روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

فقط خواستم بگم، آیدا دلم برات خیلی تنگ شده! خیلی ها...
نیستی؟ نمیخونی؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۵
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۸)

نه 
پاسخ:
ولی کاش بخونه... 
۲۵ تیر ۹۷ ، ۲۲:۴۲ چارلی ‌‌‌
خوش به حالشون که دلِ یکی براشون تنگ میشه وقتی نیستن :))
پاسخ:
آره خوش به حالش :|

:))
۲۵ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۸ آقای سر به هوا :)
همون کامنت چارلی:/
پاسخ:
ولی از من میشنوید، امتحانش نکنید...
آره کاش برمیگشت :(
پاسخ:
اوهوم :(
ازش هیچ خبری ندارم...
به امید اینکه جواب دهد این آیدایمان :)
پاسخ:
اوهوم :)
اینقد خوبه نیلی! مثل خودت :)
ایمیل فرستادم براش گفت که از وبلاگ نویسی خسته شدم :/
پاسخ:
من شاید یه ماه پیش باهاش حرف زدم
چند وقت پیش بهش sms دادم که جواب نداد، از اون موقع تو فکرشم
فکر میکنم حالش خوب نشده هنور...
یه بنده خدایی هم‌ بود قرار بود یه داستانی ر شنبه‌ای از سال بخوانه :/  یادش بخیر خلاصه :/
پاسخ:
:)))))
شاید باورتون نشه ولی از شنبه هفته پیش یکی از کارهایی که دائم میاد تو ذهنم همینه و هی میگم کاش به روم نیارن :))
میخونم میخونم :خجالت :دی
نخواستیم دگه :/ فقط خواستم بگم حواسم بوده :/ از همون شنبه! 
پاسخ:
جدی؟
ببخشید من آدم بدقولی نیستم معمولا :(
ولی خب اصلا فرصت نکردم...
حالا نخونم دیگه؟ :(
سلام 
پست رو که خوندم نفهمیدم چی نوشتین :))
بعد عنوان رو که دیدم متوجه شدم چی به چیه ؟:)
(آ) با کلاه فراموش شده بود تو متن پست تون :)


+

ایشالا هر جا هستند شاد و سلامت و موفق باشن.

پاسخ:
سلام عزیزم :)
اوهوم، مخاطب خاص داشت :)
با کلاه ه هااا

ایشالا ایشالا... بهم چنین :)
زن شاملو منظورته؟:))))
پاسخ:
اتفاقا وقتی مینوشتم، گفتم تیتر شاعرانه شد. :))
منم دلم برا تو تنگ شده بود چارلی :)
تو هم همینطور آیدا :|
پاسخ:
چارلی که جایی نرفته :|
بچه لازم داره یکی دلش براش تنگ شه خب! :|
پاسخ:
همه دوست دارن. خود شمام همینطورین!
در هر صورت ما @چارلی رو دوس داریم
مخصوصا قالبش رو :)
پاسخ:
:))
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۳:۲۳ وحیده پوربافرانی
می خونه
خیالت تخت...

پاسخ:
اومم... اگه میخوند امکان نداشت چیزی نگه...
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۹:۱۲ چارلی ‌‌‌
تشکر جناب دچار :))))))

+ [اشک در چشمانش حلقه می‌زند] D:
پاسخ:
:)))
@ جناب دچار 
ایدای خوب من:)))
دل منم براش ریز شده:(
دلم از اون شعراش میخواد
با نوشته های قشنگش:)
دلم برات تنگ شده بوداااا خوبی؟؟
پاسخ:
آره... جاش حقیقتا خالیه...

مرسی گلی. تو چطوری؟ کم پیدایی :*
منم دیه از خونه نشینی در اومدم:)
شکر خوبم:)
پاسخ:
چه خوووب
خوشالم برات :)
منم دلم برای فیروره سیاه تنگ شده... هیعییی...
پاسخ:
هی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">