روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

دیدار وبلاگی اتفاق هیجان انگیزی ست. از یک طرف شوق و ذوق دیدار یک دوست را دارد، آن هم نه یک دوست معمولی بلکه دوستی که گوشی شده برای عمیق ترین حرفهایت -که گاهی جرات نکرده ای برای دوستان نزدیکت بزنی- و از یک طرف دلهره ای دارد برای تطبیق تصور و واقعیت، همانی هستم که او از من میشناسد؟ نکند تصورش خراب شود؟ نکند‌...


صبح دوشنبه ۱۵ مرداد. ساعت ۷، چشم هایم را در حالی باز کردم که حساب میکردم تا ۹:۳۰، دوساعت و نیم دیگر مانده. یک دل ذوق، یک دل هیجان.

ساعت ۹، به همسرم میسپارم که زودتر آماده شود. یک دل و نیم ذوق، نیم دل دلهره.

ساعت ۹:۳۰، پیامش می آید که حرمم. وایِ من که دیر شده. قدم هایمان را تند میکنیم. صحن جامع را میپرم با دو دل ذوق.

نزدیک ۱۰ است، قدم هایم کش دار میشود، توی رواق امام با یک دل دلهره قدم میزنم، کاش زیباتر بودم، کاش یکی باشم با تصوراتشان، کاش...

میرسیم به آرامگاه شیخ بهایی. اول آینه را چک میکنم، دارم با همسرم خداحافظی میکنم که بانویی نزدیک میشود. حس میکنم باید سوالی داشته باشد، فکر نمیکردم به این زودی شناخته شوم. "ارکیده جان؟" لبخندی میزنم. من دو دل ذوقم!


توی اتاق بغلی می‌نشینیم. چقدر زیبایند، چقدر خوش کلام. از ایشان ممنون میشوم که اول کلام را به دست میگیرند و مرا نجات میدهند از آغازگر بودن. لهجه ای نمیبینم اما صدایشان را دوست دارم، کلامشان را... به خودم می آیم غرق صحبت هایشان شده ام. به همان فرهیختگی که ازشان سراغ داشتم، با همان احساسات. مادری میبینم که با وجود تمام فداکاری هایش بازهم گاهی خود را مقصر‌ میداند. 

زمان میگذرد، دلم شور میزند نکند وقتشان را زیاده بگیرم اما از طرفی دلم نمیخواهد تمام شود این دیدار...

دوستشان دارم و دخترشان را هم ندیده. آرزو میکنم روزهایشان همیشه شیرینِ شیرین باشد. 


بخوانید یادداشت بانو یاقوت را اینجا.... :)

+‏ از خوبی خودشونه هر آنچه رو که نوشتن.

++ دیدین عکس یادمون رفت؟ :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۷
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۵)

چقدر خوب :)
پاسخ:
جای شما خالی :)*
منم چندروز پیش یکی از دوستای مجازیم که سه ساله باهمیم و برای هولین بار دیدم دلتنگشم
پاسخ:
سه سال! 
چه اولین بار جالبی بوده پس :)
واقعا چرا عکس یادمون میره بگیریم؟ ^_^
پاسخ:
واقعا ! :))
چه خوب...
پاسخ:
سلام‌ :)
*-*
لازمه بازم یادآور بشم که خیلی بدی؟ :|
بگم که دوست داشتم ببینمت اما رخصت ندادی

پاسخ:
محبوبه :(
بانو خودشون پیام دادن...من اصلا نمیدونسم مشهدین :)

ایشالا تو یه فرصت دیگه.
دعا کن زودی بیام مشهد و ببینمت 
دلهره تونو درک می کنم
پاسخ:
سلام :)
ولی ذوقش میچربید :))
دلت آبی تر از دریا عزیزم ..‌

هر کجا هستی دوست ، دست حق به  همراهت. . .

 تو بی نظیری...

فرصت و غنیمتی بود آشنایی با شما خانومم...

ممنون از اظهار لطفت ...

هر چه نوشتم یک نکته از هزار شما نیست ...تکی و یه دونه ای ...

روزهاتون رنگی...


پاسخ:
عزیزم... قربان‌ شما :)
آینه آینه... :دی
خودتون خوبید حقیقتا :*
هعی روزگار
من و دوستم هم پنج ساله آرزو داریم هم رو از نزدیک ببینیم
یه بارم اومد اصفهان و داشتیم لحظه شماری میکردیم واسه دیدار که یهو یه کار خیلی فوری واسه داییش پیش اومد که باید سریع برمیگشتن خوزستان
آخ که چقدر بد بود:(
ولی شکر که شما همو دیدین،...اصن خیلی هیجان انگیزه^_^
پاسخ:
آخی..
ایشالا فرصتش پیش بیاد به زودی.
ولی خوبی دوست مجازی اینه که فاصله تاثیر توی رابطه نداره. من اینجا خیلی بیشتر با دوستام در ارتباطم، تا دوستای حقیقی... 

خیلی خوب بود اصن، جاتون خالی :)
۱۷ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۲۵ آقای سر به هوا :)
فکر نکنم از این تجربه خوشم بیاد!
پاسخ:
چرااا؟
خیلی جالبه :)
۱۷ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۰۲ علامت سوال
سلام
چه خوب((:
پاسخ:
سلام :)
^-^
من عاشق دیدار وبلاگیم که هیچ وقتم نداشتمش :))) البته تصویری داشتیم اما دیداری نه
اینکه ی ادم مجازی رو واقعی ببینی خیلی کیف میده:)
پاسخ:
خیلی خیلی :)
ایشالا ببینیم همو یه روزی 
هانا اهل کجایی؟
منم میخواستم سفارش محبوبه رو بکنم که یادم رفت :)

پاسخ:
که ببینمش؟
بله
پاسخ:
:)
خیلی لحظه ی وصف ناپذیریه این دیدار وبلاگی کسی که هیچ تصوری ازش نداری برات واقعی میشه
تجربه ش رو داشتم خیلی خوب بود
ولی چقدر اتو شده و با رودربایستی ازشون نوشتین دوست یعنی دوست دیگه
پاسخ:
خیلی خوب بود :)
آره این که عکس همو قبلا ندیده باشیم، یه جذابیت دیگه داره!

اوممم به لحاظ سن نوشتم :)
ولی دوست یعنی دوست دیگه. قبول دارم ^-^
انصافا هر دو توصیف هم تو وبلاگ ایشون هم تو این پست فقط فقط مختص شما دو بانو است.
من با وجودی که ندیدمتون انصافا عاشق ادب و اخلاق و متانت و خانم بودن شما عزیزان هستم حتی با وجود اینکه چهره تون رو ندیدم ولی مطمئنم خیلی هر دوی  شما چه در ظاهر چه در باطن امر زیبا رویی و همچنین از لحاظ رفتاری مهربان دوست داشتنی هستین.
دوستی هایتان مستدام الهی 💖
سایه تون هم رو سر ماها مستدام بمونه الهی 🙏💚
پاسخ:
عزیزمی❤
خودت خوبی خانوم گل. 🌷
سلامت باشی عزیزم. ایشالا یه وقتی شما رو هم ببینیم ^-^

ممنون و بهمچنین واران عزیز😙😙😙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">