روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

اول شهریور، برنامه ریزی ماهانه و احساس رضایت از کارایی که کردم و قراره تموم بشه این ماه :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۱
ارکیده ‌‌‌‌

planer

برنامه ریزی

نظرات  (۹)

چه خوشگله *_* خوش به حالت!
من که یه دونه اول سال درست کردم به فنا محکوم شد! :( چون همه رد میشن و می‌خونن و تیکه می‌پرونن! اصلا حسی نمی‌مونه واسه آدم.

تو اون پاکته چی می‌ذاری؟
کسب آمادگیتو عشقههههه ^_____^
پاسخ:
قابل نداره :دی
آره اونجوری سخته... من اگه اختصاصی نبود نمیشد این همه چیز بنویسم :))

یه چیزایی که نمیشه چسبوند ولی لازمه گاهی نگاهشون کنم :)
عه فهمیدی چیه؟ :دی 
البته از اول تابستون شروع کردم :)
مرسی بابت رمز..
آفرین ...بسیار نیکو ...
مثل خودت منظم و مرتب ...
همیشه به موقع به کارهات برسی...


پاسخ:
قربوندون :)

مرسی مرسی، ایشالا :)
من تو ذهنم برنامه ریزی میکنم همیشه*_*
دلمبرا اینطور برنامه ریزی کردن تنگولیده
پاسخ:
نوشتنش خیلی کیف میده :)
مال من قراره درس باشه. قراره هدف ساعت مطالعه دو رقمی باشه. بخندم؟! 
بیا : :))
ولی ازون کاغذ سفیدای سمت راست خوشم اومد. خیلی کامله، یه نگاه و همه چیز... :)))
پاسخ:
آره گلم. مهم هدف و برنامه ریزی واسشه. پس بخند :))*

آره ماهانه عوضشون میکنم :)
سبک فانتزی و دلیلِ گذاشتن پاکت رو خیلی دوست داشتم ارکیده *_* شیفته‌ش شدم جداً *_* 
می‌تونم حدس بزنم هربار که این صحنه رو توی اتاقت می‌بینی یه احساس رضایتی نسبت به خودت پیدا می‌کنی. نه؟! :)
پاسخ:
قابلتو نداره :))
ساده ست، خیلی راحت میتونی اجراییش کنی. تازه باسلیقه ترم هستی، حتما قشنگترم میشه :)

اون موقع همینطور قر میدادم و اینا رو مینوشتم :))
معمولا زود زود اون برگه رنگی ها رو عوض میکنم، و کلی حس خوب داره برام :)
اولا که صادقانه بگم، با سلیقه نیستم‌ :| حداقل به اندازه‌ی عکسِ توی این پست. دوم فونتِ وبت تاهوما شده یا من دارم اشتباه می‌کنم؟!
پاسخ:
هستی مطمئنم :)
پس برای شمام اینجوریه؟
انگار فونت قالبای رضا بهم ریخته... :(

+ چندتا قالب دستکاری کردم، هیچ کدومو به اندازه این دوست ندارم :(
عه! D: تغییر کرد! D: خیلی هم خوشگله! D: با این حال اون قبلیه سبک متفاوت و جذابی داشت! *_*
فونت این جدیده رو عوض کنی خیلی جیگرتر می‌شه! D: مثل فونت قبلیت. 
پاسخ:
آره اون خیلی خوب بود :))
هوم. اگه بتونم فونت همون قبلی رو درست کنم خوب میشه.
فردا یکم باش ور برم، ببینم چجوریه :))

+ مرسی بابت دقتت :*
^_^ 
:*
پاسخ:
ماچ این ور، ماچ اون ور :))
کفشدوزکشو :)

+ عاره برنامه تسنیم رو یادمه :))
پاسخ:
:))

منم یه چیزایی یادم اومد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">