روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

...

‎۹۷

مثل یه کلافه که نمیتونم سرشو پیدا کنم...

فقط میدونم خسته ام، از بیخوابی.

پ.ن: منتظر بودم روزشمار عمر وبلاگ به 1000 برسه. امروز رسیده بود و حواسم نبود.

وبلاگِ کوچولوی من، 1000 روزه شد توی بیان :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۰
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۸)

عخخخخیی :))) اکوری پکور :))) با وبلاگتانم :)) تبریکم بگیم؟
پاسخ:
اکوری پکور؟ 

ممنان. تبریک حساب کردم،‌ هرچند تولدش نیست :)
کاش ذهن هم دکمه ی پاور داشت...

مبارکه به سلامتی 🌹🌹
پاسخ:
اوهوم...

ممنون عزیز جان :)
اکوری پکور نشنیدین؟ :| :))) واسه ناز کردن بچه ها میگن :|| :))) 

پاسخ:
آهااان :))
با صدای بلند خوندم، تازه گرفتم :))
نوشتاریشو ندیده بودم :))
تبریکات فراوان : ))
بمانید برای هم ان شاءالله
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
هرچند قصدم گرفتن تبریک نبود. عددش خیلی رند و قشنگه :دی
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۰۳ آرزوهای نجیب (:
همین عصری با خودم می‌گفتم امروز ارکیده نیست چرا؟

مبارکه. ان‌شالله که همیشه با حال خوب توی وبلاگت بنویسی(:
پاسخ:
عزیزم... 😍
مرسی...
یه وقتایی که حوصله ندارم، هی به خودم میگم چیزی نگم، یا پستی نذارم که حال بقیه گرفته بشه، ولی آخرش... از دستم در میره :(

ممنون دوست عزیزم :*
ایشالا پایدار بمونید:)
من منتظر یه ساله شدنشم:)) 
ایشالا خستگیت در بره زودتر:) 
پاسخ:
مرسی هانای عزیز
به به... کیه تولدش؟ :)

هوم. امشب بخوابم خوب میشم :)
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۲۹ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
درد سختیه !

1000 روزگی وبتون مبارک :)
پاسخ:

سپاسگزارم :)
مبارکه...
چه بغل خوشگلی ...محکم و پر از عشق ..
.پایدار باشی خودتو و وبلاگت
پاسخ:
ممنونم :)
یه بغل گل :)

زنده باشید و بهم چنین 🌷
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۰۴ چارلی ‎‌‌‌
هزارتا رنگ :) تبریک میگم خیلی! 
هرچقدرم که حالتون خوب نباشه، نذارید که سیاه و سفید بشین. رنگی رنگی بمونین همیشه :))

پاسخ:
سلااام چارلی عزیز
درسا خوبه؟ :)
پیش به سوی موفقیت💪

مرسی مرسی. من نهایتش خاکستری میشم :))
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۴۳ آنیا بلایت
به به :) هزار روز:) مبارکه ^-^
پاسخ:
مرسی عزیزدل :)
مبارکههههه:)))))
پاسخ:
ممنون خانوم :)*
هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم
نبود بر سر آتش میسرم که نجوشم
پاسخ:
:)
🌸🌸🌸
هزار روز!؟
چقدر پس ما دیر با اینجا آشنا شدیم :)
پاسخ:
بعد از مهاجرت به بیان، خیلی کم کار شدم
نبودم زیاد :)

شما قدیمی هستین پس
واسه من هنوز دوسالش نشده
پاسخ:
:)
مهم فعالیته :)
از وقتی مشهور شدم
سعی کردم هر روز به روز کنم

مخاطبا توقع دارن دیگه :))
پاسخ:
مشهور؟ :|

بله :)
:)
پاسخ:
🐥
هزار روزه شدنت وبلاگت مبارک باشه عزیزدلم :)
پاسخ:
ممنون گل گلی :)
فک کنم اخرای تابستون:))
پاسخ:
ایشالا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">