خوبه
قرمزم خوبه .
بنفش هم خوبه به خصوص  اگه پراکنده بزنی یه چیزی شبیه رعد و برقی :))
انشاءالله نتایج خوبی میشه
پاسخ:
همشون خوبن پس :))

ایشالا، مرسی :)
واااییی ابییییی عااااالیه *.* چه ذوقی داره
پاسخ:
ای جونم
ذوق تو بیشتر ذوق داره :))

ایشالا برات خودت ؛)
ای واااای مبارکهههه :))) 
آخرش من رو وادار میکنی که برم موهام رو رنگ فانتزی بزنماااا :')))))))))
منم عاشق موی آبیم :'))
پاسخ:
مرررررسی :)))
آره ببین، اینقدر میام میگم که بری فانتزی بزنی :دی
فقط یه نکته ای داره، رنگ فانتزی ها روی موی مشکی خودشو نشون نمیده... باید موهات یه رنگ روشن تر داشته باشه.. :)

منم *-*
دمتتت گرم خیلی خووبه:)) ایول:) 
ایشالا نتیجه عالیی بگیره ارکیده جونم:*
پاسخ:
سلام هانای گلم :)

مررررسی خانوم :*
۱۲ شهریور ۹۷ ، ۰۶:۰۵ پشمآلِ پشمآلو
منم آبی خیلی دوس .. مبارکه:دی
پاسخ:
پشمال آبی خودمی :))
سلامت باشی :)
آرزوی من :))
منِ دیوونه‌ی آبی حتی!
پاسخ:
سلام :)
آرزوی راحتِ الوصولیه! :دی
ایشالا به زودی بزنی و دوسش داشته باشی :)
سلام :)
کلاً هر چیزی که آبی باشه رو دوست دارم :))
ممنون (:
پاسخ:
پس مث همینم، منم عاشق آبیم :)
الان توی خونه مونم، آبی همه جا هست :))
چه خوب :)
وسایلِ منم اکثراً آبی هستن :)
پاسخ:
خیلیم خوب :)
هیچ چیزی در این دنیا دائمی نیست
پاسخ:
تعبیر قشنگی بود :)
سلام 
مبارک باشه  🌹
پاسخ:
سلام عزیزم 

ممنون گلی :)
من بین رنگا ، آسمونی دوست دارم :)

همسر منم تازه موهاشو رنگ کرده برام 😌
با تنها پولی ک داشته ...
فداش 😍
پاسخ:
آسمونی، همون فیروزه ای میشه؟ :)

آخی *-*
دستشون درد نکنه :)
ولی باهاشون حساب کنید، رنگ خیلی گرون در میاد :))
فانتزیا عشقن کلا.ولی باید دکلره کنی براشون مو داغون میشه.در نتیجه ما همچنان با قهوه ای به سر میبریم:دی


نتایج چی؟
پاسخ:
آره برای فانتزی نمیصرفه دکلره کنی
از من دکلره داشت، رنگشم خیلی بیحال شده برای همین فانتزیا روش قشنگ میشه :)
قهوه ای خودش خیلی قشنگه :)


ارشد
فک کنم اره :)
اره بهم گفت چقد خرج برداشته ، واقعا گرون بوده ...
۱۴ ام سالگرد ازدواجمونه ، این درواقع هدیه ی سالگرد ازدواجمون بوده ...
خیلی دوست داشتم بتونم جبران کنم ، اما ...
ارجاعتون می دم به پست شکایت ...
پاسخ:
:))

چه جالب! 
امروز ۲مین سالگرد ما هم بود و در واقع سورپرایز منم بود این رنگ :)

شمام به طریق خودتون جبران میکنید مطمئنا :)
پستشو برداشتین. ولی یادمه یه چیزایی ازش...
نتایج ارشد که الان رو سایته که ؛))
چیزی که تو کانال های تلگرامی دیدم اینو گفتند :))
ایشالا موفق باشین :)

پاسخ:
آره پستشو گذاشتم
اون مال دیروز بود :)
چرا پست سر جاشه که !
آخرش من لینک دادن توی کامنتو یاد نمی گیرم :)
پاسخ:
عه... آره لینکش اشتباه بود :دی
چه قشنگ
منم آبی دوست دارم
:)
پاسخ:
میسی :)
آبی قشنگه :)
با اون روسری مو با رنگ آبی بیشتر بهت میاد تا رنگ صورتی!..😘😎
پاسخ:
آخی... آره *-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">