روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

حالم گرفته و داغون بود، داشتم با خودم تکرار میکردم "نیازمند یک اتفاق خوب که بیافتد..."

که افتاد! دقیقا بعد از گذاشتن پست قبلی :))

زنگ در خونه زده شد، مامان اومد با سه تا فنچول گوگولی:

هنوز دارم بالا پایین میپرم :))

پ.ن: پست قبلی رو وقتی میذاشتم تو دلم میگفتم،‌ حال "هممونو" دریاب... هممون...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۴
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۳۲)

خوش به حالت، خدا چه زود به دلت نگاه می‌کنه :)
پاسخ:
به هممون نگاه میکنه...
فقط باید چشممونو همیشه باز نگه داریم برای دیدن خوشی های کوچولو... :)
لعنتیای خوب 😐😐😭❤️
من یه روز یه خونه ی سبز درست میکنم که در و دیواراش گل باشه فقط، سبزززز :))
پاسخ:
به کاکتوسا بودی الان؟ :))
بنفش نباشه؟ :دی

+ خونه ی پر گل و گیاه معرکه ست :)
پستت گونی گونی انرژی مثبت داشت منم دارم به تبعیت از تو بالا و پایین می پرم:))))
پاسخ:
جدی؟
داشتم میگفتم، چقدر لوسم من! بردارم این پستو :))

اصن ببینیم کی بالاتر میپره؟! :دی :پی
دقیقا رمز این خوشحالی اینه که یهو غافلگیر میشی
مهم نیست گلدون باشه یا شکلات یا کتاب
فقط مهم اون حس خوبه هست که میاد سمتت وقتی انتظارش رو نداری 

حال دلت خوب باشه همیشه :) 
پاسخ:
اوهوم. عنصر غافلگیری خیلی مهمه :)))

ممنون گلی. شمام همینطور :)
فرشا بنفش باشه لطفا، کی حاضر میشه :دی؟
پاسخ:
خیلی خوبه :))
کی حاضره دوستان؟ :دی
در این که لوسی شکی نیست[دستش را جلوی صورتش میگیرد تا اگر چیزی پرت شد به او آسیبی نرسد:)))]

من فعلا تا ارتفاع سه متر پریدم بالا
عمرا به من برسی:))))
پاسخ:
:)))))
من پرتابم خوب نیستاا گفته باشم :دی

اگه به نوشتنه، من قشنگ ۶ متر رو میپرم. ببین :دی
آقا شما دو نفر
حواستون به طبقه پایینی باشه ها :)
سر ظهر :|

+ اونلی فیروزه ای :)
پاسخ:
:)))
ما همسایه پایینی نداریم خدا رو شکر. با خیال راحت میپریم :دی

+ وسطی؟ ^-^
چه خوب :)))
پاسخ:
قابلتو نداره :))
نه منظورم لیندا بود :|
پاسخ:
:|
چقدر قشنگن ^___^
همیشه سبز قشنگه البته.
 خوش به حالت.چقدر خدا هواتو داره :)
پاسخ:
اسم جدید مبارک ^-^
قابل شمارم نداره :))

هوای هممونو داره :)
ایح ایح
چقدر لوس!

:)))))
پاسخ:
:|
خودتانید !
:)))
ممنون :)

البته هوای بعضی آدما رو ملموس تر داره!
پاسخ:
قربانت :)

که من جز اون بعضی هاش نیسم :))
فنچول واس ماس
حق کپی رایت موره بده بُرُم
:|

اون گلدون بنفشه چیه؟‌
همونی که سرش پودر مخمل پاشیدن!!
پاسخ:
:))))
مِگه شومام میگین؟ :))

نیدونم. از مامان میپرسم ببینم میدونن
کاکتوس نیس 
خداروشکر :-) الهی همیشه ته دلت این ذوقها چشمک بزنه
پاسخ:
مرسی لیموی عزیزم :)

بهم چنین برای شما ^-^
واسه ما هم اتفاق خیلی خوبیه اینکه شما حالتون خوب باشه :))
+ چه عکسی شده :))
+ اولش که گفتین سه تا فنچول فکر کردم سه تا بچه کوچولو کنظورتونه مثلا :/‌ D:
پاسخ:
مرسی D:
+ :خجالت پیش کسی که دوربین Nikon داره :))
++ فنچول به هرچیز ظرفیت و گوگولی و بامزه اطلاق میشود :دی

+++ ممنون بابت قالب و کمکت :)
سمت چپیه چه دلبره:-)
پاسخ:
خیلییی
اصلا میترسم بذارم اینجا بمونه، خشک شه... میگم مامان اینو ببرم مسئولیتشو نمیتونم قبول کنم :))
ای جونم به این گل های خوشگل  و ناز 😍😍

مبارکه 
بنظر من این عکسا رو کلا تو پست ثابت بذارین چون بی نهایت  حال آدم رو واقعا عوض میکنه 😍😍

مبارکه  🌹🌸
ایشالا همیشه ایام دلتون خوش و شاد باشین ارکیده بانوی دوست داشتنی 💚❤



سلام 

پاسخ:
سلااام بر باران عزیز :)

عزیزم... ممنون، چشمات خوشگل میبینه ^-^

جدی؟ تا این حد؟  چه خوب *-*

سلامت باشی :))
بهم چنین دوست گلم. ایشالا حال شمام همیشه خوب و شاد باشه :)
خوشبحالتون...وسطی چه باحاله (:
پاسخ:
قابل نداره :))
منم وسطیه رو خیلی دوس داشتم :)
چه کاکتوس های خوشگلی هدیه گرفتید :)
پاسخ:
سلام سلام :)
مرسی، قابل نداره :دی

+ میگم شما همچنان از آیدا خبر ندارین؟
یه دونه کاکتوس پرپینی کم داره این عکس :دی
پاسخ:
:))
نیلی دستم خوب نیست واسه گل، وگرنه میرفتم چندتا دیگه ام میخریدم میذاشتم کنار هم :)
+ نه بابا به دوربین نیست که :)) مثلا عکس‌های خیلی از این مسابقات عکاسی با موبایل رو میبینم من، خودم دهنم باز میمونه از بس خفنه! مهم خودِ عکاسه که شما هم عکاسِ خیلی خوبی هستین :)

++ کاری نکردم که :))
پاسخ:
+ چرا خیلیم مهمه. البته قبول دارم که عکاس مهم تره و شما دو مورد رو دارین :)
ممنون، خیلی دوست داشتم باشم :))

++ اون همه توضیح! مرسی بازم :))
چه گل های خوشگلی😍😍😍😍😍
پاسخ:
چشماتون قشنگ میبینه :)*
منم از این حال های خوب:دی
ولی انصافا خیلی ذوق داره:دی
پاسخ:
خیلیییی :))
۰۵ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۰۹ آقای سر به هوا :)
از اینا یه بزرگش داریم

پاسخ:
:)
چه حال خوشی هم مامان هم سه تا گلدون ...نوش روح و جانت..
پاسخ:
میگن هیچ چیز دنیا دوام نداره...نه حال خوشش نه حال بد. چه خوب میگن!

ممنون خانوم :)
تبدیل پاسخ کامنت به پست؟؟ نچ نچ نچ :))))
پاسخ:
هوم... حس کردم جا داره که کاملش کنم :)
ناقلا :))
چرا من نمی‌تونم بگم کدوم این سه تا خوشگلتره؟ :)
پاسخ:
چون هر کدوم قشنگی خودشو داره :))
اولی سرش بنفشه، خاصه
دومی، شکلش عجیب غریب و دوست داشتنیه 
سومی، قشنگ و گرونه :))
با وسطی یاد اختاپوس میفتم :)
پاسخ:
آره شبیه ه اتفاقا :))
مبارکتون باشه
چه مستجاب الدعوه !!! :))
من تو نگهداری گل نمره م صفره شمارو نمیدونم
پاسخ:
مرسی :))
من دوس دارم و نگه میدارم ولی گلا منو دوست ندارن :(
اصلا دستم خوب نیست برای گل... خراب میشه...
دست خوب وبد تصور ماست باید راهشو بلد باشیم هر گل قلقی داره
پاسخ:
من بارها امتحان کردم...
یه گل دست من با رسیدگی زیاد خراب میشه ولی وقتی میسپارمش دست مادرشوهرم که اصلا بهش نگاه هم نمیکنه‌(فقط در حد آب دادن) خوب در میاد!
اگه برای شمام بارها با گل های مختلف این اتفاق میافتد، فکر کنم باورتون میشد که دست خوب و بد داریم :))
چه خوشگلم هستن:)
پاسخ:
سلام :)
چشماتون قشنگ‌ میبینه :)
برادر من تخصص خیلی زیادی داره در رابطه با نگهداری کاکتوس
درسش رو نخونده ها . ولی هر گلدون کاکتوسی خریده درخت شده :|
پاسخ:
ایول 
خوش به حالشون پس :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">