روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

مایک

‎۹۷
مایک رو بهتون معرفی میکنم. رفیق هیولای عزیز من :)
اهم اهم... کیبوردم قشنگه؟ :دی 
هدیه ربه کاست ^-^
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۹)

۱۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۳۸ آقای سر به هوا :)
:))

فیلم رزمی معرفی میکنی؟ مثل جانویک!
لیست فیلم هات سبک ننوشتی:|
پاسخ:
:)))
من فیلم رزمی و اکشن خیلی کم میبینم!
تازه اگه ببینم چون سلیقه ام نیست ریتشو پایین میدم :دی

امم خیلی کار میبره ژانرشونم اضافه کنم. ولی حالا چک میکنم شاید یکی دوتا داشته باشم :)
با بچه هام چقدر کارخانه هیولاسازی دیدم...
کاش اینوبهت میداد...عاشقشم

http://nojavanshad.ir/wp-content/uploads/2-25.png
پاسخ:
الهی :)

مایکم دستسازه هااا :))
اینم از شخصیت های انیمیشن هیولاهاست؟ یادم نمیاد...
۱۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۴۶ چارلی ‎‌‌‌
مایک وازوفسکی :)))
مبارک باشه برچسبای کیبوردتون :) مثل رو تختی مذکور منه D:
پاسخ:
وازوفسکی ^-^
فامیلیش یادم نبود :))

مرسی مرسی :))
میگم این روتختی تونو بدین اینور من یه مدل پسرونه شو واستون میخرم میفرستم :دی
وااااای واااااای وااااااای تو "بو" رو نمیشناسی یعنی؟ :|
ارکیده بو؟؟:|
(عکسی که یاقوت فرستاده)

@چارلی
از رو تختی شما خوشگیل تره :|
پاسخ:
نه :|
آخه من کارخونه هیولاها رو ندیدم. دانشگاه رو دیدم :))
آره دیگه boo اسمش بود ... یکی از درهایی که هیولاها وارد میشدند بچه ها رو بترسونن اتاقش بود که بعد با مایک و سالی یا سالیوان وارد  کارخونه شد!!:))
پاسخ:
من ندیدم اونو :))
میبینم ایشالا :|
قسمت اولش فوق العاده بود، بخصوص اون بچه کوچیکه 😊
پاسخ:
ندیدم من :|
آها :))
ترسیدم :|

کارخونه در ادامه‌ی دانشگاست :)
پاسخ:
نههه
اول کارخونه ست بعد دانشگاه؟ هان؟ :|
میگما برادری برادر شوهری چیزی نداری؟
این ربه کا خیلی خوش سلیقه است انگار :)
پاسخ:
ماشالا بهش. چشم نخوره بچم
ماشالا :)
اسمایلی اسفند دود کردن
یک چشم خوشکل :)
پاسخ:
آره :)
شاهکاره:)))
کیبورد من کهکشانیه:)))
پاسخ:
مایکِ دست سازِ منو میگی دیگه؟ :)
مرسی مرسی ^-^
اره واقعا ماشالله بهش :)
پاسخ:
:) مرسی
مایکت که فقط اگه یه روزی من اومدم خونتون از دسترسم دورش کن:))))چون مطمن باش من برم بیرون مایکتم باهام میاد بیرون:)))
کیبوردت خیلی خوشگله:)
یادمع پسرداییم کیبورد منو دیده بود میگفت منم میخوام
بعد تو رنگی رنگی کلی گشتم براش کیبورد کمی تا اندکی پسرونه یافتم اما خب دیه نشد بهش بدم قهر کردیم😂😂😐
پاسخ:
وای مرسی. ذوق کردم :)
با اون نامه ه یکی برات میفرستم اصلا :)
خونمونم بیا ^-^

هاهاها
جدی پسرام رو این چیزا علاقه نشون میدن؟ 
بابا میخریدی براش! همچین اتفاق نادر افتاده :))
مایکت چقدررررررر قشنگه
به به
آورین خودت درست کردی؟
آفرین :)
پاسخ:
بله بله
مرسی :))
اخ حون:))))

خریدم براش که:)قهر کردیم بهش ندادم😂😂😂
اره بابا این یکمی دخترونه اس اخلاقاش میگمم بهشاااا ولی هی ناراحت میشه میگه خیلی مردونه اس اخلاقم:/ولی ته تهش من میدونم که این قرار بوده دختر بشه لحظه اخر خدا پشیمون شده:)


جدی خودت درست کردی مایک رو؟
نمد!؟نمد دوزی بلدی!؟
پاسخ:
جونم :))

ای بابا... اذیتش نکن. حالا که خریدی بده بهش :)

آره :))
توپِ تنیسه!
چشم و ایناشو با چرم گذاشتم :)
شرکت هیولاها ۱
بهتر از ۲ بود
پاسخ:
 چشم میبینم :|
الان یه لحظه احساس شرم عجیبی بر من مستولی شد :|

:))
مرسی از نظرتون ^-^
:||||||||

ارکیده؟:|
خودت درست کردی؟
شرم بر من:|
شرم بر دوستی من :|

مایکت چقدررر خوشگلههه:))) دوست من بایدم خلاق و هنرمند باشه دیگه :)))
وگرنه دوست من نیس که :پی
وجدانا خیلی نازه آفرین آفرین :)

+ کارخانه2010 و دانشگاه2013 ساخته شده. اما دانشگاه بصورت پیش درآمده. یعنی یه مموری زده به قبل. و میشه گفت دانشگاه1 و کارخانه2.

@جناب دچار :)))
پاسخ:
هاهاهاها

آله :دی

مرسیییییییی :))
تو دوست منی اصلا باید مثل من باشی :پی
وجدانا مرسی. ذوق کردم :)

اوهوم :)
ولی من کارخونه رو ندیدم. حس کردم دانشگاه رو ممکنه خراب کنه چون سری اول بوده :|
۱۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۱۹ چارلی ‎‌‌‌
:))))) تاحالا با پدیده "خود کامنت دهی" مواجه نشده بودم D:

+ از نظر زمان انتشار، کارخونه اول منتشر شد. ولی داستان دانشگاه قبل از کارخونست :) حتما کارخونه رو ببینید :))

@ربه کا
چشم حالا چرا میزنید :|
پاسخ:
خودکامنت دهی :))
مال وقتیه که مقصودت یه چیزی بوده تو پست ولی تو کامنتا میبینی مورد توجه قرار نگرفته، اینه که کامنت میذاری تا کامنتا به مسیر درست هدایت بشن :|

بله متوجه شدم :)

@ربه کا
:))
مسیر دهیت منو مدهوش کرد اصلا :)))

ولی وجدانا قبل از کامنت‌دهی به خودت من یه کامنت نوشتم که مایک با توپ تنیسه و این حرفا ولی نت گیر کرد کامنتم نیومد :(
چون می‌خواستم بگم مایک که سبز بود این چرا زرده :|
و اینکه تو رنگ زرد دوست نداری :|


@چارلی
اگه روتختی‌ت رو بدی به من قول میدم نزنمت :)))
پاسخ:
هاهاها

اوخی... :) باشه قبول میکنیم ازتون ^-^
 اینم یه چیزی بین فسفری و زرده :|
حالا اینقدرام دیگه بدم نمیاد...

@ چارلی
برد و برد اینا :))
چرا؟
پاسخ:
که ندیدمش و همه دیدن :)
بابا خلااااق : )
خیلی قشنگه ^_^
پاسخ:
مرسی مرسی عزیزم

حالت خوبه محبوبه جان؟ 
جسمی اوهوم خوبم
ولی از درون بهم ریختم
پاسخ:
اخی...
از بابت پستای اخیرت منم گفتم...:(
ایول خیلی خوبه

کیبوردم که محشر شده*_* مبارکه
پاسخ:
مرسی مرسی 
چشمات قشنگ میبینه :)*
شرمنده م اگه ناراحتتون کردم :(
پاسخ:
نگو... عزیزی شما
نگرانتیم فقط...
امیدوارم زودی خوب شه همه چی... باز بشی محبوبه پر انرژی و شاد خودمون :*
آها 😊
ماهی رو هر وقت از آب بگیرید تازه ست 😊
پاسخ:
بله بله..
میبینم ایشالا :)
چه بانمکه!!!
:)
پاسخ:
مرسی :)
قابلی نداره ^-^
چه نازههه
به منم هدیه بده
پاسخ:
مرسی :)
قابل نداره :)
۱۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۱۷ پشمآلِ پشمآلو
بابا خارجیییییی بابا کی بوووووورد:دی
اون هیولات باس اسمش مماخ باشه حالا چرا؟
چون شما در نگاه اول فک میکنی این ک مماخ نداره ولی درواقع اون یه مماخه بعدا دس و پا دراورده:دی
پاسخ:
بعله بعله :))))
مماخ! مایک مماخ! خوبه :)))
برخلاف نظر دوستان این مایک نیست اولا مایک شاخ نداشت بعدش دندوناش اینجوری نبود و ضمنا سبز بود
این فکر کنم یکی از شخصیتهای  انیمیشن اوم نوم هستش که آبنبات گرد دوست داره:)))
بله ما هم انیمیشن میبینیم اونم خیلی:))))
کیبورد عالی شده
پاسخ:
مایک شاخ داشت :|
دندوناشم همیجوری بود :|
اینم سبزه تو عکس بد افتاده :))

مرسی مرسی. کیبورد ولی خیلی خوب افتاده تو عکس :دی 
خیلی قشنگه
پاسخ:
مرسی عزیزم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">