روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

شبی که فیلم ترسناک دیدی، با همه شب های قبل و بعدش فرق داره!

مهم نیست چقدر به خودم بگم همه ی اینا فیلمه، ذهنم ادامه شو خیلی وحشتناک تر میسازه... دیشب پلک بهم نذاشتم! اگه هم گذاشته باشم یه لحظه فکرش رهام نکرد :/


پ.ن: فیلم رو پیشنهاد نمیکنم، اصلا جالب نبود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۱
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۰)

من فیلم ترسناک رو تنهایی ببینم میترسم ولی همین که یه نفر کنارم باشه، خیلی کمتر میترسم!
و خب اینکه بگیم اینا فیلمه و الکیه فایده نداره، چون اصول ترساندن مخاطب تو این جور فیلم ها رعایت شده. 
پس نبینم این فیلم رو؟ 
پاسخ:
تنهایی که اصلاااا :))
من قبلش حتما باید با همسری هماهنگ کنم که باهم ببینیم :)
آره، فایده نداره :|
+ نه. فیلم متوسطی بود، داستان خوبی نداشت و کلا خیلی هم ترسناک نبود :))
ترسناک فقط it 🤡
پاسخ:
اتفاقا روی فلش آماده کرده بودم ولی اینو دیدیم.
خیلی ترسناکه؟😨
منم مثل توأم
همینجوریش وقتایی که تنهام حس می کنم از تمام وسایل صدا میاد
میرم توی حیاط میبینم دمپاییا جا به جا شدن -_-

واسه همین دور فیلم ترسناکو به کل خط کشیدم :/
پاسخ:
آخی عزیزم... :)
منم جون اینجور فیلم ها رو ندارم. اکثر فیلم هایی که میبینم درام ه ولی بعضی وقتا دلم میخواد هیجان داشته باشه میره سراغ ترسناک!  :))
ولی در کل با روحیه ام سازگار نیست :|
۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۴:۲۲ چارلی ‎‌‌‌
من راهنمایی که بودم کلا تو مدرسه حرف این فیلمه بود، منم حدودا نصفشو دیدم خوشم نیومد دیگه ندیدم D:
اینقدرام ترسناک نبودا :))) فیلمای خیلی بدتری هم هست :|
پاسخ:
:))
شما پسرا اعجوبه این تو این موارد! 
قبول دارم فیلم خوبی نبود :|
اینقدرام ترسناک نبود :|
+ من ظرفیت اون فیلما رو ندارم 😵
شما که جنبه ی فیلم ترسناک دیدن نداری خب نبین:)))
پاسخ:
:|
گاهی دوست دارم خب :)
ترسناک دوست:دی
کینه رو دیدی!؟
پاسخ:
من؟ نه بابا.. 
نوپس :)
من چون تنها زندگی میکنم فیلم ترسناک نمیبینم...
یه بار یکی دو سال پیش نشستم conjuring رو دیدم...
تهش گفتم اااا این که چیزی نداشت...
بعد بانو پیام داد که فیلمش واقعیه... :))) 
هیچی دیگه تا یک هفته همه چیز خوب بود ! یک هفته بعد پاشدم نصف شب برم دست شویی ، تا برسم به wc , هزار بار سکته زدم! همه اش فکر میکردم یکی رو سقف داره میخزه :))
پاسخ:
آخی عزیزم ... :)
خوب کاری میکنی :)
همه ی ترساش شب میاد سراغ آدم  ×-×
یکم که فیام ترسناک ببینید عادی میشه،خیلی عادی!
الان من در به در دنبال تجربه حس و حال اولین فیلم ترسناکی هستم که دیده بودم‌:/ 

پاسخ:
جدی؟ 
چه جالب! :)
بلی...
به درجه ای خواهید رسید که حتی اگه یه "از ما بهترون" واقعی هم از جلوتون رد شد لُپشو میکشید و به مسیرتون ادامه میدید!:)
پاسخ:
عجب!
ینی شما اینقدر فیلم ترسناک دیدین؟!
کلا نمی بینم فیلم ترسناک
پاسخ:
گاهی جالبه :)
دکتر گفته فیلم ترسناک ببینی؟
برات خوبه؟

پاسخ:
:|
خخخ :)
پاسخ:
ادامه کامنت قبلیه؟ :)
میخاستم واکنش شما رو ببینم بعد ادامه اش رو بگم :)
پاسخ:
بعله... 
من عاشق فیلم ترسناکم.ینی عاشق هیجانشم.بعد از اینکه فیلم رو میبینم اولش خیلی همه چیز طبیعیه ولی تا یه هفته تقریبا از همه چیز میترسم و بعضی وقت ها هم تا یک ماه.
خیلی دوست داشتم وقتی این فیلم اومد برم و تنهایى تو سینما ببینمش ولى تریلرش رو که دیدم گفتم نه واقعا به حال بده بعدش نمى ارزه مخصوصا اگر فیلم قشنگى نباشه :|
تو فیلمای ترسناک جدیدى که دیدم یعنى کنجورینگ یک و دو و آى تى و آنابل یک و دو.بنظرم آنابل یک از همشون بهتر بود و بعدش کنجوریگ یک .البته هنوزم بنظرم فیلم جنگیر با اختلاف در صدر قرار داره.
حالا که اینو دیدى برو the last key رو هم ببین بگو چجوریه که من بعد شجاع بشم برم ببینمش :دى

پاسخ:
من الان فقط میتونم نگات کنم :|
از اون فیلم هایی که گفتی من فقط آنابل ۲ رو دیدم و بی نهایت ترسیدم (راستی هم فیلم قوی بود نسبت به این) بعد به من میگی برو اونو نگاه کن تا شجاع بشم؟! آخه انصافه دختر؟ :))

برای من همه ترسش همون شبه... کمتر به هفته و ماه میکشه :)
تنهایی؟ تو سینما؟ فیلم ترسناک! خیلی دل و جرات میخواد :/
یکی از بهترین و قوی ترین فیلم ترسناک های چند سال اخیره. نمیگم ترسناک، میگم قوی! ببینید متوجه میشید.
پاسخ:
چشم، مرسی :)
واقعاً چرا آدم باید فیلم ترسناک ببینه؟
یعنی در واقع چرا آدم نباید از دیدن فیلم ترسناک خودداری کنه؟!

به نظر من لذت‌های معقول‌تری هم هست! نیست؟
پاسخ:
سلام‌ :)
در واقع هیجانه... میدونید گاهی آدم دوست داره ترس رو هم امتحان کنه...! 
حالا اینطوری نیست که من دائم فیلم ترسناک ببینماا ولی گاهی حس میکنم به هیجانش نیاز دارم :)
وای دیدی بعد از فیلم ترسناک حس میکنی یکی پشت سرته
پاسخ:
یا یه چیزی تو تاریکی تکون میخوره... هو هو هو .... 
:دی
۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۱۲ آقای سر به هوا :)
۱۰سالی هست ترسناک ندیدم،اونایی هم که دیدم در حد تریلر بود!
چجوریاس هسش؟یعنی میترسی؟
پاسخ:
:)
نه این خوب نبود، داستان درست حسابی نداشت، خیلی هم ترسناک نبود.
اگه فیلم خوب میخواین، دوستان تو کامنت ها پیشنهادهایی دادن، مثل IT و آنابل:)
نه آنابل دو ترسناک نبود که :|
یعنى نمیتونم هیچ جورى گولت بزنم ببینیش؟
پاسخ:
نبود؟ :|
من زهره ترک شدم که ...از بس دست مهرداد رو فشار دادم دستش بی حس شده بود :|
هیچ جوری! عمرا :|
۰۱ خرداد ۹۷ ، ۰۷:۵۸ نیوشا یعقوبی
من ندیدمش ولی مگه فیلم ترسناک وجود داره؟ 😂 
پاسخ:
زیاد زیاد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">