روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

یه مدتیه کتاب نخوندم و از چالشم توی گودریدز ۴تا کتاب عقبم و هر روز یه عالمه پست "کتاب خوونی" میبینم و این کتاب های توی قفسه رو که میبینم عذاب وجدان میگیرم و وسوسه میشم برشون دارم، بخونم و... خلاصه، دقیقا همون حس خوراکی دیدن توی ماه رمضونه.

برای بعد از آزمون یه عالمه کتاب گذاشتم، اول "ملت عشق" و" یه روز یه حرف قشنگ میزنم" که امانته. بعد نوری که میبینیم و سیمای زنی در میان جمع و سال بلوا و ربه کا و آنا کارنینا...

این آزمون تموم بشه، کل این تابستون رو کتاب میخونم ان شاءالله. که طبق برنامه های بلند مدت پیش رو، فکر کنم آخرین تابستون با فراغت بالیه که الان دارم :))


+ کنکوریا خسته نباشید! این سه ماهه رو خوش بگذرونید با کتاب و فیلم و ورزش. که بعد دوباره درس و کار شروع میشه :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۸
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۹)

من خیلی وقته توی گودریدز فعالیت نداشتم.
دوباره یک حساب ساختم از نو دارم شروع می کنم
کتابهای که یادم بیاد وارد می کنم و یادم نیاد هم نهایت می خونم یادم میاد وارد می کنم
کتابهایی که نخوندم و هم می خونم وارد می کنم و اینکه خوشحال میشم داشته باشم گودریدزتو
و منم خسته نباشید میگم به نوبه خودم به کنکوریا
پاسخ:
گودریدز محبوبترین شبکه اجتماعی منه. حتما بیشتر از وبلاگ دوسش دارم :)

خیلیم خوب. موفق باشید:)

آدرسمو اون بالا گذاشتم، خوشحال میشم اونجا ببینمتون :)
دیشب مادر ر تمام کردم و رفتم توی اتحادیه ابلهان! 
اون حس عذاب وجدان هم‌ یه #حس_مشترک عه :))))
پاسخ:
وای وای وای
اتحادیه ابلهان! اسمشم میشنوم آب از دهنم راه میافته :دی
خیلی وقته میخوام بخونمش.
به شدت استقبال میکنیم از این که خوندنی هاتونو به اشتراک بذارین... مثلا پاراگراف های قشنگش :)
۰۸ تیر ۹۷ ، ۱۹:۲۰ آسـوکـآ آآ
من برنامه ریزی کردم و از عید همه کتاب های نخونده رو خوندم
فقط دو تا مونده
حس خوبیه دوباره میتونم برم کتاب بخرم:-)
پاسخ:
ایول ایول :)

خیلی حس خوبیه کتابایی که مدت هاست میخوای بخونی رو بخونی. من بعضی کتابای نمایشگاه پارسال رو هنوز دارم نخونده و خیلی شرمسارم از دیدنشون :|
۲۹ صفحه ازش خواندم امروز. به شدت من رو یاد ناطور دشت انداخت :))) و گیریفت ما ر خلاصه :))) 
تو کانال میذارم این چیزا رو. مثلا هشتگ همخوانی ر سرچ کنید از خود صفحه عکس میگیرم میذارم با هم میخوانیم. هشتگ کتاب هم هست جداگانه که یه سری هاش رو خواندم و یه سری ر در آینده خواهم خواند کتاب هاش ر :))
پاسخ:
چه جالب. من یه استادی داشتم برای داستان نویسی، خیلی تعریف این کتاب رو کرد که حتما بخونید.

آهان. نداشتم کانال رو... میبینم پس. مرسی :)
من اذ همین الان حس میکنم عزای تموم شدن این سه ماه رو گرفتم:))
ایشالا که توهم موفق باشی:)) 
این کتابای نخونده یه حس دین به گردن ادم میندازه! 
پاسخ:
عکسشو :))
اووو... کلی وقت هست :))
مرسی گلی :*
دقیقا.. انگار چپ چپ نگات میکنن از توی کتابخونه :|
:)) 
کمه به خدا به ماه دیگم باس بزارن روش:/
اوهوم:)))
پاسخ:
الهی :))
شما کیف همین سه ماه رو بکن، خودش انرژی یه سال رو تامین‌ میکنه  ؛)
من یکی که از فردا تو شهر کتاب پلاسم.
کل این یه سال کنکورو منتظر بودم این تابستون برسه و برم دنبال کتابا ^_^
پاسخ:
عزیزم :)
خسته نباشی :*
شهرکتاب جدید رو دیدی؟ 
ٱری بیا صادق باشیم. وجهه‌ی بدِ کتابخونی ینی دو ماهه بدونِ کتابی و نرفتی کتابخونه :|

*آقا‌گل منو با گودریدز آشنا کرد. می‌شه توضیح بدی چطوریاس؟ :دی
پاسخ:
برو خب عزیزم :))
البته خودمم الان همینم :|

بلههههه... اکانتمو تو منو کتابخونه گذاشتم، ریکوئست بده پیدا کنیم همو :)
و اممما در مورد گودریدز، توضیح مختصرش اینه:
هر کتابی یه صفحه داره که شامل مشخصات اون کتاب + نظرات کابران سایت در مورد اون کتابه (ریویو)
هر کاربر میتونه کتاب ها رو به قفسه هاش وارد کنه، مثلا read, want to read, currently reading و قفسه هایی که خودش میسازه.
یه سری امکانات جانبی هم هست مثل چلنج سالانه گذاشتن و ...

 خلاصه اش اینه که کتاب هایی که خوندی رو به قفسه ات اضافه می‌کنی، ریت میکنی و میتونی نظر بقیه رو در موردشون بخونی. با کتاب های جدید آشنا میشی، وانت تو ریدش میکنی و ... در کل نظم میده به برنامه کتاب خونیت :) 

امکانات سایتش زیاده و شاید در نگاه اول پیچیده باشه. سوالی داشتی من در خدمتم :)
اصن شرمندم کردی با حجمِ سلیس و خوب توضیح دادنت :)))))
آمدم پیدات کنم :)
پاسخ:
عزیزم:))
قابلی نداشت، ۲ تومن میشه :دی

باوشه ^-^
من واقعا خودم چند ماه بود که به شدت ذهن و وقتم مشغول درس بود! 
الانم هست اما از اون بار قبلی ، ۶۰ درصدش برداشتع شده و حالا با خیال راحت تری میتونم کتاب بخونم...

پاسخ:
بله بله :))
جای ما هم آتش بدون دود رو نوش جان کنید :)
نه :(((
یکم از خونمون دوره واسه همین نتونستم هنوز ببینمش ایشالا این تابستون میرم ببینم چجوریه ^_^
پاسخ:
تازه افتتاح شده... منم نشد برم توش حسابی بگردم :)

ایشالا :)
۰۸ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۹ چارلی ‎‌‌‌
من از ریشه با چالش گودریدز مشکل دارم :| اون اولا که شرکت میکردم توی چالش که عمرا نمیتونستم تکمیلش کنم D: الان هم معتقدم که فقط الکی حس عقب موندگی کاذب میده چالش، و لذت خوندن کتاب رو میگیره. حتی ممکنه اون آخرا برای اینکه چالش رو تکمیل کنه یه نفر، به خوندن کتاب‌های کم حجم تر روی بیاره! (برای من پیش اومده :/ )
کلا بنظرم اصلا مهم نیست که در سال چندتا کتاب میخونیم، مهم اینه که چه کتابایی میخونیم :)
الانم چند ساله شرکت نمیکنم توش D:

ولی بجز اون، عاشق گودریدزم :)) اصلا اون قالب کرمی رنگش که بالا میاد، کلی حس آرامش سرازیر میشه بهم. انگار که برگشتم خونه :)

+ الان این بشارت بود یا انذار؟ :))
پاسخ:
بله بله... کاملا قبول دارم. چالش اصلا هدف نیست. منم به چشم یه وظیفه بهش نگاه نمیکنم. اما بهم یادآوری میکنه که از کتاب چه مدته فاصله گرفتم، مثلا من که 1 کتاب جلو بودم الان 4 تا عقب افتادم...‍!
ولی در کل موافقم، اگه استرس و فشار ایجاد میکنه نباید چالش گذاشت :)
پس شما هم از قدیمی هایی :)

اوهوم. خیلی خوبه :)

+ درهر صورت جواب میده،‌ ولی بشارت قبولی دانشگاه رو من با قوت به همه میدم :))
تا حالا گودریدز ندیده و نشنیده بودم!

منم الان میام:))
پاسخ:
چه خوب پس، که این پست به گودریدز شناسی گذشت :))
من سارا اندرسون و کمیک هاشو از همین گودریدز شناختم :)
بیا بیا ;)
لازمه بگم که آدم حسودیش میشه به شما جماعت کتابخون ؟
روایت سوالی داریم که : چه لذتی بالاتر از کتاب خوندن :)
پاسخ:
شما هم که جز همین جماعتین :)
بله واقعا.. عالیه :)
الحمدلله کنکور ما هم تمام شد رفت (: 
منم کلی فیلم و کتاب هست که می خوام ببینم و بخونم (((: 
پاسخ:
خسته نباشیییی مستور جان

خوش بگذره :))
من از دیشب شرو کردم ☻☺
پاسخ:
چه خوووب :))
می‌گم ارکیده :| الان تو گودریدز حرکت ضایع‌ای نیست من دارم کتابایی که قبلا خوندم رو به read اضافه می‌کنم؟ :| یعنی عادیه؟ :| یه وخ بم نخندن :|
پاسخ:
نه عزیزم. همه وقتی میان، اول کتابایی که خوندن رو وارد میکنن
خیلی هم عادیه :))
مرسی جانا. تو یه برزخی بودم خلاصه :دی
پاسخ:
عزیزم :))
۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۵:۱۱ یک عدد ستآره
ما که قصدمون بر کتاب خوندن بود هنوزم جای خالی داریم تو روزامون ! دیگه عادت کرده بودم به درس خوندن !
پاسخ:
کم کم جاش پر میشه با کتاب :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی