روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

Harry Potter

‎۹۷

خب ... سری فیلم هری پاتر تموم شد و نگم چقدر چقدر عالی بود!

من همش به این فکر میکنم که رولینگ چجور ذهنی داره که تونسته این همه اتفاقات و ماجرا ها رو تصور کنه؟! این حجم از خلاقیت برام عجیبه!

+ کتاب هاش رو حتما توی یه موقعیت مناسب میخونم ان شاءالله  :)

++ اینقدر که این سری فیلم خوب بود، میخوام سه گانه ماتریکس رو یبار با دقت ببینم و جنگ ستارگان رو تموم کنم، بعدشم... یه سریال کره ای! :| حسن ختامی بر تمام سری های قبلی :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۸
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۲)

خسته نباشی دلاور
پاسخ:
:دی
خیلی روحیه خوبی دارین ... قابل تحسینه ... 
راستش منم دیروز فکر کنم هری پاتر رو تموم کردم ... فکر می کردم فقط تخیلی محض هست اما با مفهوم و با ارزش بود ... همینطور زیبا ... 

پاسخ:
فیلم دیدن؟ :))

کتابشو خوندین؟ اوهوم ... یه جاهاییش اشاره های قشنگی داره :)
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۰۰ آرزوهای نجیب (:
خیلی معرکه بود؛ وقتی تموم شد همش می‌گفتم چرا اینقدر دیر دیدمش؟ 
فکر کن اگر ما با این بچه‌ها بزرگ می‌شدیم مطمئناً لذتش بیشتر می‌شد.
 
پاسخ:
اوهوم... واقعا دیر دیدیم! ولی بازم خوشحالم که دیدم :)
 من توی دبستان دفتر و بازی کامپیوتریش رو داشتم. ولی هیچ وقت از تلویزیون درست نمیشد فیلم هاش رو دید، بس که تکه تکه میکردن فیلمو و معلوم نبود کی دوباره قراره بذاره :|
8 قسمت فیلم دیدم .... 
کتابش باید خیلی حجیم باشه ... چرا که خیلی از جزییات رعایت شده بود توی فیلم و از شنیده هایی که دارم ... 
به نظرم کتاب خیلی خوبی باید باشه ... 
پاسخ:
پس مثل من :)
اوهوم حجیم ولی خوش خوانه. دوستان میگفتن دست بگیری دیگه نمیتونی زمین بذاری، و کتاب ها خیلی بهتر از فیلماست :)
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۱۹ علی زیرایی
قالب عالی
نوشته ها هم عالیه تبریک میگم
پاسخ:
ممنونم :)
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۳۳ آسـوکـآ آآ
هری پاتر از معدود فیلم هاییه که فیلمش به اندازه خود کتابش جذابه
یعنی دقیقا مطابق کتابشه و تو ذوقت نمی خوره

ماتریکسم خوبه :دی
من یادمه اینارو دوران راهنمایی و دبیرستان دیده بودم

سریال کره ای هم خواستی ببینی بگو بهت خوباشو بگیم :دی
پاسخ:
سلام‌ :)
اوهوم. خیلی خوب بود فیلم، خیلی دوستشون داشتم :)

ماتریکس رو؟ منم دیدم ولی نه پشت سرهم و با دقت! برای همین درکشون نکردم...

به به... شمام‌ کی درامری؟ :))
بفرمایید! اتفاقا دنبال یه خوب میگردم :)
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۳۵ آقای سر به هوا :)
چند روز پیش 8 گیگ فیلم با گوشی گرفتم بعد اشتباهی پک شد
الان فیلم حاشیه اقیانوس ارام 2 گرفتم
پاسخ:
آخی ... :)
۱شو دیدم فقط. اگه خوب بود بگین :)
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۲ آسـوکـآ آآ
پسران برتر از گل
سلیقه شخصی
او زیبا بود
اینا از همه بهتر بودن بین اونایی که من دیدم البته
پاسخ:
اولی‌ رو دیدم‌ فقط. مرسی از پیشنهاد :)
سیندرلا و ۴ شوالیه
زندگی طلایی من
هم خوبن. من دوست داشتم‌:)
واای تا عنوان دیدم پریدم ببینم چیه :))) 
فکر نمیکردم هنوز کسانی باشن که هری پارت رو ندیده باشن من درست از ۱۱ سالگی دیدم و باهاشون بزرگ شدم
پاسخ:
عزیزم‌ :)) بعدم ناامید شدی فک کنم :)
من جسته گریخته دیده بودم. به قول آرزوهای نجیب خیلی خوبه که باهاش بزرگ شدین :)
منم تو برنامه پسا کنکورم هست
یه مجموعه هست که قبل از هری پاتر ساخته شده باید اسمش رو از داداشم بپرسم اونم دقیقا شبیه هری پاتره
وقتی اومد ازش میپرسم که اونم اگه دوست داشتی ببینی:)
پاسخ:
برنامه خیلی خوبیه :)
اوهوم اوهوم... خیلی مرسی :))
مالفسنت رو دیدی انجلینا  جولی بازی میکنه.؟ قشنگ بود 
پیتچ پرفکت هم با حال بود:/ خخخ 
مونت کارلو رو خیلی دوس دارم :) سیندرلا ورن سلنا گومزشته هم خیلی خوبه 
وزن فرانسوی دیو و دلبر هم متفاوت و قشنگه:)

کره ای شکارچی شهر هم خوب بود من کلن فیلمای مین هو رو دوس دارم 
و تو زیبایی جانگ گیون سوک هم فیلم متفاوتی بود:))
پاسخ:
چقدر فیلم!
ندیدم مالفسنت رو... ولی میدونم الان دارن ۲ ش رو میسازن :)
پیتج پرفکت، شبیه های اسکول موزیکال ه اگه بدونی...؟ آخه های اسکول رو دوست نداشتم :|
مونت کارلو رو میبینم. مرسی :)
"وزن فرانسوی دیو و دلبر" اسم فیلمه؟
تو زیبایی رو دیدم. :)
شکارچی شهر خیلی تعریفشو شنیدم. ایشالا میبینم 

مرسی گلی از فیلمایی که گفتی :*
آخ چقد اشتباه تایپی خخخخ:/
 ورژن فرانسوی فیلم :《دیو و دلبر》 :))) ورژن انگلیسی ش هم همین هرمیون خودمون بازی کرده:)  سیندرلا با بازی سلنا گومز اونم اشتباه تایپی شد:/
فیلم موزیکال بود و ی بار دیدنش بد نبود خخخ نه اونو ندیدم:))
خواهش میکنم :)) از بس دیدم یادم نیست خیلیاش:دی

پاسخ:
:)))
مرسی گلی :)
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۵۰ آنیا بلایت
چی بگم:')) فقط اینکه من با این سکانس مردم تقریبا :'))♡

پاسخ:
اول میخواستم این عکسو بذارم کنار وبلاگ بدون پست، گفتم فقط آنیا منو درک میکنه چه احساسی دارم  :))
به پیشنهادت حتما کتاباشم میخونم :*
:))  
یه چندتا فیلم اکش خوب هم معرفی کنید ما بزنیم به بدن
یا درام خوب
پاسخ:
:))
اون قسمت سینما رو نگاه کنید بالای وبلاگ، همشونو من خیلی دوست داشتم. ژانر رو هم نوشتم :)
هری پاتر توی ژانر فیلمهای تخیلی شاهکاریه برا خودش

منم یه مدت تو مد سریال دیدن بودم الان زیاد وقت نمیکنم ولی هاردم پر از سریالهای ندیده س
خواهرم منم عشق فیلم کره ایه یه کلکسیون از سریالهاش داره
پاسخ:
سریال خیلی وقتگیر و اعتیاد آوره...من زیاد دوست ندارم
کره ای ها رو ولی گاهی میبینم و سعی میکنم قسمتاش کم باشه
به زور و اصرار دخترم یک ماه قبل قسمت اول رو گذاشت منم دیدم 
به واسطه دل بچه !!:)
پاسخ:
اینقدر سخت بود دیدنش؟ :))
علاقه ای به این سبک فیلم ها ندارم...
علاقه ای به سریال هم ندارم ...:)
پاسخ:
آخی... :)
سریال 49 روز رو دیدی؟
پاسخ:
نه... دیدم نوشته بودین
قشنگ بود؟
توی کره ای های که دیده بودم از همه قشنگ تر بود
پاسخ:
باشه میبینم. مرسی :)
حالا فکر می کنم همه می فهمن چرا وقتی بازیگر پروفسور اسنیپ مرد من رسما یک پست وبلاگ زدم براش که یک عکسش بود با عنوان Always ..
الان تو می فهمی چرا :))
اصن اون تیکه اش مو به تن آدم سیخ می کرد لعنتی!
پاسخ:
آخی... مرده مگه؟ :(

خیلی خوب بود! اصلا قهرمان اصلی شد انتهای قسمت آخر...!
بله متاسفانه بازیگرش دو سال پیش فکر می کنم فوت کرد
پاسخ:
آخی... :(
خیلی خوب بازی میکرد ...
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۸ آنیا بلایت
وووووییییی
خوش به حالت که هنوز کتابا رو نخوندی :)کتاباش یه تیکه از بهشت روی زمینن! 
انقدر دوست دارم بتونم برای اولین بار کتابا رو بخونم و واسه‌ی اتفاقا و ماجراهای توی داستان هیجان داشته باشم!!! 
 البته خیلی برگشتم و دوباره کتاب ها رو خوندم...ولی واقعا دفعه‌ی اول یه چیز دیگه‌س :)♡
پاسخ:
پس یه حظ گنده منتظرمه! :))
منم کتابا و فیلم ها رو برای بار اول دوست دارم... بار دوم دیگه هیجان قبل رو نداره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">