روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

1.

موهامو سرخابی کردم. رنگ خاص و نسبتا جیغیه ولی قشنگ شده. امروز تو استخر چندتا از خانوما که آشنان بهم تبریک گفتن ولی بقیه با تعجب نگاه میکردن :)) متفاوت بودن هم جالبه! اولش معذب میشی ولی بعد خوشت میاد :))

   از این رنگ فانتزی به دخترا پیشنهاد میکنم، هم خیلی راحته هم موقتی ولی تنوع خوبیه :)

2.

بلاخره رفتم دکتر تغذیه و رژیم گرفتم. اونقدرا که فکر میکردم سخت نیست. اگه تصورم ازش اینقدر خراب نبود زودتر میرفتم و زودتر رسیده بودم به وزن ایده آل. حالام دیر نشده 3 ماه طول میکشه و بعدش به اونی که میخوام میرسم ان شالله. توی رژیم یه عالمه سالم سازی غذا رو گنجونده که باعث میشه حس خیلی خوبی داشته باشم :)

3.

 تصویر، باغ غدیر اصفهان. زیبا نیست؟‌ :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۶
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۷)

خیلی زیباست
پاسخ:
^-^
هر سه مورد عالی. آفرین بر تو. 
پاسخ:
ممنون گلی :))
واقعا قشنگه، خیلی، خیلی، خیلی، قشنگه *_*
به شرطی که همینقد خلوت باشه :)
پاسخ:
عزیزم :)
غیر از شب ها و خصوصا آخرهفته، همینقدر خلوته :)
خیلی زیباست
پاسخ:
زیبا دیدین :)
مبارک باشه:)) سرخابی همون شرابیه؟؟ :دی

فک میکردم باربی باشی :) نمیدونم چرا:))

خیلیی قشنگه :)
پاسخ:
نه شرابی خیلی سر و سنگین و خوبه :))
این سرخابیه... :))

اومم قیافه ام اصلا تپل نیست. یعنی رفتم دکتر، گفت برای اضافه وزن اومدی؟ :))
مشخص نیست ولی چند کیلو اضافه رو دارم :)

عزیزم :)
موهات مبارک 
چه تو دل برو تر شدی دختر!!!
شکل پارک زیتون داخل بهارستانه!!:)
پاسخ:
مرسی مرسی :))

بهارستان اصفهان؟ ندیدم :)
خب برو ببین !
آدرس بدم ...؟
جاده شیراز و بگیر برو تابلوی بهارستان رو میبینی!!!:)))
چقدر صف دیشب میدون امام طولانی بود برای رصد ماه گرفتگی؟!!!
پاسخ:
عه عه عه شمام اصفونی هستین؟ :))

آره میدونم کجاست ولی تا حالا نرفتم

ما باغ گل ها بودیم دیشب رو، اونجام رصد گذاشته بودن :)
ها پس مثل خودمی:)) 
پاسخ:
:))
با ورزش در آبِ خالی کم نشد منتها :|
باید رژیم رو میگرفتم زودتر
رژیم برای وزن اضاف کردن دیگه؟
پاسخ:
نه کم کردن :))
:)) 
اره فقط با ورزش کم نمیشه باید یه خورده هم مراعات غذا ها رو بکنی:/
پاسخ:
اوهوم :|
باغ گلها رو عشق است ...
اصفهانی نیستم اما اصفهان و اصفهانی ها رو دوست دارم

پاسخ:
 :)

لطف دارین :))
به رنگ مو و رژیم و اینا کاری ندارم،ولی اصفهان همه جاش قشنگ و شیک و مجلسیه:))

اصلا هم معلوم نیست اصفهانی ام:)))
پاسخ:
خیلی همه جاش خوشگله شهرمون :))
سرخ‌آبی؟ :))) باید بامزه شده باشی :)

*مرسی که لیدی برد رو پیشنهاد دادی *-*
پاسخ:
آره خیلی متفاوته :))

* عزیزم، پس دوست داشتی. خدا رو شکر :)
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۵ استاد بزرگ
سلام.
تصویر بسیار زیباست ولی چرا کجه؟؟
:)
پاسخ:
سلام سلام :)
مرسی، حس کردم اینطوری قشنگ تر میافته :))
اگه صاف میگرفتم، تا اون انتها معلوم نمیشد. 
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۷ استاد بزرگ
بسیار زیباست.
نه اینکه بخوام نظرم رو تحمیل کنم ها نه اصلا ...
اما اگه صاف میگرفتین (چند عکس پشت سرهم با فواصل تقریبا کوتاه تا انتها که بعدا در فوتوشاپ میشد یه عکس به صورت پانوراما ایجاد کرد) بهتر بود چون یه جورایی پرسپکتیو داره تصویر بهتر از این در می اومد.
:)
پاسخ:
ممنون از توجه و پیشنهادتون:)
کاری که گفتید رو نمیدونستم، فوتوشاپم هم بلد نیستم متاسفانه :/

با این حال ممنون :گل
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۴۶ پشمآلِ پشمآلو
ب ب چ سری چ دمی عجب مویی:دی
والا تا جوونی برو رنگین کمون کن اصن:دی
بیا دس منم بگیر ببر از منجلاب غذاهای خوشمزه بیرون:دی
اون درختا همیشه منو یاد کارتون بستنیا میندازن:)
پاسخ:
:))))
آره بعدشم میخوام آبی بزنم :دی
تو که اصلا هیچی :|
وبتم باید تحریم کنم و نخونم. اینقد که چیزای خوشمزه خوشمزه مینویسی :|
خیلی گوگولین :دی
پس اون ترانه ی خوشکل مو شرابی رو واسه شما خوندن:))
شوخی کردم:)
اصفهان نصف جهان که میگن همینه دیگه
پاسخ:
باید تو شعرش باشه مو سرخابی :|
:)))
بعله بعله :پز و افاده 
:))
وای چقدر قشنگه ^__^
پاسخ:
:))
مرسی :*
عجیجم ^_^
عکس موهاتو بفرست برام
لطفا : )))

پاسخ:
آقا ازش عکس نگرفتم. حالا خیلیم خوشمل نشده، شما خیلی خوشگل تصور کن فقط :دی
سرخابی؟؟؟ مبارکه ولی این رنگای فانتزی وقتی میرن بد رنگ میشن :/

پاسخ:
آره. باحال شده :))
عه جدی؟ تازه میخواستم بعدش آبی بزنم :|
خیلی وقته میخوام یه رنگ درست حسابی کنم. اگه بدرنگ شد، دیگه مجبور میشم برم خرج کنم :دی
حالا یه مدت محض تنوع رنگ و وارنگ کن بعد یهو برو خرج کن :))

پاسخ:
اوهوم :)
همین کار رو میکنم ایشالا ^-^
۰۷ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۱۷ آقای سر به هوا :)
اصلا تصور نمیکردم چاق باشی:///
پاسخ:
چاق نیسم آقا :|
۰۷ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۰۳ آقای سر به هوا :)
خودت اعتراف کردی:%
پاسخ:
چیزی هست به اسم اضافه وزن :|
:))
تازه اونم از قیافه ام اصلا مشخص نیس :دی
خاطرات اصفهانم زنده شد...تشکر (:
پاسخ:
آخی :)
خواهش میکنم :)
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۳۳ آنیا بلایت
وایئییی مبارکه^-^ من عاشق رنگ موی فانتزی‌ام و هزار و پونصد ساله که توی برنامه‌ها و آرزوهامه که یه تیکه از موهام رو فانتزی رنگ کنم:)) ولی هی عقب می‌ندازم:)) فکر می‌کنم دلیلش این باشه که می‌ترسم رنگ مو جنس موهام رو خراب کنه :')) 
+ ان شالله تا سه ماه آینده به وزن ایده‌آلت می‌رسی B-)
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم :)
نه این رنگا زود میره. اصلا مثل شامپوه. روی مو اثری نداره :)
حتما بزن، خوشت میاد :))
+ ایشالا ایشالا :)
سلام 
همیشه جز آرزوهام بوده تو اصفهان یکمدت زندگی کنم وقتی به اینمورد نرسیدم با خودم گفتم خب خدایا حداقل منو یکبار دیگه ببر اصفهان!!
ولی بیشتر از  ۱۰-۱۵ ساله اینم شد جزء آرزوهای دست نیافتنیم :))
قشنگه ایشالا همیشه همین شکلی قشنگ و زیبا بمونه :)



+

رنگ موهای خوشگل تون هم مبارک 🌹
پاسخ:
سلام‌سلام :)
ای بابا... اصفهان اومدن که سخت نیست. با خانواده یه برنامه‌ سفر بذارین. :)
ایشالا دست یافتنی میشه :)*

+ مرسی گلی. ^-^
نمیان متاسفانه :|:)

صبح تون بخیر :)



خواهش میکنم عزیز 💚
پاسخ:
صبح شمام بخیر خانوم :)

ایشالا یبار جور شه بیاین، در خدمتتون باشیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">