روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

چهار تا پیشنهاد مدیا دارم
۱. انیمیشن کوتاه Father and Daughter 2000 برنده اسکار رو اینجا ببنیید. فوق العاده ست.
۲. مانی رهنما رو تازه کشف‌ کردم. این آهنگش خیلی قشنگه. بشنوید اینجا :)
۳. وقتی عصار‌ میخونه، حس میکنم با صداش تارهای روحم رو مینوازه... آهنگ بیداری رو اینجا بشنوید. 
۴. اپلیکیشن shuffle رو دیدید؟ یه سری آهنگ های انتخاب شده در قالب کانال های مختلف داره که عالین! عالی انتخاب شدن و اینطور که میگه، حجم زیادی هم مصرف نمیکنه. خلاصه پیشنهاد میکنم‌ :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۲
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۶)

اپ اضافی تا حالا روی گوشیم نصب نکردم :/
پاسخ:
مگه میشه؟ :))
ب ر ب ب
:دی

^_-
پاسخ:
برو خانوم برو
مشتری نیستی :دی
اره اینترنتی کارام رو انجام میدم
پاسخ:
خیلیم خوب :)
تا آخر انیمیشن امید داشتم که فادرش زنده‌ست. :) هی روزگار :)
پاسخ:
هی هی...
اشکمون رو در آورد اصن :)
@خطاب به نیلی 
"انَّ اللهَ لایحب المُسپِلون"
اسپویل نکنید دگه ! عِی بابا ...
پاسخ:
:)))
@نیلی 
سلیقه موسیقیایی مون مثل هم نیست ...:))بوس
دخترت خوبه؟:))
پاسخ:
من خیلی نایابم :دی
به همون اندازه که راک خارجی دوست دارم سنتی و تلفیقی هم میدوستم :))
دست بوسه ؛) 
بوس 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">