روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

تو...

‎۹۷

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

او که هرگز نتوان یافت همانندش را...

رضا کاظمی

پ.ن: جهت تلطیف فضا :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۳
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۸)

۲۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۰۵ چارلی ‎‌‌‌
تصویر عالیه :)))

از فانتزیام اینه که یه روزی دیجیتال پینتینگ رو یاد بگیرم :(
پاسخ:
اول یکی از  نقاشی های  پاسکال رو گذاشته بودم. :)

واقعا... خیلی قشنگن !
ایشالا یاد بگیرین، بذارین وبلاگ. ما کیف کنیم :)
سلام :)

به به !
حسابی تلطیف شد اینجا !
پاسخ:
سلام :)

خب الحمدلله :))
عجیجم
پاسخ:
^-^
نه بابا! :))
پاسخ:
D:
تلطیف نشد؟ p:
:(
پاسخ:
...
احساس لطیفه بودن‌ کردم اصن
پاسخ:
خیلیم خوب بود :|
عالی:)))))))))))
پاسخ:
:)))*
۲۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۴۵ چارلی ‎‌‌‌
عه پس شما هم پاسکال رو میشناسین؟ :)

کلا خیلی خوبه این بشر :) نمیدونم چرا همش حس میکنم برزیلیه :| با اینکه نیست :|
پاسخ:
یه فولدر از کاراش دارم‌ :)
تو پلاس خیلی فعاله، نقاشی هاشو از اونجا سیو میکردم من :)

کجاییه؟ :)
۲۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۵۰ چارلی ‎‌‌‌
آمریکاییه :)
من تو سایت Deviant art دنبالش میکنم. اصلا این سایت از نعمت های الهیه D: 
پاسخ:
آهان :)
چه خوب. برم ببینم چجور سایتیه :)
پاسکال هم‌ محله‌ای ماس! بچه شماله. اسم اصلیشم عباس نقاشه. بچه محلا میگن :)))
پاسخ:
چون گفتم به همه میگم دارین تلافی میکنید هااا؟
باوشه.. اگه‌ نرفتم به همه فامیلتون بگم عینک بی شیشه میذارین میگین چه کیفیتی داره! :دی
برییییید بابااااع :)))) من آب از سرم گذشته دگه. این خبر داره تو bbc و cnn و فاکس نیوز مخابره میشه :)))
پاسخ:
:)))
معروف شدین پس :دی
قشنگ بود
پاسخ:
مرسی :)
۲۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۴ آقای سر به هوا :)
عکس قشنگه:)
پاسخ:
:)
توی نظرات سایت deviantart رو نوشتن دوستان
سایت deviantart محبوب گرافیست هاست . گرافیست ها اونجا جمع میشن ژورنال میسازن و آثار گرافیکیشون رو قرار میدن . کارهای فوق العاده ای اونجا هست .از تصاویر و انیمیشن های کوتاه سه بعدی بگیرین تا طرح های اتود و اسکچ کارها و پتنت و دیجیتال پینتینگ و کلا تصاویر ادیت شده با فوتوشاپ . اصلا کلا مخصوص گرافیستاس . اونجا پره . بری توش دیگه بیرون نمی ای
من خیلی دوست دارم سایتش رو.
deviantart.com آدرسش هست که فکر کنم توی ایران فیلتره متاسفانه (یا حداقل فیلتر هوشمند داره بعضی قسمت هاش باز نمیشن
پاسخ:
وای وای چه عالی!
ممنون از معرفی :)
تصویر و شعر قشنگ بود :)
ممنونم 


سلام 
پاسخ:
سلام :)

زیبا دیدین :)
خواهش میکنم
اون خط محو و کمرنگ رو سرم رو می‌بینی؟ همین عکس آواتارمو میگم. مصرع اول همین شعریه که نوشتی :)))
نمی‌دونم چرا تو نوبت اولی که پست‌ها رو می‌خونم کامنتم نمیاد :|
پاسخ:
:))
تو همانی ... :)
پست های من یا همه؟ :)
پست‌های تو، سه‌رک، دلژین، گاهی فیشنگار، گاهی لوسی‌می 😅😅 کلا طول میکشه تا به نتیجه برسم که حرفمو بزنم یا نزنم! الان برای پست بالاییت هنوز به نتیجه نرسیدم :)))
پاسخ:
من برای پست های تو همین طورم. خیلی وقتا دلم میخواد یه چیزی بگم یه چیزی دارم که بگم ولی نمیگم :))

+ بگو :)
چه خوشگل😍😍😍😍💜💜💜
پاسخ:
چشمات قشنگ‌ میبینه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">