روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

دونفره

‎۹۷

میخواستم یه عاشقانه دونفره ترتیب بدم تا مشغله های این چندوقته از دلش دربیاد. موزیکش جور بود. یه فنجون قهوه با شکلات یا شیرینی، که بود ولی به دستور دکتر حذفش کردم و عوضش یه لاک بنفش تیره خودمو مهمون کردم، با عود جنگل بارون خورده. بهش قول دادم باهم یه فیلم معرکه ببینیم. تنهاییمو بغل کردم، گفتم دوستش دارم، گفتم هر وقت گم میشه بین کارها و آدما، دلم براش حسابی تنگ میشه...

یکم با هم رقصیدیم و بعدش نشستیم به دیدن فیلم :)
پ.ن: واران جان حالت چطوره؟ این پست رو واسه تو گذاشتم هااا ببخشید خیلی شاد شادم نیست :دی 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۰
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۵)

پیشنهاد میشه عکس هاتون رو توی صندوق بیان اپ نکنید ، توی اینترنت پخش میشه !!!!
و یه چیز دیگه ، خواننده مریض توی بیان هست  ....
پاسخ:
سلام
اینا عکسای خودم نیست. از اینترنت گرفتم منم :)
بله... 
پس خداروشکر .
پاسخ:
:))
ممنون از تذکرت :)
چقدر قشنگ و ارامش بخش :-)
پاسخ:
جات خالی :)
چه دونفره ی خارجکی ای:))))

پاسخ:
نه دیگه‌، آهنگشم ایرانی‌ بود :))
خوش به حال باران :)

پاسخ:
:)
سلام 
گفت :
احوالت چطور است ؟
گفتمش عالیست
مثل حال گل 
حال گل در چنگ چنگیز مغول






+
ممنونم ارکیده گیان (جان)
آهنگ تون قشنگ بود مرسی :*
بماند که عکستون خیلی زیبا و پر از ذوق بود در این حد که دلم خواست این شکلی یکبار بشینم :)) و این جور عکسی بگیرم 🙈:))

پستتون هم خیلی عالی بود ^__^
مرسی بانو مرسی :*


خوشبحال من که دوست نازنینی مثل شما دارم 💚
دوستتون دارم ارکیده گیانم  💚❤😚

پاسخ:
خدا نکنه. همون جمله یکی مونده به آخر‌ خوبه :))

قربونت عزیزدل. قابلتو نداشت :))
البته عکس از من نیست و از این صفحه هام نداریم :دی

فدات خانوم ^-^

منم همین طور. امیدوارم زودی برگردی و خوشحالمون کنی :)
منم همینطور دوست عزیزم :)
جدی میگم من حالا یه ماه هم نباشم هیچ پسری به خاطر من تنهای نمیشینه فیلم ببینه
پاسخ:
به خاطر واران سعی کردم پست شاد بذارم :))

+ کلا دخترا بامعرفتن :دی
۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۲ چارلی ‌‌‌
عه پست درخواستی هم میذارین؟ :)))
پاسخ:
:)))))
به نوعی :دی
مرسی :*
منم امیدوارم برگردم .

البته برمیگردم باید یه سری چیزا رو با خودم حل کنم بعد برگردم.
حالا کی نمیدونم :|
ولی حس محرم احتمالا منو بگیره و برگردم.



+
به خاطر واران سعی کردم پست شاد بذارم 


فدای مهربونیت ارکیده گیان 💚💚❤🤗😚
همزمان دارم آهنگو گوش میدم 😍😍
مرسیی :*




پاسخ:
خیلی هم خوب 
اصلا حالت خوب باشه، برای ما کافیه :)

قربونت عزیزم *-*
نوش جان :)
چه نرمه این پستت :)
پاسخ:
سبکم هست :)
۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۲۷ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
چه خوب و رمانتیک :)
پاسخ:
مرسی :)
حس خوبی داشت^^
پاسخ:
سلام :)
هدفم همین بود ^-^
سلاام:)
تنهایی هم عشقه به خدا و گاهی وقت ها آدم برای خودش چایی دم نوش درست کند و بایستند کنار پنجره و شهر را نگاه کند و از تنهایی لذت ببرد!
پاسخ:
سلااام :)
خوش برگشتین :)
همینه. فقط باید آدم راهشو بلد باشه. راه لذت بردن از تنهایی رو :)
حس و حال تنهایی در پائیز خیلی می چسبد، و این موسیقی را دم غروب یک روز پائیزی ...
پاسخ:
پاییز که فصل عاشقانه هاست.
پس کنارش بذارین برای یک ماه آینده :)
شما که تنها نبودین ؟! 
پاسخ:
چرا دیگه...
خودم بودم و خودم :)
۳۱ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۴۸ آقای سر به هوا :)
این فایل صوتی امده روی متن و دو خط ار دیده نمیشه!
پاسخ:
دارم قالب رو دستکاری میکنم، ببخشید :))
حضرت عشق چی پس ؟!
پاسخ:
حضرت عشق سرکار بودن :))
چاره ای نبود :)
آقا از پسرهای بیان هرکی میخواد بیاد بگه ما هم براش یه پست از خودمون
 در وکنیم :)))
حسود هم خودتونید:)
پاسخ:
:))))
به جناب دچار پس بگم، خیلی دوس دارن :دی
خوش گذرونی با خود خیلی خوبه:)ینی یه هنره:)
پاسخ:
موافقم :)
۰۵ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۵۳ یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
:)این پست یه حس خوبی داره
پاسخ:
خدا رو شکر :)
سلام 
میدونین این قالبتون خیلی خوشگله ؟:))

بذارین همین قالب بمونه :)
حس زندگی و طراوت داره.

ممنونم 

پاسخ:
سلام خانوم گلی
میشه با من مفرد حرف بزنی؟ فکر کنم همسن باشیم:))

مرسی مرسی. خودمم اینو خیلی دوست دارم
فقط فونتاش مشکل پیدا کرده بود، مجبور شدم یکی دیگه بذارم موقتا :)

قربونت
مرسی که توجه میکنی 
بوس بوس :)
مفرد چشم :)
ولی همسن باشیم بعیده :))
چون متاسفانه از لحاظ سنی من از شما یه کوچولو بزرگترم 🙈:))))

ولی باشه اگر میخواین حتما مفرد حرف میزنم :)


عزیزمی :*
ممنونم بازم :**

پاسخ:
مرسی مرسی :))
عه؟ من حدود ۲۴ م :)
اینطوری حدس زدم.

پس واجب شد مفرد خطابم کنی، کوچیکترم اصن :دی

قربونت برم
زنده باشی :)*
هوم تنهایی و موسیقی و فیلم...عاولیه
پاسخ:
همینطوره :)
۲۰ دی ۹۹ ، ۰۳:۵۱ سیروان REGA
به به ازین عاشقانه ها از اینجور دلبریا و عاشقانه ها کم نزارید برای زنده موندن عشق
پاسخ:
اینجا دونفره یعنی خودم و خودم
۲۰ دی ۹۹ ، ۱۰:۵۳ سیروان REGA
منظور من کلیی بود نه فقط این یکی دختر خانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">