روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

هدیه

‎۹۷

با این که من عاشق هدیه (جایزه) ام. اما اگه قرار باشه بین هدیه گرفتن و هدیه دادن یکی رو انتخاب کنم، حتما هدیه دادن رو برمیدارم! بس که خوشحاله، بس که مهربونه :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۶
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۹)

آدرس بدم؟ :دی
پاسخ:
:|
بی جنبه 
:دی
بگو خوشحالیش رو منتشر کنه خب :)
پاسخ:
اینطوری منتشر میکنه که دست به اقدام بزنید :)
دوتاش با هم خوبه ای  کاش دوتاش رایج بشه ازاون بی خود وبی جهتا:))
پاسخ:
دوتاش خوبه، هدیه دادنه بهتر :))
خصوصا اون ناگهانی ها :)
خخخخخخخ
به من چه
گفتم خوشحالت کنم دیگه
پاسخ:
:))
باوشه آدرس بده :دی
@محبوبه شب :)))) به نکته ریزی اشاره کرده:دی
پاسخ:
چی شد چی شد!
حق زرنگی فقط میرسه به محبوبه :دی
۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۸:۴۸ چارلی ‎‌‌‌
بخدا راضی به زحمت نیستیم D:

+ خوش به حال دوستاتون :)
+ پس فکر کنم همیشه به بابانوئل حسودی میکنین :))
پاسخ:
هاهاهاها :))
من الان میام هدیه شما رو میدم :)

+خوشا به حالشون،‌ که من شدم دوستشون اصلا :دی
+بسی ! :)
بدمممممممممم؟ 😎

+با لحن قیمت توی دورهمی بخون
پاسخ:
آره :)
باشه عاقا تسلیم :))
پاسخ:
:))
:**
آدرس ر خصوصی میفرستم. 
پاسخ:
:)))
شوخی هم ندارین :دی
منتظرم خلاصه :)))))
پاسخ:
عمرا به اون آدرس چیزی بفرستم من :|
۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۳۲ آقای سر به هوا :)
هدیه کیه:|
پاسخ:
هدیه کسی نیست:))
عججججججبببببب :||| الان یعنی دروغ گفتین تو پست؟؟!!

اگه قرار باشه بین هدیه گرفتن و هدیه دادن یکی رو انتخاب کنم، حتما هدیه دادن رو برمیدارم! بس که خوشحاله، بس که مهربونه :)

:||| :))))
هدیه‌ی ما ر نپیچانید خانم. این هدیه‌ها خوردن ندارن :/
آدرس هم که فرستادم :/
پاسخ:
:|

آدرس، همون ‌ساختمون که سر نبشه و خونه‌ شماست؟ :|
۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۵۳ آقای سر به هوا :)
اها،به من کسی نداده اشنایی ندارم باهاش:))
پاسخ:
مثل این که شمام به کسی هدیه ندادین :))
۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۵۶ آقای هیچ‍ ‌‌
البته لذت هدیه گرفتن را انکار نمی کنم ولی به قول شما منم هدیه دادن را بر میداشتم :)
پاسخ:
دقیقا :)
آره همون. نانوایی کنارشه :| :)))))

@آقای هیچ
آدرس ر واسه تو هم میفرستم.
پاسخ:
باوشه. میفرستم به همون آدرس :))

@ آقای هیچ نویس:
نگرانی به دلتون راه ندین :))
۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۳۹ آقای هیچ‍ ‌‌
@تد
بفرست داغان جان بفرست :) مارو از چی میترسونی D:
پاسخ:
:))
@هیچ
پفک باشم اگه نفرستم و پفک صفت باشی اگه نفرستی :)))))))
بذار از سرکار برگردم آدرس پستی دقیق برات میفرستم داغان :)))
پاسخ:
نتیجه شو به ما هم اعلام کنید :))
۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۴۹ آقای سر به هوا :)
مگه شروع کنم!
پاسخ:
شروع کنید خب :)
@آقای هیچ
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است و اینا ها از من گفتن بود
😂😂😂


پاسخ:
اونوقت خانه ینی مشهدیاا؟ :))
قطعا 😁
پاسخ:
اتحادیه تشکیل دادین! هان؟ :))
بگردم یه اصفونی پیدا کنم، هی پزشو بدم :)
اره خداروشکر بیان مشهدی زیاد داره
اصفهونیم که آمیرزای خودمون هست دیه
وبلاگ حریم خصوصی


پاسخ:
اوهوم. جالبه :)
عه. نمیشناسمشون :)
@محبوب خانم
وخه خانم وخه نون ملت ر آجر نکنید :/
پاسخ:
:)))
ارکیده
همی تد رِ که میبینی خودشان یه مشهدین که الکی یه شمالی جا زدن :|
: ))))))))))

@تد
محبوب خانم و... :||| 
والا راست موگوم دگه : )))))
مو از شوما نزدیک ترُم
پاسخ:
:)))
من حرفی ندارم. خودتون حل کنید مشکلاتتونو :دی
من میتونم خوشحالت کنم و از خودگذشتکی کنم و ادرس بدم برام هدیه بفرسته
تف به ریا
پاسخ:
و من میتونم این پست رو بردارم و خودمو نجات بدم :))
خوبی هم به ملت نیومده
پاسخ:
ملت بی جنبه ان، من چیکار کنم :دی
خخخخخخخ از اولشم  قصدم همین بود که پشیمونت کنم که خداروشکر، الحمدالله و بحول و قوه الهی حاصل گشت و به نظر میاد پیروز شدم خخخخخخ
شبخیر عجیجم
بوس بوس 
پاسخ:
:))))))
شب شمام بخیر خانوم و التماس دعا *-*
فکر میکردی ماهم مثل خودت هدیه دادن و انتخاب میکنیم و ازت ادرس میگیرم؟
نه داداش ما هدیه گرفتن و انتخاب میکنیم
سالگرد ازدواجمونه هدیه بدید :)
پاسخ:
انصافا هدیه دادنه که قشنگه، بیاین امتحان کنید دیگه :))
سالگرد ازدواجم بقیه کادو میدن؟ :|
بین همون دو نفره دیگه :دی
ما از بقیه هم کادو میگیریم 
خخخخ
الان زندگی ها انقدر داغان شده اگه یه زن و شوهر بتونن سالگرد های ازدواج و با هم بمونن به رسم تشکر و قدر دانی ازشون تشکر میشه 
پاسخ:
عزیزم :)

مبارکتون باشه ان شالله و به پای هم پیر شدید الهی :)
وای اره😍😍ادم یه هیجانی داره براش*_*
پاسخ:
اوهوم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی