روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

یکی از بزرگان گفت پارسایی را چه گویی در حق فلان عابد که دیگران در حق وی به طعنه سخن‌ها گفته اند گفت بر ظاهرش عیب نمی‌بینم و در باطنش غیب نمی‌دانم

 

هر که را جامه پارسا بینی                             پارسا دان و نیکمرد انگار

ور ندانی که در نهانش چیست                         محتسب را درون خانه چه کار

 

پ.ن: حس میکنم الان برای بعضیا، برعکس شده؛ که هر آخوندی ببینن یه برداشت بد داشته باشن...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۴
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۴)

:)
پاسخ:
;)
۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۰۶ آقای سر به هوا :)
متاسفانه یه شغل ها و لباس هایی بد خراب شدن:)
پاسخ:
اوهوم.. یه عده اعتمادشونو از دست دادن...
جالب بود برام
برعکس حافظ میگه در این زمینه :)
پاسخ:
مگه حافظ چی میگه؟ 
ولی حافظ شعراش خیلی طول و تفصیل داره... شاید مثل سعدی نباشه درک مستقیم معناش...
من چه بدونم حافظ چی میگه!
پاسخ:
خب خودتون گفتین حافظ برعکسشو میگه :/
فک کردم شعرشو میدونین :|
الان دیگه شبه
حال ندارم فکر کنم
پاسخ:
:|
:)
پاسخ:
باوشه :)
خخخ پستت به کنار
کامنتای مستر دچارو نیگا

@جناب دچار
یعنی واقعا خداقوت 👌
پاسخ:
میبینی تو رو خدا :| 
من عاششششق آقای پناهیانم حرفاش و با جان دل گوش میدم
هر سخنرانیش و بیش از ده بار گوش میدم تا ملکه ذهنم بشه
تنها آخوندی که عاششقش شدم
پاسخ:
چه خوب :)
۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۲:۴۶ چارلی ‎‌‌‌
به عبارتی همه خوبن مگر اینکه خلافش ثابت بشه :)

+ کامنتای آقای دچار رو کسی ندونه فکر میکنه دوربین مخفیه D:

+ کارخانه هیولاها رو دیدین؟ بخاطر عکس بوو میگم :))
پاسخ:
اوهوم. میگه ظاهر که خوبه بگو خوبه طرف..

+والا :))

+ بله بله. بلاخره دیدمش. چقدرم قشنگ بود :)
۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۲۰ آرزوهای نجیب (:
اول اینکه برای چندمین بار بازم ممنون که از این پست‌های خوب می‌ذاری.
دوم اینکه من عاشقاین عکس‌های کناری وب شدم.
چقدر حالشون خوبه این‌ها.
کلاً بر چه اساسی می‌ذاری این‌ها رو؟
پاسخ:
منم برای چندمین بار انرژی گرفتم و ذوق کردم از کامنتتون، مرسی :)
عزیزم *-*
چه خوبه که دقت میکنین ^-^
حس و حال لحظه ای، حسِ اون روز :)
مثلا اینو بعد از دیدن انیمیشن کارخانه هیولاها گذاشتم. بعد از مدت ها بلاخره دیدمش :)
اخوند....
حس خاصی بهشون ندارم 
علاقه ای هم ندارم !
خنثی کلا.... 
پاسخ:
:)
خنثی البته فقط برای مثلا اونایی که تو کوچخ و خیابون میبینم و نمیشناسم :))) 
ولی از اغلب اونایی که میشناسم بدم میاد :/ 
یه دونه هست اقا میری ، اون و بدم نمیاد :))
پاسخ:
ای بابا... حرف سعدی رو گوش کنین! حس ظن میخواد :)
من بگم حافظ چی میگه ؟:))
واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند 
چون به خلوت می روند آن کار دیگر میکنند ...


پاسخ:
مرسی :)))
اون تصویر گوشه وبلاگتو عشقه ...!!
پاسخ:
بو که شما گفتین و من نمیدونسم اون موقع  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">