روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

نمیدانم خودم نظرش را پرسیدم یا خودش بر حسب اتفاق، در موردم گفت: "باهوش، پر از شور زندگی، کسی که بر اساس احساسات تصمیم نمیگیره." تعریف دلچسبی بود و شگفت زده ام کرد. فکرش را نمیکردم اینقدر خوب بشناستم :)

باهوش را که، وقتی رفتم مهندسی، وقتی ت و پ و بقیه را دیدم. فهمیدم فقط من نیستم!

تصمیم نگرفتن بر اساس احساسات را، شاید هنوز هم داشته باشم. خیلی وقت است به آن فکر نکرده ام و شاید زندگی انتخاب های احساسی دیگر پیش پایم نگذاشت.

و اما، شور زندگی! مشخصه منحصر به فرد من است. بدون این که بدانم همیشه با من بوده. یک روزی تبدیل شد، از چیزی درونم به چیزی بیرونی.

تو. نمیگویم بدون تو میمیرم، نمیگویم بدون تو زندگی بی معناست، دلم هیچ کدام از حرف هایی که قشنگیشان را کلیشه از بین برده، نمیخواهد.

دلم میخواهد بگویم، بدون تو، من، من نیستم. تویی شور زندگی من!


پ.ن: مرجع ضمیر بند اول، بهترین معلم زندگیم. مرجع ضمیر بند سوم، حضرت همسر :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۳
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۰)

عه پس شما هم به طالع بینی هندی اعتقاد دارین خوبه :)

دختر متولدین دی ،دختری با سلیقه و شیک است. ( به سر و وضعش نگاه نکنید) قیافه مهربان او دیدنی است . برخی از این دختران سرشار از زیبایی و جذبه هسستند و با هوش و تدبیر خود دیگران را میخکوب می کنند .
http://yon.ir/M9ihE
پاسخ:
:)))
جالب بود! مرسی ^-^
فکرکردم قضیه عشق و عاشقیه
پاسخ:
بود :)
فقط اولش تعریف از معلمم بود
اینجور معلما عامل پویایی دانش اموزا هستن:)

شور زندگی...میدونستی واقعا خیلی شور داری؟
پاسخ:
خیلی خیلی تاثیرگذار بودن تو زندگیم :)

نظر توام همینه؟ :)
یه کسایی بهم گفتن، از جمله همین معلم مهربونم :)

۰۳ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۵۵ پشمآلِ پشمآلو
شوهر شوهره شوهر .. بالشته سر شوهر:دی
پاسخ:
بالشت سر :)))
عاشقتم :دی
شور زندگی‌ه تو حال منم خوب می‌کنه:)
تک تک حرفات و کلماتت 
اصلا تو قرص مسکن منی :)
پاسخ:
الهی... :)
ببین تشویقت میکنم. ازدواج چقدر خوبه ^-^
آخی ...
پاسخ:
^-^
خوب من فلسفه ازدواج رو به کل رد نمی‌کنم اما بستگی داره که دل راه بیاد یا نه :|
اگه مثل تو یکی رو پیدا کنم که همین فردا می‌رم :)))) :دی
پاسخ:
ایشالا به وقتش دل راه میاد :)*
سلام فرمانده کشور خودتو بساز 
به سایت ما مبیا و امپراطوری خوتو بنا کن
خیلی خوبه که یکی تو رو خوب بلد باشه
ویکی بهترین تکیه گاه باشه برات
ایشالا بهترینها در کنارشون براتون رغم بخوره
پاسخ:
ممنونم و امیدوارم شما هم اون "یکی" رو به زودی پیدا کنید :)
۱۹ دی ۹۹ ، ۰۱:۴۷ سیروان REGA
یکی از خوبترین حس های دنیا همونیه که اونیکه باید تورو بیشتر از خودت بلده
پاسخ:
دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">