روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

پنجره

‎۹۷

این ابرها را

من در قاب پنجره نگذاشته ام

                    که بردارم

اگر آفتاب نمی تابد

تقصیر من نیست

با این همه شرمنده توام

خانه ام

           در مرز خواب و بیداری ست

              زیر پلک کابوس ها

مرا ببخش اگر دوستت دارم

و کاری از دستم برنمی آید.

:::

اگر تو نبودی عشق نبود

همین طور

       اصراری برای زندگی

اگر تو نبودی

زمین یک زیرسیگاریِ گلی بود

جایی

برای خاموش کردن بی حوصله‌گی ها 

اگر تو نبودی

من کاملا بیکار بودم

هیچ کاری در این دنیا ندارم

                     جز دوست داشتن تو.

:::

تو در منی

مثل عکس ماه در برکه

در منی و 

          دور از دسترس من

سهم من از تو

فقط همین شعرهای عاشقانه است

و دیگر هیچ.

ثروتمندی فقیرم؛

          مثل بانکداری بی‌ پول

من فقط آینه تو هستم.

رسول یونان

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۱
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۸)

به به!
پاسخ:
:)
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۱ چارلی ‌‌‌
این پست به شدت به یکی از اون تصاویرِ قشنگِ همیشگیتون نیاز داره :))
پاسخ:
اون کنار عکس یه پنجره گذاشتم :دی
مثل بانکداری بی پول :)
زیبا بود و دلنشین
پاسخ:
ممنان :)
زیبا
پاسخ:
ممنون :)
عکس وبلاگ تون با این مطلب ست شد  :)
پاسخ:
:)
دلم خواست شعر بگم ...
پاسخ:
چطور؟ :)
از بس شعرش قشنگ بود
پاسخ:
دست شاعرش درد نکنه :)
بسیار زیبا بود (:
پاسخ:
زیبا خوندید :)
کامنتا باز بود ارکیده؟ :| یا بازشون کردی؟ ::|
پاسخ:
چندیست بازه :دی

قبلا نبود :)
فک کردم زده به سرم :| :)
*جمله‌ها هم از اون دسته از جمله‌هان که باید کپیشون کرد و هر چند وقت یک‌بار با خودت تکرارشون کنی :) 
پاسخ:
:))
میخواستم بیشتر از کتابش انتخاب کنم، بعد پیش خودم گفتم نه. خاصیت کتاب شعر توی تکراره... بعد از چند ماه که دوباره بخونی انگار همه شعرها جدید و تازن :)
قبول دارم. :) راستی الان می‌خوام lady bird رو نگا کنم :دی
پاسخ:
خلاصه که از جنبه اقتصادی به کتاب شعر اگه نگاه کنی:
میارزه! :دی
کتابی با بارها تکرار، و هربار تازه :)

؛)
:)
پاسخ:
:گل 
:)
فک کردم کار شما بوده!
پاسخ:
:|
نوشتم که رسول یونان 
آخه وسطاش این فکرو کرده بودم.

بعد گفتم لابد خطاب به @رسول کردین :)
پاسخ:
عجب :))
حالا این آقا رسول کی هستن؟
خوش به حالشون
پاسخ:
رسول یونان عزیز. شعراشو خیلی دوست دارم من :)
واقعا خوش به حالشون با این ذوق و قریحه ای که دارن :)
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۳۵ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
خیلی زیبا بود
بخصوص " تو در منی مانند عکس ماه در برکه "
پاسخ:
زیبا خوندین :)
منم اینجاشو خیلی دوست داشتم 

اگر تو نبودی

زمین یک زیرسیگاریِ گلی بود

جایی

برای خاموش کردن بی حوصله‌گی ها

پاسخ:
بی حوصله گی ها...
۰۳ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۲۴ وحیده پوربافرانی
سلام
بسیار زیبا و شاعرانه
احسنت

اگر تو نبودی

زمین یک زیرسیگاریِ گلی بود

جایی

برای خاموش کردن بی حوصله‌گی ها


عاااالی


پاسخ:
سلام :)

🌸🌸🌸🌸

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">