روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

منتظرم
شبیه یک آهنگِ غمگینِ‌ قدیمی،
در آرشیو رادیو؛
زنگ بزن،
بگو که میخواهی مرا بشنوی...
آزاد نوروزی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۶
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۳)

تو حرف بزن، من می‌شنوم. به شرطی که صدای خودت باشه :)
پاسخ:
ای جان. مرسی :))
مرسی چیه؟ میگم حرف بزن، دکلمه‌ای چیزی، بذار اینجا بشنویم :)
پاسخ:
گفتی میشنوی دیگه، ذوق کردم :)
ای بابا... ما از این هنرا نداریم :))
کاش میشد صدای تو را بوسید...
پاسخ:
ببین کی میگه! :))
گوینده خانم عزیز *-*
از هنر به ارتعاش درآوردن تارهای صوتی حرف می‌زنیم ها :) فقط همین!
پاسخ:
هنر خوندن قشنگ و ضبط کردن اون ارتعاشات :))
راستی من دوست دارم همچین خونه‌ای داشته باشم، البته به شرط اینکه روزش خیلی نورانی و روشن باشه :)
پاسخ:
خونه های چوبی فوق العاده ان :)
شلوغه صدا نمیاد
پاسخ:
گوشی دستتون، برم یکم اونور تر :))
قشنگ نخون، معمولی بخون :)
پاسخ:
اگه یه متن قشنگ دیدم چشم :)
اگه یه متن قشنگ بدم؟ :)
پاسخ:
خاله تسنیم ناقلا :)))
خب متن قشنگتون رو پذیراییم. ولی قول نمیدم :دی
عجب عاشقانه ای ...
صدای ارکیده جان دلبره تسنیم عزیز...اینو بخونه غش میکنیم هممون...
پاسخ:
سلام بر بانو جان :)
شرمنده میکنید خانوم!
خوب نیست تازه وقتیم ضبط شه داغون ترم میشه :))
همین صفحه‌ای که اتفاقی الان جلو روم بازه :)



"پس شاخه‌های یاس و مریم فرق دارند؟
آری! اگر بسیار اگر کم فرق دارند

شادم تصور می‌کنی وقتی ندانی
لبخندهای شادی و غم فرق دارند

برعکس می‌گردم طواف خانه‌ات را
دیوانه‌ها آدم به آدم فرق دارند

من با یقین کافر، جهان با شک مسلمان
با این حساب اهل جهنم فرق دارند

بر من به چشم کشته‌ی عشقت نظر کن
پروانه‌های مرده با هم فرق دارند"

فاضل نظری

پاسخ:
به به :)

ولی باور کن شعرخونیم افتضاحه. :))
متن ادبی گفتی نمیخونی؟
اونا بهترن (:
ای کلک! متن ادبی هم پیدا می‌کنیم ;)
پاسخ:
بعله :)))
حداقل آهن باش
زنگ بزن گاهی...

#زهرا_خیراللهی


سلام بر بانوی دوست داشتنی و مهربون💚
پاسخ:
به به :)

سلام بر واران عزیز و گل💜
ان شالله که حالت خوب باشه :)
پس کو صدات؟! -____-
پاسخ:
دست به یکی کردین ناقلا هااا؟ :))
زیبا
پاسخ:
:)
متنه رو با لهجه میخوایید بخونیدش؟
پاسخ:
شاید یه ته لهجه ای داشته باشم
گریزی نیس ازش :)
چقدر قشنگ... و البته غم پنهان درونش
پاسخ:
اوهوم...
یاد قدیما میافتم که تو رادیو جوان ساعت صفر بامداد اینجا شب نیست رو گوش میدادم :)
پاسخ:
سلام آقای دال
خوبین؟
وبتونو چیکار کردین؟!
سلام ارکیده خانم
ممنون. شما خوبین؟
اونو که حذف کردم الان فقط همینجا رو دارم :/
پاسخ:
الحمدلله...
ای بابا... چرا پس...
فیلتره اینجا :|
نمیدونم ولی زیاد راحت نبودم ...
حالا هر وقت فیلتر شکن پیدا کردید :)
پاسخ:
ای بابا..

چشم، میام الان :)
+ فیلترشکن دارم ولی ایجوری نمیشه تند تند سر زد :)

بعدا نوشت: هرکاری کردم وصل نشد :/
حیفِ بعضی لهجه ها که خجالت می کشیم ازشون ...
شیرازی ، یزدی ، آذری ، 
حتی حتی مشهدی !!! :)
پاسخ:
:)))
من لهجه ندارم ولی لحن کلامم شاید معلوم باشه اصفهانیم :))
یه دوستی دارم اصفهانیه عاشق صداشم
گاهی ویس میدم میگم سلام دلم میخواد صدات و بشنوم فقط
اونم میگه ســــــــــــِلام دُختِـــــــــــرچـــــــــــــــــــــی
این سِلام دختِر چی شده تیکه کلام من حالا
پاسخ:
:)))
من بلد نیسم اینجوری حرف بزنم، ولی همسری‌ چرا :))
میخواست زنگ بزند ولی قبض پرداخت نکرده تلفن قطعه :)
پاسخ:
چه قالب قشنگی دارین :)
اصفهانی ک خیلی دل نشینه :)
از قلم افتاد .
پاسخ:
:))
واسه غیر اصفونیا قشنگه. ما خودمون خوشمون نمیاد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">