روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

با یک دوست خیلی عزیز قرار داشتم میخواستم فردا ببینمش

همش با خودم می گفتم که چی بگم ٬ازش چی بپرسم٬ نکنه کاری کنم باعث ناراحتیش بشه

گه گاهی به این فکر می افتادم و با خودم میگفتم و بهترین جملات را انتخاب می کردم ولی آخرین بار همزمان شد با وقت نماز٬ جانمازم را پهن کردم ولی هنوز توی عالم خودم بودم

که یک دفعه به خودم اومدم و از خودم بدم اومد!

این قدر که برای ملاقات با دوستام خودم را آماده کرده بودم تا حالا برای ملاقات بهترین دوستم و تنها کسم خودم مهیا نکرده بودم

تازه دارم درک میکنم که با ذوق و شوق نماز خوندن یعنی چی!!

 

| سه شنبه ۲۶ مرداد۱۳۸۹ | | ارکیده
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۲۵
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">