روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

از مهر پارسال که شبانه های همراه اول، نامحدود شد، من سعی کردم یه کلکسیون از فیلم های خوب با کیفیت بالا دانلود کنم. از فیلم های قدیمیِ سیاه و سفید بگیر تا فیلم های تازه اکران شده و جایزه برده و... . از اول تابستون شبانه محدود شد. ناچار دست کشیدم از دانلود فیلم جدید و پیشنهادهایی که میشد و شروع کردم به دیدن فیلم ها. تازه میفهمم چرا تعریف بعضی فیلم ها رو اینقدر شنیده بودم!
همه ی اینا مقدمه بود که یه فیلم خوب از دسته سوم، یعنی هم فیلمِ خوب و هم حال‌خوب‌کن، بهتون معرفی کنم. "کوهستان بین ما" در مورد زن و مرد غریبه ایه که در اثر سقوط هواپیما، باهم توی یه کوهستان گیر میافتن و سعی میکنن خودشونو نجات بدن ولی برعکس بقیه فیلم های توی این ژانر، قرار نیست فقط شاهد جان سختی های کارکترها باشیم. در عوض روابط این دو نفر در مرکز توجهه.
من فیلم های عاشقانه دوست دارم و این فیلم هم به دلم چسبید. فکر میکنم شما هم دوست داشته باشید :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۸
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۳)

۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۷ علامت سوال
به ستاره پایینی توجه شود...با تشکر😁
مرسی که معرفی کردی:*
پاسخ:
آره خلاصه :))
خواهش عزیزم :)*
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۱ علامت سوال
ورش داشتی:/
ضایع شدم😅
پاسخ:
هاهاها :))
اشکال نداره، حالا بقیه تو کف‌ش میمونن این چی بوده که حذف شده :دی
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۲ علامت سوال
واو...عااااره....:دی
پاسخ:
:))
مرسی بابت معرفی فیلم :*
پاسخ:
خواهش میکنم بانو :)*
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۲ چارلی ‌‌‌
من یه لحظه موقعِ خوندن خلاصه داستان هنگ کردم؛ بعد فهمیدم که با the space between us اشتباه گرفتم فیلم رو :/

+ خیلی تشکر برای معرفی :)) کلا بازی‌های ادریس البا رو دوست دارم من D:
پاسخ:
عکسشو مگه ندیدین؟ :))

+ چقدر جنتلمنه :))
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۹ چارلی ‌‌‌
عکسش رو دیدم، ولی موضوع اینه که من the space between us هم ندیدم D: بنابراین نمیتونستم تشخیص بدم که مالِ اون نیست :))

+ خیلی :)) سریال لوتر رو دیدین که توش بازی کرده؟
پاسخ:
:))))))
اون در مورد یه دختر و پسر نوجوونه که پسره مریخ به دنیا اومده، فیلم خاصیم نبود :)

+ نه نه. فکر میکنم این اولین فیلمی باشه که ازش دیدم. شاید قبلا هم دیدم و دقت نکردم :)
برم یه سرچی بزنم :)
من از دسته سومی‌هات خاطره‌های خوبی دارم :دی می‌بینم ^_^
پاسخ:
امیدوارم دوس داشته باشی :)

لیدی برد دسته اولی بود ولی :دی
دوباره شبانه هاش فعاله
پاسخ:
هست ولی حجمش نامحدود نیست
داغان من نصف فیلمای پیشنهادیتو دیدم :| لیدی برد کیلویی چند؟ :|
پاسخ:
عه؟ :))
ایول. نیلی خودمی :))
اول فکر کردم فیلم نوری میا ن اقیانوسه :)
دانلود کردم امشب میبینم ...دخترم دیشب دیده:)
پاسخ:
اونم دانلود کردم و هنوز ندیدم. قشنگ بود؟ :)

ایشالا. امیدوارم دوست داشته باشین 
دوس دارم دخترتونو ^-^
سلامم رو بهش برسونید :)
آره قشنگ بود دوست داشتمش...
فدای مهربونی شما عزیزم 
بزرگیتونو خانومم میرسونم ...
پاسخ:
چه خوب. میبینم ایشالا :)

قربونتون ^-^
زیاد معرفی کنید از پسش بر نمیام (:
پاسخ:
:))
بعضی فیلما رو اگه همون موقع ننویسم، بعدا دیگه فراموشم میشه.
ولی از این به بعد، پیشنویس میکنم و کم کم میذارمشون. خوبه؟ :)
نه اونجوری هم حسش میره نه ؟البته با شماس ولی بنظرم چون دوست دارین چیز خوب معرفی کنید براش یه موضوع یا یه صفحه بزنید. اینجوری باقی هم یه ارشیو دارن از سلایق شما ،اگه کسی خوشش اومد بیشتر دنبال میکنه و از یادم نمیره چون میدونه فلانی اونجا همچین چیزایی رو معرفی میکنه.

چون واقعا میگم رسیدگی به پیشنهادات دوستان زمان بر و سخت شده (:

کاری که من شاید بعدها خودم بکنم یا نکنم. نمیدونم ):
پاسخ:
من دوتا صفحه دارم برای فیلم ها
یکی اون بالا تبِ "سینما" که فقط موردی اسم فیلم هایی که دوست داشتم رو نوشتم.
یکی هم از موضوعات وبلاگ قسمت "فیلم رنگی" پستایی که مرتبط با فیلم باشن رو میتونید ببینید :)

درک میکنم اون مشکل رسیدگی به پیشنهادات رو، چون خودمم یکم گیج شدم.

ولی شما هر وقت خواستین و حسش بود، اینجا میتونید بیاید پستای فیلم رو ببنید، همشون یه جا جمعن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">