روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

گوشه

‎۹۷

دلم از بیم فراق تو به خود میلرزد

همچو آن قطره که از گل نچکیده ست هنوز!

عالی شیرازی

حرفی از خودم ندارم، بشنویم با هم "صبح جمعه گوشه" را  اینجا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۶
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۱)

یک پیشنهاد تودل برو :)
پاسخ:
:)
سایت خوبیه :)
چه متن خوبی:) 
همین که سایت بالا سر بیان هست خودش کافیه:)) 

پاسخ:
:)
عزیزمی :)*
ساندکلاد توی ایران فیلتره عایا؟
پاسخ:
گاهی باز میکنه گاهی نه.
مثلا دیروز من خیلی راحت آهنگا رو گوش دادم، بدون فیلتر شکن.
۱۷ تیر ۹۷ ، ۰۲:۱۶ چارلی ‎‌‌‌
راستی دیروز آزمون داشتین ؟
ایشالا که نتیجش خوشحالتون کنه :)) (چون آهنگه که غمگین بود D: )
پاسخ:
بلی.
امید به خدا... ان شالله :)
همشون غمگین نبودنا... یه مجموعه بود :)
چه سایت خوبی.... 
پاسخ:
آهنگایی که گلچین‌ میکنه عالیه :)
سلااام:)
پاسخ:
سلام عزیزجان 
خوبی؟ :)
شکر:)
تو خوبی؟
پاسخ:
شکر. منم خوبم :)
به برنامه های پساکنکورت میرسی دیگه؟
کامنت هانا :))
پاسخ:
میبینین چقد لطف داره؟ :)
اینجا همه شما رو دوست دارن :)
پاسخ:
:)
۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۹:۴۵ چارلی ‌‌‌
ئه من با گوشی اومدم پلی لیست رو برام نشون نداد آخه :/ فکر کردم فقط همون یه آهنگه :)
پاسخ:
نه چندتاست
آهنگ چارتار و اتاق (اگه درست بگم...) رو من خیلی دوست داشتم :)
چرا ظهر تابستان رو حذف کردی؟؟؟؟
داشتم کامنت می‌ذاشتم برات!!!
پاسخ:
خیلی شرمنده...
چند وقته همش تردید دارم توی پستای وبلاگ...

دوباره گذاشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">