روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

اصلانی

‎۹۷

من تازه فرامرز اصلانی رو کشف کردم! آخه چقدر خوبه این... عاشقش شدم *-*

 
 
آهنگ قدیم از آلبوم خط سوم :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۷
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۹)

مناسب حاله این ساعته :)
پاسخ:
بیحاله یعنی؟ :)
منظورم اینه که به درد رانندگی نمیخوره مثلا :)
پاسخ:
:)
خعلی هم خوبست
پاسخ:
:))
*_*

پاسخ:
^-^
نامفهوم بود یا من فشارم افتاده نرفتم تو حس
پاسخ:
نامفهوم؟ شعرش واضح بود که :)
به مهرداد میگم ببین چه قشنگه! میگه نه :|
خلاصه از همون موقع دیگه توقعمو آوردم پایین، گفتم هیشکی خوشش نمیاد :))
خیلی میدوستمش:)
عاشق گیتار زدنشم
عاشق اون اهنگم که با داریوش خوندن
اگه یه روزی نوم تو بااااااز تو گوش من صدا کنهههههه*_*
پاسخ:
اوخی.. آره :)
اون آهنگه که خیلی قشنگ بود... خیلی قبل شنیده بودمش ولی نمیدونسم اون اصلانیه :)
۰۸ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۴۰ آقای سر به هوا :)
متاسفانه هندزفری به گوشی نیست
پاسخ:
اشکالی نداره :)
اصلا خواننده های اون دوره فوق العاده ن
اصلانی ، داریوش ، ابی ، گوگوش، ...
پاسخ:
اوهوم :)
اصلانى که عشقه عشق :))
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">