روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

عمیقا دوست دارم این دویست تا اثر ادبی شاهکار رو که توی لیست want to raed م دارم، با کیفِ تموم بخونم و بعدش: بگردم توی قفسه های کتابخونه ادبیات، کتاب های غریبی که مدت هاست هیچ کس سراغشون رو نگرفته، بردارم. اول کلی نازشون کنم، باهاشون حرف بزنم و بعد آروم آروم بخونمشون :)

اگه با فرمونِ خوبِ کتابخونی پیش برم، این آرزو 2-3 سال دیگه، توی دستامه *-*

فیلم کوتاهِ پیشنهادی: The Fantastic Flying Books
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۱
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۵)

تو میتونی 💪
پاسخ:
هوم :انرژی 
:))
احسنت . تلاشت رو کن
پاسخ:
از فکرش ذوق میکنم اصن :))
کتاب خیلی بهتر از فیلمه . از این جهت فکر می کنم ذوق هم داره
توی کتاب این تویی که دکوپاژ می کنی . شخصیت ها رو تصویر می کنی .
ولی فیلم کارگردان برات این کار رو می کنه . در حالی که می تونه به صورت دیگه باشه . برای همین من کتاب رو بیشتر از فیلم دوست دارم .
پاسخ:
اوهوم. :)
راستش بین فیلم و کتاب نمیتونم یکی رو انتخاب کنم. هرچند کتاب فانتزی و تایید شده تره، ولی من فیلم رو هم خیلی دوست دارم. بیشتر از سرگرمی برام هنره. هنر تصویر :)
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۲۷ چارلی ‌‌‌
راستش من میگم، کتاب‌هایی رو که دوست دارین بخونین :)
نیاین یه کپه کتاب بخونید، فقط برای اینکه شاهکارن یا جایزه بردن! اون لیست‌های «هزار کتاب که باید پیش از مرگ خواند» و اینا بنظرم از بی‌معنی ترین لیست‌های ممکن هستن :/ کتابی رو بخونید که ازش لذت ‌می‌برید :)

+ تصویرِ گوشه عالیه :))
پاسخ:
برای همین نوشتم "عمیقا دوست دارم".
منم به اون لیستایی که میگین، اعتقادی ندارم. هیچ وقتم کتابی رو به این مدل پیشنهادها نخوندم. این ۲۰۰ تا کتابی که میگم رو با فیلترای زیاد و در زمان طولانی انتخاب کردم. حتی بعضی هاش کتابای معروفی شاید نباشن، و به شاهکار بودن شناخته نشن. ولی برای من اولویت دارن
منظورم از این پست این بود، که تا این کتابای با وسواس انتخاب شده رو نخوندم، نمیتونم با خیال راحت بگردم تو کتابخونه و هی چیزی دستم اومد بخونم... :)

+ مرسی، فرفری ِگوگولی :))
خیلی خوبه (:
پاسخ:
^-^
تمام کامنت چارلی مورد نظر من هم هست حتی تصویر گوشه صفحه:)
پاسخ:
پس همون جوابای چارلی :دی
میسی :)
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۵۴ علیرضا آهنی
چه کار متفاوتی !
پاسخ:
:))
ینی یه لحظه واقعا تلوزیون ایران به نظرم مضحک اومد :))) من این انیمیشن رو قبلا توی شبکه ۴ بود فکر کنم دیده بودم. زیاد از نظرم جالب نبود. الان فهمیدم یه جاهاییشو سانسور کردن و تقریبا نصف بیشتر مفهومِ داستان رو از بین برده بودن. الی اون قسمتِ اولش که زنی در حال پرواز بود و قسمت‌های مربوط بهش رو سانسور کردن و همین کافی بود تا من آخر انیمیشن نفهمم که این یه‌چرخه‌ست و هر بار یه نفر به اون کتابخونه می‌آد :)) در کل دلم خواست به تلوزیون ایران بخندم.‌ :| ممنون که اصلِ انیمیشن رو نشونم دادی :)
*از این غیرتت نسبت به کناب خوشم می‌آد :) 
پاسخ:
من خیلی وقته تلویزیون و صداسیما برام جک شده. هر فیلمی دیدیم تو تلویزیون رو باید یبار دیگه قضاشو به جا آورد :))
این انیمیشن که دیگه چیزی نداشت انصافا :|
بخند گلم! بخند :دی

*دوسش میدارم ^-^
برم ویرایش کنم این مضحک روووو O_o
مدت‌هاست از تلوزیون ایران فقط یه خندوانه می‌بینم و یه شبکه مستند :)
پاسخ:
برو تا کسی ندیده :دی

آره خندوانه خوبه :)
با این کار به تنهایی میتونی کلی آمار مطالعه کشور رو بالا ببری
پاسخ:
:))
چقدر منم همین رو میخوام ^_^ 
پاسخ:
الهی برسیم بهش ^-^
از فکرش ذوق کن
پاسخ:
باوشه :))
چه خووب 
منم کلی کتاب هدیه گرفتم همشم از این خوبا ..اشو و صادق هدایت(نسخه قدیمیشه سانسور نشده اس میگفت:)) ) وگاندی و...
منتظرم کتابای خودم تموم شه برم سراغشون اما امان از تنبلی:|
پاسخ:
:))
به نظرم خیلی مهمه که آدم برنامه روزانه کتابخونی (حتی خیلی کم) داشته باشه. جوری که قطع نشه...این طوری کم کم میرسیم به همه ی کتابا :)
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۳ چارلی ‌‌‌
پس اینجوری خیلی هم عالیه :))

+ کاش لیستِ 200 تا کتابتون رو با ما هم به اشتراک میذاشتین :) حالا نه اینکه یه دفعه همش رو بذارین D: مثلا هر هفته ده‌تاش رو معرفی کنین :-"
پاسخ:
:))

+ اوممم به نظرم هرکس واسه خودش باید یه لیست درست کنه. من با توجه به علاقه مندی هام کتاب ها رو اضافه کردم، کسی که سلیقه اش متفاوت باشه ممکنه دوست نداشته باشه...
خلاصه که اوصیکم به گشتن در گودریدز و ریویو خوندن و درست کردن لیست با دقت و وسواس :دی
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۱۱ چارلی ‌‌‌
وقتی کسی لیست میده که قرار نیست چشم و گوش بسته بریم هرچی توی لیسته بخونیم که D: اول میریم درباره کتاب میخونیم خب، لیست فقط یجور پیشنهاده. وگرنه پس چرا شما لیست فیلم پیشنهاد میدین اصلا؟ :)) یا مثلا پلی‌لیست آهنگ پیشنهاد میکنین؟ مگه اونا سلیقه‌ای نیستن؟ :))
و خب بخشی از گشت و گذار توی گودریدز هم ریکامندیشن‌های دوستانه :)‌ لیست‌ شما هم درواقع ریکامندیشنه به نوعی.  فقط دویستا کتاب یهو باهم ریکامند میکنید D:
+ به نظر من دیدن لیست بقیه کمک میکنه سریعتر کتابای خوب رو پیدا کنیم. حتی اگه من از کل لیست شما فقط از یه کتاب خوشم بیاد، بازم ارزششو داره :) تو خود گودریدز هم حتما دیدین که یه بخشی داره به اسمه listopia که توش میتونید برحسب یه ویژگی خاص لیستی از کتابا درست کنید و به بقیه پیشنهاد بدین :)
پاسخ:
خب فیلم ها رو میبینم و پیشنهاد میدم، همین طور آهنگ ها رو. همون ها رو هم با ترس و لرزه، حتما اشاره میکنم ممکنه خوشتون نیاد :دی
ولی کتاب نخونده، سخته پیشنهاد دادنش. ممکنه حتی در حد انتظار خودم هم نباشه... با این حال گودریدز یه صفحه عمومیه، هم لیست کتاب های خوندم هست هم در انتظار خوانش ها. و خیلی هم خوشحال میشم اگه این لیست ها برای کسی الهام بخش باشه.. لینک پیجم رو گذاشتم توی کتابخونه، اگه دوست داشتین ببینین :)
و معرفی کنید، ما هم از لیست شما استفاده کنیم :)

+چقد این گودریدز امکانات داره آخه :دی
ممنون بابت معرفی این قسمت، نمیدونسم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">