روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

یه آهنگ خیلی کووول شنیدم، گفتم اینجا بذارمش :))

 بشنوید

+ از این سبک که در واقع سبک آهنگ های غربیه خیلی خوشم میاد. سیروان خسروی خیلی خوب اجراش میکنه... اما مسعود صادقلو رو اصلا نمیشناختم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۱
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۲)

وای این لنتی حتی پوسترش هم قشنگه ^-^
پاسخ:
آره :))
بذار یه تصویر کیفیت خوبشو پیدا کنم بذارم اینجا :)
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۸:۳۹ آقای سر به هوا :)
به این سبک میگن کول؟
پاسخ:
نه من میگم cool  :))

+ غربزده هم خودتونین :دی
صبح چیه خانم! داره شب میشه دگه! جمع کنید این بساط دروغ‌پراکنی ر  :)))
پاسخ:
:)))))

+گوش دادین؟ قشنگ بوداا :))
بد نبود. از این بهتر خیلی هست :)) البته که بحث سلیقه هم هست. مثلا من این ر بیشتر دوست دارم:
http://nex1music.ir/دانلود-آهنگ-بیگرز-به-نام-بخند-به-زندگی
پاسخ:
قشنگه :)
ولی سبکشون خیلی فرق داره ها :))
من اصلا از کارهایی که سیروان این شکلی میسازه خوشم نمی آد
پاسخ:
اتفاقا این ترکیب سبک رو من دوست دارم. خیلی از آهنگاش،‌ آهنگ های محبوبم ان.
ولی بعضی آهنگ هاشم دوست ندارم :|
کول کوله دگه! بستر و سبکش مهم نیست. من تو این سبک ر بیشتر دوست میدارم!
پاسخ:
بعله :))

من موندم چرا اینقدر خواننده ها زیاد شدن! قبلا کلا چندتا بودن، رضا صادقی و اصفهانی و ... یه آهنگ میشنیدیم، میشناختیم کی میخونه... اما الان وارد سایت های موزیک که میشم،‌ دریغ از یه چهره و اسم آشنا!
خوبه دگه. تنوع و حق انتخاب بیشتر شده. محدود به خواننده و سبک خاصی نیستیم.
پاسخ:
شاید :)
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۹:۲۹ چارلی ‎‌‌‌
من اصلا آهنگ ایرانی گوش نمیدم. ولی این خیلی خوب بود :) هم اینکه واقعا موسیقی داشت ( برعکس بیشتر آهنگای ایرانی که چهارتا پیانو و دوبس دوبس میذارن بهش میگن آهنگ :/ ) هم اینکه متنش هم قشنگ بود! از این عاشقونه‌های خز نبود که مثلا «وای چرا رفتی عشقم؟»، «بدون تو میمیرم» و این قبیل جملات :)))
خیلی تشکر خلاصه :)

دوست دارم زندگی سیروان خسروی هم دوست داشتم البته، گرچه صداش رو اعصابه یکم D:

+ فقط اون آخر آهنگ که اسم خودشون رو هم میخونن :))))
پاسخ:
چه جالب! منم :))
اصلا کم پیش میاد مثل الان که یه آهنگ ایرانی رو بپسندم :)

دوست دارم زندگی رو، شاید قشنگ ترین کارشه. 
خوبه که صداش...:|

+ باحال بود :))
خیلی خوب بود:)
مرسی بخاطر معرفی این موزیک یه عالمه حس خوبدار:*
پاسخ:
خواهش میکنم ^-^
نوش جون :)
به به...
اینقده از اینجور آهنگا دوست دارم که نگوووو مخصوصا این که قابلیت اینو دارن که باهاش دیوونه بازی در بیارم.یه آهنگ از آریو برزنم بود که تقریبن نلودیش اینطوری بود ولی متاسفانه گمش کردم :(
پاسخ:
آره... سرخوشانه ست :))

اگه پیدا کردی، به منم بگو :)
۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۰:۰۳ رنگارنگ :)
باحال بود:))))
پاسخ:
:))
:گل
۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۰:۲۰ پشمآلِ پشمآلو
قشنگ بود :)
پاسخ:
^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">