روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

مریم جان پیشنهاد فیلمی رو داد که خیلی به دلم نشست. توضیحات خودش رو میذارم و پیشنهاد میکنم ببینید. دیالوگ های قشنگی داره :)

    "بعضی وقتا دنبال یه چیزایی میگردی که حتی نمیدونی چیه! مثل اسم فیلمی که فقط یه دیالوگش رو توی یک آهنگ شنیدی! بدون هیچ نشونی ای!تمام وقتت رو میذاری تا فکر کنی اون چه اسمی میتونه داشته باشه؛ چه چیزی میتونه بیش از حد شیرین باشه؟ اینکه اسمشو پیدا کنی! و چی خیلی شیرین تره؟ که اون فیلم ارزش اون همه وقت صرف کردن برای پیدا کردنش رو داشته باشه! ما آدما اصولا برای اشخاص نامه مینویسیم اما سوال اینجاست که چرا برای «چیزها» نامه ننویسیم؟ منظورم

«عشق»، «زمان» و «مرگ»ـه!

شاید گرفتن جواب از این سه چیز غیرممکن بنظر بیاد اما چی میشه اگر اون سه چیز این نامه ها رو بخونن و در حالی که روی مرز واقعیت و رویا هستن وارد زندگیتون بشن و نظرتون رو تغییر بدن..؟"


پ.ن: مریم! فقط اون متنی که بعد کپی متنت، ظاهر میشه :| :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۷
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۵)

۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۱:۰۴ چارلی ‎‌‌‌
آخ جان پیشنهاد فیلم! تازه اونم با حضور ویل اسمیت :)))
تشکر از شما و مریم خانوم‌ :) شاید بعد از امتحان فردا که خیلی نابود اومدم خونه ببینمش!
پ.ن:‌‌‌‌‌‌ چی ظاهر شد آیا؟ من جرئت نکردم خودم کپی کنم D:
پاسخ:
جالبه فیلمش بازیگرای معروفی داره، ویل اسمیت هم خیلی خوب بازی میکنه :)
خواهش میکنم ^-^
ایشالا هم امتحان خوب بشه و هم از فیلم لذت ببرین :)
+ من چیزی ننوشتم، که وقت کپی نشون بده، Blue رو هم... خیلی بامزه بود! :)) اگه کنجکاوین برید از وبش یه چیزی کپی کنید :دی
فیلم*_*
پاسخ:
^-^
یادم باشه بعدا ببینم
موضوعش نامه به اشیا بود پس؟
پاسخ:
نه.. با نامه به زمان، مرگ و عشق شروع میشه ولی بیشتر فیلم مربوط به کنار اومدن ما آدم ها با این سه مفهومه...فیلم قشنگی بود :)
۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۵۵ آقای سر به هوا :)
نمیدونستم اژیر صدای "بیمو" میده!
پاسخ:
:))
از این به بعد دقت کنین، همین صدا رو میده :دی
۲۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۱:۰۵ چارلی ‎‌‌‌
فیلمه رو بعد سحر دیدم دیروز و خیلی قشنگ بود :)) انتظار غافلگیری از همچین فیلمی نداشتم اصلا! تشکر بابت معرفی :)

+ چون توی آخرین پستتون کامنت‌ها رو بستین خودم رو مجاز نمیدونم که دربارش حرف بزنم. فقط خواستم مهم‌ترین دیالوگ فیلم رو یادآوری کنم :)

 .be sure to notice the collateral beauty
پاسخ:
بعد از سحر؟ ایول :))
خوشحالم دوست داشتین :)

+ به فکر فرو رفتم‌ :)
خب اینا همش جبره، اگه آدم به زیبایی درونیش پی نبره چاره دیگه ای هم داره؟
گاهی فقط غر غره دیگه... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی