روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

+ با شروع ترم 2 کارشناسی، یه نگرانی دائمی هم به دغدغه های من اضافه شد. "درسای ترم پیش چی؟ چیزی یادم مونده؟" وقتی به فراخور موضوع، گریزی زده میشد به دروس ترم های قبل، نه تنها من که اغلب بچه ها چیزی یادشون نبود. نگرانی من هم بیشتر میشد و بیشتر میترسیدم. ترس از مهندس نالایقی شدن. این که فقط اسم مهندسی رو یدک بکشم و هیچی ندونم. خب الان بعد از گذشت 1 سال از پایان کارشناسی میتونم بگم ترس وحشتناکم، واقعی بود!

از آخرین باری که با مسائل خرپا سروکار داشتم،‌ حدود 4 سال میگذره. فکر میکردم باید یه چیزایی یادم باشه، ولی تقریبا هیچی نبود. البته خبر خوب اینه که با یه تورق 1 ساعته کتاب استاتیک، کلیتش یادم اومد و تونستم چندتا مسئله حل کنم.

نتیجه: اگه میخواین بعد از کارشناسی، درس ها و محفوظاتتون به اعماق ذهن و تقریبا فراموشی سپرده نشه، تابستونا دروس ترم قبل رو یه دوره بکنید. کنکور ارشد خیلی راحت تری هم خواهید داشت.


++ استرس دارم، آخرین بار، شهریور پارسال برای دفاع پروژه اضطراب داشتم و بعد یه دوره آروم و بدون دغدغه! برام عجیبه این استرس، خیلی بی حوصله و بد اخلاقم کرده...


+++به نظر میرسه  آزمون خیلی طولانی باشه. حدود 4-5 ساعت. از این که برام دعا میکنید، پیشاپیش ممنون :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۳
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۰)

۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۴:۰۸ تسنیم ‌‌
تو که کنکور ارشد هم دادی، یعنی سالی که گذشت هم خونده بودیشون دیگه؟
راستی گفته بودی منابع آزمون از دبیرستانه آره؟ ان‌شاءالله که موفق میشی :))

فک کن اگه استخدام بشی *_*
استخدامی کجا هست حالا؟ ;)
پاسخ:
من ارشد مطالعات زنان دادم، نه مکانیک. یعنی هیچ دوره ای تا حالا از دروس کارشناسی نداشتم.

تخصصی ها حدود سه چهارمش از فنی حرفه ای (:|) بود. اون یک سوم رو که فکر میکردم یادمه! از کارشناسی...
مرسی مرسی :)

چه خوب میشه *-*
آموزش و پرورش! :)
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۰ رنگارنگ :)
آزمون جمعه ست دیگه،آره؟!
ایشالا استخدام شین:)
پاسخ:
اوهوم :)
ایشالا هرچی خیره... ممنون :*
موفق باشی :*
پاسخ:
ممنون :)*
تو حتما موفق میشی من میدونم:) 

پاسخ:
میسی، ایشالا :)
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۳ آنیا بلایت
تو میتونی ارکیده ^-^ *-* ♡♡
پاسخ:
*-*
مرسی :)
مادیر رسیدیم
چی شد؟ :)
پاسخ:
تموم شد دیگه :)
درس درس درس ..
داریم همه زگهواره تا گور دانش می جوییم ... که نانی به کف آریم و به عفلت مخوریم
پاسخ:
مجبوریم دیگه :)
مطمئنم عااالی میدی 
پاسخ:
امروز بود. تموم شد :)
۱۵ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۴ آسـوکـآ آآ
الان آزمون تموم شده و انشاالله راضی بوده باشی
من رو با استاتیک و خرپا بردی به ترم دو کارشناسی
چقدر دلتنگ اون روزام...
پاسخ:
هی...امید به خدا :)
ما هم ترم ۲ داشتیم. یادش بخیر :)
اسم آزمون میاد دلم به اضطراب میفته و دلشوره و دستام یخ می‌کنه ...چطور بود ؟ راضی بودی؟
پاسخ:
خیلی استرس داشت این! 
بد نبود... راستش راضی نبودم... ولی خب، هرچی صلاح باشه دیگه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">