روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

اعتصاب

‎۹۷

لب از شکوفه نبند!
جهان چقدر بکوشد
میان این همه تاریک، آسمان باشد؟
لب از شکوفه نبند!
::

ازین دورتر، ماه
ازین داغ‌تر، زخم
تو والاتر از واژه‌هایی
ازین ماه‌تر، تو
ازین زخم‌تر، من!
::

تکه کاغذی مرا بس است
با هرآنچه عشق می‌نویسمت
با هر آنچه درد لمس می‌کنم ترا
جای خالی‌ات
همچنان سپید!
::

اعتصاب می‌کنم
با خودم
بوسه‌ای مگر بیاوری!
::

کلاغ، حسّ قناری گرفته
کلام، بوی سلام
تویی که معجزه‌ای
                    زنگ می‌زنم وقتی.
::

حساب من پاک است
چه خنده باشی و بوسه
چه خشم باشی و خنجر
فقط خلاصم کن!
::

شقیقه نیست
هزار خطّ خراب است
                        خُرد و خاکستر
مخابرات خیالت چقدر بد خط است!
::

گردن نمی‌گیری
سهم لبانم را
تیغ ترا نازم
    که خون سرکش من شرمسار اوست!
::

ای عشق!
روحم ترا دارد
دستم، ولی دستم، ولی دستم!
::

چه تلخ است تقدیر آن تک‌درختی
که بین هزاران پرنده
دلش گیر یک دارکوب است.
::

اذانِ مرا عشق گفته ست
نماز جنونم
بجز رکعتی نیست
که از صبح آغاز تا شام پایان...
::

از همین ابرها
تــکّه‌ای تازه کن برای من
شانه زخم‌خورده‌ای دارم!
::

پیراهنی مراست
مفتون پاره پاره شدن
نارنج نیست یوسف من
نارنجک است این!
::

گلو داری از ابر
صدا داری از آب
مرا چاره‌ای نیست
                 جز غرقه بودن!

از اینجا

+بشنوید :

(خواستید هم نشنوید،‌صدای زن داره :| )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۸
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۲)

سلام :)

اینا چطور رو یه تکه کاغذ جا شده ؟
پاسخ:
سلام :)

ارتباطی فکر نمیکنم داشته باشن. مختلف گونه...
: )
پاسخ:
:)*
عالی بودن. مرسی از انتخابت. 
پاسخ:
میرافضلی رو دوست دارم، مینیمال هاش رو :)

سایتش رو نگاه کن. البته خیلی وقته بروز نکرده...
پیراهنی مراست
مفتون پاره پاره شدن ...
حتمن
مرسی 
:*
پاسخ:
خواهش عزیز جان :)*
۲۸ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۸ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
خیلی زیبا بود
پاسخ:
زیبا خوندین :)
لایک به شعر و ترانه
پاسخ:
:)
۲۸ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۷ بانوی شرقی
تنهایی بسی دلچسب است...!
مثل چای قندپهلو،کنار پنجره ی بلند در زیر باران
مثل نفس های بخارشده ات در پیاده روی های هوای زمستانی
مثل موج های پر تلاطم و بیقرار دریا که قوی تر از همیشه خود را در اغوش میکشند
تنهایی دبش ترین حس ادمیست،
در زمانی که جزخودت کسی برایت نمانده باشد....
منت بودن کسی را نکش...!
کنار خودت بمان....

لیلا حسینی

سر بزنید و اگه دوست داشتین دنبال کنین 🌸
چقدر قشنگ:)
پاسخ:
^-^
خیلی زیبا بود
:)

پاسخ:
زیبا خوندی عزیز :)
خانوم از این آهنگهای به این خوبی بازم برامون بذار 
من دوست دارم خب :|
پاسخ:
عشقه این آهنگ اصلا :)
میذارم بازم :*
۲۸ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۴ آقای سر به هوا :)
اعتراض مدنیه؟
پاسخ:
نه خانوادگیشه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">