روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

عیدی

‎۹۷

دیروز خسته و بیحال دراز کشیده بودم و داشتم تلگرام رو سرسری چک میکردم که چشمم افتاد به متن یکی از کانال ها، بله! نتایج ارشد اعلام شده! شماره پرونده رو حفظ کردم و سریع رفتم سایت سنجش، چیزی که میدیدم باورم نمیشد... چند بار سایت رو بالا پایین کردم، دوباره و چند باره خوندم! جدی؟ من؟! باور نمیشه! به همسری نشون دادم که  مطمئن بشم درست میبینم!

خلاصه که، رتبه ام ۱۴ شد و هنوزم راستشو بخواین باورم نمیشه. منتظرم از سنجش زنگ بزنن بگن اشتباه شده :| یا دفعه بعدی که میرم توی سایت ۱۱۴ شده باشه :))

خیلی خوشحالم از این که تکلیفم مشخص شد، از این که احتمالا تا ۶ سال آینده ام مسیر مشخصی دارم و شاید سال های بعدترش... حتی برای بچه هم الان آزادتر میتونم فکر کنم. :)

علاوه بر همه ی اینا، دیروز یه حس خاص داشت... نگاهش رو حس کردم، این که هوامو داره. یه عیدی فوق العاده! ممنون خدای عزیزم، ممنون امام کریم :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۰
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۵)

بَه بَه چه چیز بهتر از این!
تبریک ما را نیز پذیرا باشید :)
پاسخ:
ممنونم :))
و امیدوارم خبر خوبِ نتیجه ی عالی رو هم از شما هم به زودی بشنویم :)
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۱۷ چارلی ‎‌‌‌
خیلی خیلی تبریک میگم :)) شایدم دفعه بعد که برید سایت ۴ شده باشه حتی D:

بیشتر از خود خبر، از اینکه دوباره خوشحالین، خوشحال شدم! حس میکردم یه مدت اون نشاط و شادی همیشگی رو نداشتین :)

+ اگه فوضولی نیست، برای ارشد هم همون مکانیک آزمون دادین؟ :-"
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون :)
هاهاها... نه از اون ور نمیره دیگه :دی
ایشالا خبرای خوب شما رو هم چند ماه دیگه می شنویم و ذوق میکنیم :)

مرسی ^-^
اوهوم. خیلی خوشحالم... و یه چیزی که خیلی برام خاصه، همون حسیه که آخر نوشتم! خیلی وقت بود حسش نکرده بودم ولی انگار دیروز یه لحظه فهمیدم این همه مدت هوامو داشته و من اصلا لطف هاشو نمیدیدم... :)
مرسی که حواستون هست ^-^

+ نه نه... من از ترم ۲ میخواستم تغییر رشته بدم :))
کنکور مطالعات زنان دادم و انتخاب این رشته خیلی سخت بود برام... هیچ وقت مطمئن نشدم :|
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۲۸ پشمآلِ پشمآلو
ب ب. . ما شیرینی میخوایم یالا .. ما شیرینی میخوایم یالا: صدای جمعیت:دی
پاسخ:
عزیزم :))
حالا بذار نتیجه قطعی بیاد، چشم حتما :)
سلام :)
خیلی خیلی مبارکِس آباجی :))

شیرینی نمیدِین ؟
پاسخ:
سلام :)
خیلی خیلی ممنون. سلامِت باشیند :)

خب هنوز نتیجه نهایی که نیومده ^-^
ایشالا اگه‌ اونی که میخوام رو بیارم، حتما :)
چقد خووووب :))) چهارده :))))
ان‌شاءالله که موفق‌ترین میشی 😙😙😙
پاسخ:
مررررسی ^-^
بهمچنین عزیزم :)*
خیلیییی تبریک میگم عزیزممم :* 
پاسخ:
مرررسی عزیزدل
ایشالا بهترش روزی خودت :)*
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۴ آنیا بلایت
واااای تبرییییک میگم!!! مبارکهههههه!! ان شالله موفقیتای بیشترت عزیزم ^-^♡♡
+ من جواب انتخاب رشته کنکور ارشد خاله‌م رو گرفتم و وقتی دیدم دانشگاه موردعلاقه‌ش رو قبول شده بود و اون فونت سبز رنگ اسم دانشگاهش رو خوندم اونقدر کیف کردم که انگار خودم قبول شده بودم:)) یه جور خیلی کیف دهنده‌ای بود :)))))))))))))) ای کاش یه روزی هم بشه که منم از سایت سنجش شاد و خوشحال بیام بیرون:')
پاسخ:
مرسی مرسی مرسی ^-^
ایشالا روزی خودت، رتبه عالی و همون نتیجه ای که میخوای نصیبت بشه :)
چه عالیییییی
مبارکههههههه تا باشه همیشه خبرای خوووب 😍
پاسخ:
ممنون دوست مهربون :)
سلامت باشی ^-^
سلام 
مبارکه 🌸🌼
ایشالا همیشه ی ایام  موفق و موید باشین الهی🙏
پاسخ:
سلام خانوم
ممنونم، سلامت باشی :)
بهمچنین شما 🌷🌹🌻
واااای ایول ایول دمت گرم.
من شیرینی میخوام یالا من شیرینی میخوام یالا:دی
خیلی خیلی بهت تبریک میگم.امیدوارم از این بع بعد هم با کلی پیشرفت همراه باشه برات❤️❤️
پاسخ:
:)))
چشم چشم :)
ممنون خانوم گلی. ایشالا نتیجه ی خوشحال کننده ی خودت :))
وااااااااای تبررررریییییییک 
کووووو شیرینییییش 
چه رشته ای ایشالا ؟؟؟ 
وااای چ ذوقی داره ادم موفقیت دوست هاش رو ببینه
پاسخ:
مررررسی خانوووم
چشم چشم ^-^
مطالعات زنان :)
ممنون ^-^ من از ذوق شما کلی ذوق کردم تازه :))
مبارکه ارکیده خانوم بلاخره نتیجه ی زحماتتون همین میشه دیگه یه عیدی خوب:)
ایشالا موفقیتهای بیشتر و بهتر

شیرینی هم فراموش نشه:))
پاسخ:
سلامت باشید. ممنونم جناب :)
برای شما هم همین آرزو رو دادم :)

چشم چشم :)
خیلی تبریک میگم :)
انشالله همیشه موفق باشی :)
پاسخ:
ممنونم بوبک جان :)
بهمچنین شما 🌷
شیرینی‌ها کدوم گوشه از وبلاگه ؟ ها؟
پاسخ:
:))
من چجوری شیرینی بدم انصافا؟ :))
شما پیشنهادی دارین؟ :)
تبریک میگم :)
موفق باشی خیلییییییی :)))
نتیجه زحمت دیدن کلی کیف دارهههههه :-)💜
من بودم جیغغغغ میزدم خخخ
پاسخ:
سلام عزیزم
منوووووون :)
ایشالا روزی خودت باشه و کلی جیغ بزنی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی