روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

گروهی حکما به حضرت کسری در به مصلحتی سخن همی‌گفتند و بزرگمهر که مهتر ایشان بود خاموش. گفتندش چرا با ما در این بحث سخن نگویی گفت وزیران بر مثال اطبا اند و طبیب دارو ندهد جز سقیم را پس چو بینم که رای شما بر صوابست مرا بر سر آن سخن گفتن حکمت نباشد.

چو کاری بی فضول من بر آید                                    مرا در وی سخن گفتن نشاید

و گر بینم که نابینا و چاه است                                  اگر خاموش بنشینم گناه است


پ.ن: خیلی قشنگ میگه،‌ وقتی که به حرفت نیازی نیست،‌ هیچی نگو عزیزم :)

پ.ن.2: محبوبه جان حالا مچمو نگیر که چند روز ننوشتم :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۲
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۱)

اره خیلی ..
پاسخ:
:)
خخخخخ خا
اتفاقا به نظر من سعدی رو باید وقتی بخونی یا بنوسی که حالت خوب باشه
تو هم با من هم عقیده ای؟
پاسخ:
:))
من آخر هفته ها معمولا به کارهای روزانه ام نمیرسم و گلستان میمونه :)
خیلی موافقم :)
خب جبران نمی کنی؟
مثل من!
پاسخ:
چرا مثلا امروز دوتا نوشتم ولی همیشه این کار رو نمیکنم...چپ نویس
کوتاه و در عین حال کامل و مفید

خیلی خوبن این حکایت ها
ممنون بابت انتشارشون :)
پاسخ:
اوهوم. در عین اختصار جامعه:)

خواهش میکنم 
ممنون که میخونید :)
۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۱۰ چارلی ‎‌‌‌
دارم کم کم وسوسه میشم منم گلستان نویسی بکنم :))
پاسخ:
خیلیم عالی..
وسوسه ... هو هو هو ... وسوسه ... اسمایلی جادوجنبل :))
۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۲۴ آقای هیچ‍ ‌‌
:)
پاسخ:
^-^
به به 
چقدرم قشنگ..
فقط جوابت به کامنت چارلى :|
پاسخ:
:))

میخوای همون جادو جنبل ها رو برای توام فوت کنم؟ :دی
فکر کنم خود همین انتشار کفایت کنه
هر چی جادو جنبل لازم بوده سعدی جان تو کلمه هاش ریخته :)



پاسخ:
:)))
حالا شاید فوت های منم تاثیر داشته باشه :دی
قطعا بی تأثیر نیست
:)
زودتر جذب می کنه
مثلا اینکه 
بخاطر دو فوت اول هول بشه و به این نتیجه برسه که باید زودتر فکری بکنه
و فوت سوم که همون فوت کوزه گریه ... ولی ... نه، نباید لو بره

شمام به هیچکی یاد ندید :)
همون دو فوت اول کارشو میسازه 

آه (یا شایدم "اوه") چارلی بیچاره! 
(با لحنی دلسوزانه که خباثت درونیش رو پنهان کنه؛ عین دیالوگ همیشه تکرار شونده فیلما)
:) 
_______________________

اثرات فشار کارِ امروزه... جدی نگیریدم :)


 
  
پاسخ:
هاهاهاهاها
پکیدم از خنده :))

ببینم شما هم از این فوت ها نیاز دارین انگار!
فوت فوت.. و شاید فوت!
آه دچارِ دچار....

ایشالا فردا فشار ‌کاری کمتر باشه :))
چقدر بدجنس طور پکیدید از خنده !! :) (البته دور از جان) 

آخه فقط این شخصیت های بدجنس و نامرد و پلید و بدذاتن که اینطوری می خندن !
:))))

(قیافه تون موقع خوندن کلمات بالا دیدن داره)
حالا نوبت خنده های شیطانی منه

هاهاهاها :)
 
________________

برنامه ی کاری اش را چک می کند. لبخندر روی لبانش می ماسد ... 
آب دهانش را به سختی قورت میدهد
با  حالتی مردد می نویسد:

"بله امیدوارم" 

و یک شکلک خنده برای طبیعی جلوه دادن 

:)
پاسخ:
من‌همیشه همینطوری میخندم. هیچم بدجنس و پلیدانه نیست :|
:))

+ پس امیدوارم واقعا خوب بشه :)
همیشه 
هاهاهاها طور می خندید؟!! 

:||


کمی ماجرا ترسناک شد! 

____________________

+دیگه حسابی دعا کنید :)
خیلی ممنونم
پاسخ:
بله :|

:))

+حتما. ان شاءالله موفق باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">