روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

 

اصلا مگه میشه چشمای تو رو نوشت؟

بذار از همون اول شروع کنم، اون روزی که دیدمت، که پیش خودم گفتم آن که روزم سیه کند این است*. اون روز، چشماتو دیدم. از چشم آدما میشه قلبشونو دید، از نگاه میشه حرف های نگفتنی رو شنید. حرفِ چشمات نشست به عمقِ جونم. نگاهت بود که دل منو لرزوند، همون روزِ اول.

چشمات زندگی من هستن، خنده رو ازش وام میگیرم، غم رو توی نگاهت از دلم پاک میکنم، باهاش آرام میگیرم، ازش انرژی میگیرم. من با دنیای نگاهت زندگی میکنم.

برای حریرمون، آرزو دارم چشمای تو رو داشته باشه. قشنگ ترین چشمای دنیا رو...

 

*:  روز اول که دیدمش گفتم:        آن که روزم سیه کند این است/ عراقی

البته به غایت سفید کرد زندگیمو... :)

 

+ چالش" جام جهانی چشمانت..." از رادیو بلاگی ها ممنون از دعوت احسان خان و هانای عزیز

++ دعوت میکنم از م. دچار و الهام عزیزم ببینم چیکار میکنید :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۳
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۴)

آقا آقا! حریرتون دختره یا پسر؟ *_*
پاسخ:
حریر دختره دیگه! پسر که نباید حریر باشه، فولاد مناسب تره براش :دی

خبری نیست تسنیم هاا ... ;)
الهیی:)
پیر شین کنار هم ایشاالا.. 
حریرتون*___*

خواهش میشه:)
پاسخ:
مرسی عزیزدل
الهی صاحب اون چشمای خوشگل بیاد سراغت به زودی :)

بوس بوس :)
زد و پسر شد! اونوقت میشی مادر فولادزره :))))
پاسخ:
:))
برم یه اسم خوب پسرونه انتخاب کنم پس :دی
اجازه!؟
اسم پسر ارتین بذارین:دی
پاسخ:
به به ..
مرسی :))
سلام :)
آقا مهرداد هم اینجا رو خونده ؟؟؟
پاسخ:
سلام سلام :)
جناب قدح کم کار شدینا... 

هنوز نخونده این پست رو :)
قبل اینکه چالش راه بندازید من از چشماش نوشته بودم:)
پاسخ:
والا ما راه نیانداختیم :)

اون پستِ چشمای رنگی؟ :)
مرسی  :)) انشالله 

بوووس:)*
پاسخ:
ایشالا :))

*-*
اوهوم
منم وعکت شدم به چالش 
نوشتم=))))))
پاسخ:
احسنتم :دی
۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۷ آسـوکـآ آآ
سفیدبخت بشید:-)
پاسخ:
مرسی مرسی
بهمچنین خانوم :)
اوووففففف خیلی باحال بود ^_^
خوشبخت باشید : )
پاسخ:
مرسی دوست عزیزم
آقا... ادبیات عاشقانه ام ته کشیده... همین بود همه زورم :|

زنده باشی ❤ عروس بشی الهی :)
آخر چرا ظاهر ما مرد ها انقدر گول زنک است....!؟
حریر . چه اسم قشنگی :)
پاسخ:
فولاد رو میگین؟ شوخی کردم :)
ولی مرد که نباید حریر باشه... اصلا اگه‌ حریر باشه، زن به کی تکیه کنه؟ 
به نظرم سختی مرد یه ویژگی مثبتشه :)

مرسی ^-^
پر واضح !:))
پاسخ:
:)
از معدود پست های این سلسله پست ها که مخاطب داشت :)) خوشبخت و سلامت باشید کنار هم.
پاسخ:
بقیه شونم برای مخاطبِ خاصِ آینده ست :)
زنده باشید. ممنونم :)

۲۳ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۱۶ آنیا بلایت
چقدر قشنگ بود عزیزم ^-^ الهی که کنار هم خوشبخت بمونید ^-^ ♡♡
پاسخ:
ممنون خانوم گل. قشنگ خوندی :)

زنده باشی، سفید بخت عزیزم :)*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">