روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

 یه اعترافی بکنم؟

+ کامنتاتونو بعضا بیشتر از خود پست هام دوست دارم. ممنون که مینویسین :)


++ در راستای بزرگ شدن(!) امروز هم خرید خونه رو کردم، هم پارچه خریدم تنهایی. کار خاصی نبود واقعا ولی ترسم از تنها خرید کردن ریخت... الانم یه حسِ خوبِ مستقل شدن دارم :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۰
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۹)

پارچه برای چی؟! D:
من بروز نمی‌دم ولی به طرز فاجعه‌باری از مستقل شدن ذوق مرگ می‌شم :دی
*عکسای لعنتی‌ـت :))
پاسخ:
کلاس خیاطی میرم :دی
آقا خیلی ذوق داره :)))

* قابلتو نداره :دی
۲۰ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۵۴ علامت سوال
مستقل شدنت مباارک❤
پاسخ:
خجالتم میدی :))
اعترافاتت خواستنی بودن...
خدا رو شکر بسلامت رسیدین خونه..
پاسخ:
مرسی مرسی :)

سلامت باشین. ممنون :*
اگه تنهایی خرید کردن رو بزرگ شدن بدونیم، من متاسفانه حواسم نبوده که کی بزرگ شدم.
چون یادمه حتی وقتی دانشجو شده بودم نمی‌تونستم تنهایی برم خرید، ولی الان می‌تونم :|| اینکه کی این اتفاق مهم رخ داده معلوم نیست :دی
پاسخ:
اصلا برات مهم نبوده :دی
به یک باره مراحل عرفان رو طی کردی :))
آفرین دخترم من به تو افتخار میکنم :))
پاسخ:
:)))))
:شرم و حیا
خیاطی؟! D: بت افتخار می‌کنم *_*
پاسخ:
دیگه واقعا دارین خجالتم میدین :)))
مرسی:*
۲۰ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۰۵ اسمارتیز :)
ولی من تا حالا اصلا تنهایی خرید نکردم. خرید لباس و کفش و اینا منظورمه وگرنه کتاب و لوازم تحریر و این چیزا که چرا :))... البته الان که فک میکنم یه مانتو نخی وقتی اردو رفته بودم واسه خودم خریدم که اونم قبلش تلفنی با مامانم صحبت کردم و مسئول اردومونم کیفیتشو تایید کرد دی: 
من مشکل عمده‌م اینه که حس میکنم سلیقه مامانم خیلی خوبه و اگه خودم تنها خرید کنم یه چیز بدی میخرم مثلا:)) ولی یه مدل روسری‌هایی هم هست مامانم میگن شبیه چادرنمازه :/// ولی به نظر من خیلی خوشگلن :/ آخرش یکی از اونا میخرم و مامانمو تو عمل انجام شده قرار میدم دییی:
پاسخ:
سلام خانوم :)

سخته خرید. میدونی آدم دوست داره در موردش با یکی مشورت کنه :)

اصلا همین که یکی باشه، مشورت هم نده آدم باز آرامش بیشتری داره :))
به قول عادل
چقدر خوبیم مااااااا :دی
پاسخ:
خیلیییییی :))
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۴ وحیده پوربافرانی
مستقل شدن، اندیشه رو هم وسیع تر می کنه
موفق باشید
پاسخ:
ان شالله همینطور باشه
ممنون بانو :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">