روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

برای دخترا:
دارم کلاس خودآرایی میرم، یه سری نکته و آموزش در مورد انواع پوست و درمان های گیاهی و روغن ها گفت، که خیلی عالی بود.
اگه دوست داشته باشید، براتون بذارم. طرفدار داره؟ :)
موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۷
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۴)

۰۷ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۵۲ خانم الفــــ
خیلی هم عالی :) استفاده میکنیم. پیشاپیش ممنون :)
پاسخ:
سلام سلام :)
چشم، ایشالا
خواهش میکنم پیشاپیش :دی
۰۷ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۵۴ خانم الفــــ
ببخشید سلام یادم رفت. :))
سلام و نور بانو :)
منوّر ان شاءالله :)
پاسخ:
سلامت باشید ^-^
ممنونم :)
اوهوم :)
پاسخ:
به چشم :)
بععععععلهههههههه 😆😆😆
عیدتم مبااارک :))
پاسخ:
چه معنی داره! عروس اول باید بره گل‌ بچینه :))

عید شمام مبارک خانوم خانوما. عیدی میخوایم :دی
۰۷ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۰۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اگه سخت نباشه، آرهD:
پاسخ:
برای شما یا من؟ :دی

مراقبت که خب سختی داره ولی نسبت به هزینه های درمانی زیاد و داروهای شیمیایی که خدای نکرده بعدا نیاز بشه... واقعا میارزه :)
بذار بذار
پاسخ:
چشم خانوم :)
عاقااا نیمی و پرسش:)))) اصن مخلصشم میریم:))))
پاسخ:
ای جان :))
باشه هانای گلم :)
نیکی-_- :دی
پاسخ:
نیمی و پرسش :دی
چرا موز ندارین؟!
پاسخ:
چرا موزم داریم :))
اون پست آینده رو به خواهرتون نشون بدین، بدردش میخوره :))
البته سنشونو نمیدونم :تفکر 
۰۷ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۴۲ آرزوهای نجیب (:
سلام.
بله بله. 
بسی ممنون (:
پاسخ:
سلام عزیزم.
ایشالا  ^-^
برای منی که هیچی بلد نیستم حتتتتتما
پاسخ:
به نظر منم که صفر بودم اینا خیلی خوب بود
میترسم بعدا بقیه بگن، اینا رو خودمونم میدونسیم :))

میذارم گلی :)
صد در صد طرفدار داره.دمت گرم :))
پاسخ:
ای جان
قربانت :))
۰۷ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۳۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
شما که دیگه زحمتش رو می‌کشی:-)
میگم کارش برای ما هم‌ آسون‌ باشه:-))
پاسخ:
عزیزم :)

آسونه، خیالت راحت ;)
۰۸ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۲۱ آقای سر به هوا :)
مخصوص خانوم هاست یا اقایون هم میتونند استفاده کنند؟؟
افتاب سوختگی هم شامل حال طرح میشه؟!
پاسخ:
بیشتر برا خانوماست، آقایون حوصله این کارا رو ندارن :))
حالا میتونید یه نگاه بندازید بعدا که گذاشتم.

نه آفتاب سوختگی رو نگفتن. میخواین بپرسم براتون؟
من یه ماسک زغال فری‌من از دار دنیا دارم. تنها چیزی که از خودآرایی می‌دونم هم همین ماسکه. :| برا همین مشتاقم بدونم...
پاسخ:
خودآرایی مفصله... بیشتر آرایشه، ابرو و سایه و گریم و اینا
ولی جلسه اولش، یه توضیحاتی در مورد پوست و روغن ها داد، که خیلی باحال بود :)
میذارم ایشالا :)
۰۸ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۳۷ آقای سر به هوا :)
اره بپرسید لطفا:)
اینایی که تو نت هست بهشون اعتمادی نیست:)
پاسخ:
چشم :)
من امکانش نبود برم همچین کلاسی البته بیشتر ب این خاطر فک میکردم چیزی یادم نمیدن و اینستا خیلی چیزای باحالت  و جدید تری داره:/ (وی تنبل هم بود)

نیکککیی:))) ممنوون:) 
از وقتی عکسم عوض شده نمیتونم خودمو پیدا کنم-__- برم عوضش کنم:))
پاسخ:
من خیلی وقته میخوام برم... بعد هی میگم بذار خودم تمرین میکنم درست میشه که درست نشده تاحالا :)))

عکس خندانه رو عوض کردی. خوب بوداا 
البته اینم قشنگه :)
حتما حتما حتما بذار :))
+ دیشب خواب دیدم رفتم موهام رو صورتی و بنفش کردم :| بعد توی خواب گفتم برم به ارکیده بگم که بالاخره موهام رو رنگ فانتزی زدم =))))))♡
پاسخ:
چشم حتما حتما حتما میذارم ایشالا :))

+ جدی؟ عزیزم:))
حالا قشنگ شده بود؟ :دی
عاقا این رنگ فانتزی ها عالین! کمتر از دو هفته میمونه ولی هربار میری حموم، رنگش عوض میشه. کلا جالبه :))
۰۸ شهریور ۹۷ ، ۰۳:۱۲ فـاطـمـه نظری
اره اره حتما بذار *_*
پاسخ:
به چشم عزیزم :)
اره اره کیه که بدش بیاد!؟*_*
پاسخ:
واقعا :|
ولی خوب شد پرسیدم، یه سرشماری خانومای وبلاگم بود =)))
چه خوووووووب:)
آره حتما بذار
موفق باشی
:)
پاسخ:
چشم 
با رای قاطع تصویب شد :))
اره تا کلاس نری درست کار نمیکنی:)))
اره خوب بود ولی حال منو نشون نمیداد برش داشتم:/ 
ب همون عادت کرده بودم:)) واسه همین خودمو دیر پیدا میکنم:دی

+خوش ب حالت انیا :)))
پاسخ:
اوهوم. همینه... حالا ایشالا درست یاد بگیرم.

ایشالا حالت دوباره همونجوری باشه :)

+ به خاطر خواب؟ :)))
حتما بذار برامون :)
پاسخ:
ایشالا :)
من با روش های سنتی و دکتر علفی ها و عطاریها مشکل دارم ...فقط زنیان میخورم :))
پاسخ:
فقط یه سری روغنه... همینایی که تو کرم ها هست :)
زنیان نمیدونم چیه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">