روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

دورها

‎۹۷

ظهر تابستان است

سایه‌ها می‌دانند که چه تابستانی‌ست

مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست

آری! تا شقایق هست زندگی باید کرد...


در دل من چیزی‌ست

مثل یک بیشه‌ی نور، مثل خواب دم صبح

و چنان بی‌تابم که دلم می‌خواهد 

بدوم تا ته دشت، بروم تا سر کوه

دورها آوایی‌ست که مرا میخواند...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۱
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۳)

۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۴۸ چارلی ‌‌‌
و چه تصویری‌ است...
+ با آهنگ خود شعر خونده بشه (:  
پاسخ:
:))
و عجب تعریفی :)
من خیلی این شعرشو دوس دارم :)
___________________
ظهر تابستان است 
مردیم از گرما:/ :))
پاسخ:
من سهراب رو دوست نداشتم هیچ وقت
اما امروز خیلی به دلم نشست این :)

مردیم :|
چه جالب که دوس نداشتی:))
پاسخ:
اوهوم. همه عاشق سهراب ان، میدونم :))
ولی من عشق اخوان ثالث بودم :)
آهنگ  amor mio داشت پخش می‌شد. :)))) پُستتو دیدم. هم‌خونی نداشت اما چند ثانیه همینجور محوِ پست شدم. بد فضاییه خلاصه...
پاسخ:
لینک آهنگشم میذاشتی :دی
بد بود یا خوب آخر، این همزمانی ؟ :)
وقتی محو می‌شم ینی خوبه :دی
آهنگیست نوستالژی :) و اسپانیش
yon.ir/ojzdF
پاسخ:
آهان آهان... اسمشو نمیدونسم :)
ولی ترجمه اشم نمیدونسم، مرسی بابت لینک :*

+خوبه :)
خیلی دلنشین بود
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم 🌸🌸🌸
چرا تردید؟ اینقدر انتخاب متون و تصاویرت زیبا و عالیه همیشه!
خاطرات خوشی با این شعر شعام زنده شد .
با صدای احمد رضا احمدی در آلبوم گلستانه شهرام ناظری  اگر نشنیدی گوش کن بی نظیره...
پاسخ:
مرسی لطف دارین :)
چه جالب
حتما گوش میدم، ممنون :گل
اصلاحیه...برام زنده شد:)
پاسخ:
:))
گرفتم 
دورها اوایی ست که مرا میخواند:)
پاسخ:
:)
:)
پاسخ:
(:
همون حرف اول خانم یاقوت
پاسخ:
از شمام مرسی :)
چقدر این پست به وبلاگت میاد (:
پاسخ:
جدی؟
چه جالب :)

+ چند وقته نیستی هاا... خوبی؟ :)
اوهوم
(:

+ عالیم، فقط یه کم سرم شلوغ شده (: خودت چطوری؟ خوبی؟ ((:
پاسخ:
:)

+ چه خوب ^-^
خوبم شکر خدا، مرسی :)*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">