روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

دین و دل به یک دیدن باختیم و خرسندیم :| 💔

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۲
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۸)

۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۶ محبوبه شب
ای جونم ^_^
چقدر ملوسه *_*
پاسخ:
خیلیی
چه خوشگله(:😀
پاسخ:
:))
که چی؟ :|
پاسخ:
هیچی :|
پست غیرمفید :))
این چه موجودیه؟ :) گنجشکِ رنگ شده؟ :) اسمش چیه جداً؟
از ایناست که از نوازش کردنش خسته نمی شی :)
پاسخ:
طوطی برزیلی. خیلی خیلی خواستنی و چلوندنیه :))
سلام
خیلی به نظر نمیومد خرسندی تهش باشه...قلبه شکسته بود.
پاسخ:
سلام
چون جریان داره... :)
ما یه طوطی داشتیم که حدود 2 ماه پیش فروختیم، از اون موقع من دائما، دائما تو فکرشم و یادم نمیره... حالا عکسی که از طوطی یا پرنده میبینم دلم میخواد داشته باشم و میدونم نمیشه. با قلبی شکسته قربون صدقه شون میرم :)
الان اینو فروختید؟!
پاسخ:
نه نه :)
ما شاه طوطی داشتیم. بزرگتر بود. عکسشو گذاشته بودم، یادتون هست؟
چرا نمیشه؟آلرژی ای چیزی دارید؟
پاسخ:
نه...
نگهداریشون خیلی سخته
مهم ترین دلیلش واسه من این بود که به شدت توجه میخواست. باید همیشه جلوش بودم و باهاش حرف میزدم اگه میرفتم تو یه اتاق دیگه، جیغ میزد (وحشتناکه جیغاشون)، اگه هم محل نمیدادم، افسردگی میگرفت و پرهاشو میکند...!
یه جوری شده بود نمیشد از خونه برم بیرون یا به کارهای خودم برسم...
از کثیفی هم دیگه نگم. چون توی قفس نبود، پر و ... همه جا میریخت. پرده ها، فرش هم لکه شده بودن....

من خیلی دوست دارم پرنده، خیلی شیرین و دوست داشتنی ان ولی مثل یه بچه کوچیک، مراقبت و نگهداری میخوان :)
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۵:۳۴ تسنیم ‌‌
قشنگه :)
ولی من از جونورجات خیلی خوشم نمیاد :| فقط جوجه‌ی مرغ و خروس :))))
پاسخ:
تسنیم گفتم میخوام مدل پست ها رو عوض کنماا، متاسفانه هنوز نشده :|
من عاشق همه جور حیواناتم! به جز حشرات :|
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۶ پشمآلِ پشمآلو
لولک و بولک ما بوسم میدن:دی
پاسخ:
لولک و بولک؟ :))
الان هیچی ندارید یعنی!؟ 
پاسخ:
http://bayanbox.ir/info/3890258455648201250/11111

اینو روز آخر ازش گرفتم :)
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۱ پشمآلِ پشمآلو
اوم .. عروس هلندی ان:دی
پاسخ:
الهی :))
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۶:۴۴ تسنیم ‌‌
من که همینجوریشم دوس دارم، ولی اونجوریشم ندیدم، شاید اونو بیشتر دوس داشته باشم ^_^
پاسخ:
مرسی مهربون :)
خیلی وقتا خیلی حرف دارم، منظورم از اتفاقات روزمره نیست، بیشتر چیزایی که فکرمو درگیر‌میکنه و یه نتیجه خوب میتونه ازشون در بیاد، ولی نمیدونم چرا نمیتونم بنویسم. نهایت واسه مهرداد تعریف میکنم...
دوست داشتم اونا رو بگم، که شاید اینجا واسه کسایی که میخونن مفیدتر باشه...
آخی چه مظلومانه هم نگاه میکرده به دوربین :)
پاسخ:
:))
عکسای بامزه ترم هست... اینجا خیلی جدیه :))
ولی نمیشه گذاشت اونا رو :|
خیلی خوشرنگ و نازه
:)
پاسخ:
خیلی :))
من توی بازار این رنگی ندیده بودم :)
جدی و ناراحته اینجا معلومه که فهمیده بوده که میخوایین بفروشینش :/
پاسخ:
تازه روز آخر میذاشت مهرداد نازش کنه و هیچی نمیگفت :|
:)) چه زیباست

شکر خدا را به خاطر عظمتش
پاسخ:
:)

واقعا... هنر خداست این رنگا :)
😂
پاسخ:
:))
هی دل منو بسوزونید حالا :)
چقد با شما خوبن پرنده ها!؟
پاسخ:
هوم؟
سوالی بود؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">