روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

Becoming Jane

‎۹۷
جین آستین عزیز
چطور میشود اینقدر قشنگ عاشقانه بنویسی، چطور میشود وقتی همه نوشته هایت اینقدر خوب تموم میشوند، زندگی خودت ...
به خاطر "غرور و تعصب"، "عقل و احساس" و "ترغیب"، به خاطر همه رسیدن ها و نرسیدن تو، امشب گریه کردم...
جین عزیز، تو با رمان هایت شادی رو به ما هدیه کردی، و اما من متاسفم که داستان خودت، یک پایان شاد کم داشت...

پ.ن: بعد از خوندن یا دیدن داستان های آستین، این فیلم رو بهتون پیشنهاد میکنم.
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۵
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۲)

وای من از دیوونه های جین استنم:)
اصلا به الگوعه واسم
جین شایسته به نظرم واقعا عالی بود
اناهاتوی واقعا خوب بازی کرد و نقش مردش هم جیمز مک اوی من واقعا دوستش دارم مخصوصا بعد از دیدن فیلم اسپلیت:)راستی اسپلیت رو دیدی؟؟
برای اناهاتوی هم یکی از بازی هایی که خیلی ازش دوست داشتم تو فیلم شیطان پرادا میپوشد بود
و فیلم جنگ عروس ها رو هم خیلی دوست داشتم هم کمدی بود و فضاش شاد بود هم حس خوبی داشت:)
پاسخ:
آره خیلی دوست داشتنی بود جین
فیلمایی رو که گفتی ندیدم هیچ کدوم :)
جین آستین فوق‌ العاده‌س:') به شدت تحسینش میکنم که توی اون دوران تونسته اینقدر موفق باشه :) غرور و تعصب رو دو بار و نصفی خوندم اینقدر که دوسش دارم :) ♡♡
پاسخ:
واقعا جای تحسین داره!
منم بارها و بارها فیلمشو دیدم :)
اگر ندیدی حتما ببین واقعا محشرن:)
پاسخ:
split
bride wars
the devil wears prada
این سه تا بود ؟ :)
بلی بلی:)
پاسخ:
مرسی عزیزدل :)
من تا حالا اسمشو نشنیده بودم
نویسنده بودن؟
پاسخ:
جین آستین نویسنده معروف رمان های کلاسیکه...
رمان هاش خیلی قشنگن، بهت پیشنهاد میکنم. خصوصا غرور و تعصبش رو ...
عاشقانه ست؟
پاسخ:
اومم...
مقطعی از زندگیش رو نشون میده که ماجرایی عاشقانه داره...
۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۴۱ چارلی ‎‌‌‌
همیشه میخواستم کتابای جین آستین رو بخونم هیچوقت فرصت نکردم. و همچنان این لکه ننگ روی سابقه کتابخونیم مونده :|

ایشالا بعد کنکور هرچی لکه ننگ تاحالا داشتمو پاک میکنم D:
پاسخ:
من فقط Emma رو خوندم. بقیه شو فیلمشو دیدم...

ایشالا :)
خیلی هم ممنون :)
پاسخ:
خیلی هم خواهش میکنم :)
۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۴۲ آرزوهای نجیب (:
سلام(: 
چقدر خوب که اینهمه فیلم می‌بینی.
فقط یه درخواست کاش لینک دانلود رو هم از سایتی که گرفتی بذاری. اینجوری هم مجبور نیستیم کلی دنبال یه سایت بگردیم برای دانلود.  
ممنون از لطف و محبتت 🌷
پاسخ:
سلام خانوم‌ :)
گاهی میبینم :)
من از سایت ۳۰نما فیلم دانلود میکنم که قبلا رایگان بود اما یه مدتیه که اشتراک میخواد و فقط در صورت عضویت توی کانال تلگرامشون، از طریق ربات، روزانه لینک دانلود دوتا فیلم رو میده. برای همین نمیتونم لینشکو اینجا بذارم
ولی اگه خواستید کانال و رباتش رو بهتون بدم
سایتش فوق العاده ست :)

۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۵۳ آرزوهای نجیب (:
ممنون میشم  اگر کانال و رباتش رو بدید (:
پاسخ:
حتما با کمال میل :)
سایت:
http://30nama.ws
ربات:
@Official_30nama_Downloader_Bot
کانالشون:
@Official30nama
توی کانالشون، لینک ربات و توضیحاتش هست :)
۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۴۵ آرزوهای نجیب (:
یعنی هر روز فقط اجازۀ دانلود رایگان همون دوتا فیلمی که خودش لینکش رو دادند، می‌دهند!
بقیۀ فیلم‌ها رو باید اشتراک بگیریم؟

چرا همه‌جا اینقدر پولکی شدند:|
پاسخ:
نه نه... هرفیلمی که خودتون بخواید
اسمشو توی ربات میفرستین، لینکشو میذاره. تنها محدودیتش دانلود ۲ فیلم در روزه ( که فکر نمیکنم کمم باشه...)

این سایت فوق العاده بود، همه چیش هم رایگان. ولی بعد از دستگیری تاینی مویز دیگه اوضاعشون ریخت بهم... 
حالا اشتراک داره ولی برای مخاطباش این امکان رو هم فراهم کرده :)
۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۵۵ آرزوهای نجیب (:
آها ممنون، آره شد (:
یه فیلمی بود دو روز بود هرچی سرچ می‌کردم لینک دانلودش رو پیدا نمی‌کردم یا پولی بود، اینجا گذاشتمش برای دانلود (:

کلی ممنون(:

تاینی مویز کیه؟ چرا دستگیرش کردند؟
ببخشید هی سؤال می‌پرسم؟ :آیکون همون میمون تلگرام که دستاش رو جلو چشماش گرفته
پاسخ:
خب خدا رو شکر.
این ۳۰نما چنان ما رو نمک گیر‌ کرده، من دست و دلم نمیره از هیچ سایت دیگه ای دانلود کنم و البته هر وقت هم کردم، پشیمون شدم :)
همه چیش عالیه ^-^

کلی خواهش :))

تاینی مویز یه سایت دانلود فیلم بود که اتفاقا خیلی فیلم ها رو دوبله میکرد. مدیرشو دستگیر کردن، تو تلویزیون هم نشون داد. جرمش هم همین فیلم‌ بود :/
بعد از دستگیری این بنده خدا، خیلی سایتا دیگه جانب احتیاط گرفتن، مثلا همین سایت ۳۰نما حامی مالیش رو از دست داد، یه مدت طولانی بسته بود، بعدهم اشتراکی شد...
هر 3 تا رو خوندم و دو تا رو دیدم ...غرور و تعصبش رو بارها...دخترم که این فیلم رو شاید 30 بار دیده :)
پاسخ:
منم همین طور :))

اما، منسفیلد پارک، نورثنگر ابی. اینام خوبن :)
سلام 
شاید کتاباش رو بگیرم بخونم ولی فیلمش رو بعید میدونم .
چون‌ کلا حوصله فیلم دیدن ندارم بخصوص فیلم های خارجی که نیاز به خریدن یا دانلود هم داشته باشه :)
حالا بهترین رمانشون چیه ؟ و موضوعش در مورد چیه ؟:)
ممنون میشم بگین :)

پاسخ:
سلام عزیزم 

کتاب هاش خیلی خوبن. فیلم هاش هم همینطور
دانلود باید بکنی ولی نیازی به خرید نیست. :)

سلیقه ایه. ولی فک کنم غرور و تعصب... من خودم فقط اِما رو خوندم و دوست داشتم. بقیه رو فیلمشو دیدم.
موضوعش، حدود سال 1700 میلادی
یک خانواده فقیر که 5تا دختر داره. موضوع بیشتر ازدواج دخترهاست 
اینطوری بگم شاید بیمزه باشه... در کل یک رمان عاشقانه کلاسیک :دی
عقل واحساس هم ایشون نوشتن ؟ اخه اصلن ازش خوشم نیومد همون نصفه ولش کردم رفتم اخرش رو خوندم  جذاب نبود
فک کنم کلاسیک دوس ندارم(گردنش را میخاراند:)) )
پاسخ:
اوهوم :)
عقل و احساس رو منم به نسبت بقیشون کمتر دوست داشتم

سلیقه ست خواهر من :دی
:)
پاسخ:
:)
۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۳۱ چارلی ‎‌‌‌
این آهنگی که توی پست "حال خوش" گذاشتین فوق العاده بود! و خیلی هم آشنا! میشه لطفا اسمشو بگین؟ :)
ببخشید اینجا گفتم، کامنتاش رو بسته بودین آخه.

پ.ن: سایت 30 نما عالی بود! از وقتی اشتراکی شد من یه سایت دیگه یافتم اونم خیلی خوبه! بلکس آپه اسمش. البته واسه اینکه فیلتر نشه مجبوره یه سری از فیلما و سریالا رو نذاره ولی خب درصدشون خیلی کمه، بیشتر نیازهای فیلم و سریالی رو تامین میکنه D: آدرسش اگه خواستین:
http://blaxup.org
پاسخ:
موسیقی متن فیلم "ابدیت و یک روز " ۱۹۹۸ هست :)
ببخشید بسته بود و زحمتتون شد :)

منم وقتی بسته شد خیلی خیلی دنبال سایت گشتم. ولی هیچی مثل سینما نشد
سینما هم مثل قبل خوبه ولی دانلود سریال نیاز به اشتراک ویژه داره و با ربات نمیشه دان کرد... اونا رو مجبورم از سایتای دیگه بگیرم.
مرسی از معرفی. نگاش میکنم :)
:) الان دانلود میکنم میخونم مرسی
پاسخ:
دانلود نکن دخترم. بخر یا از کتابخونه بگیر ^-^
غرور و تعصب که عالى بود ولى بقیش رو ندیدم هنوز متاسفانه 
چه خوب که معرفى میکنى 
آهنگ پست بالا هم که یکى از اهنگاى مورد علاقه ى منه:))
پاسخ:
بقیه شم ببین. قشنگن :)
خصوصا becoming jane رو 
چقد قشنگه این آهنگ ^-^


۰۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۵۶ آرزوهای نجیب (:
فیلمش رو امروز دیدم.

انگار یه جورایی غرور و تعصب رو از روی زندگی خودش نوشته، البته با یه پایان خوش.

 زندگی خودش هم بد نبود. بالاخره عشق رو تجربه کرد و حتی یکی پیدا شد که واقعاً و از صمیم قلب دوستش داشته اونقدر که اسم دختر تام هم اسم خودش بود.

(:
پاسخ:
دوسش داشتین؟ :)
آره دقیقا... من نگفتم که اسپویلش نکنم..

زندگی خودش غم انگیز بود، خصوصا دلم سوخت از این که پایان خودش رو عوض کرد و یه پایان شاد گذاشت واسه داستانش...
اسم دختر تام و سکانس آخر، نگاه تام... کلی اشک گرفت از من :(
۰۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۰۷ آرزوهای نجیب (:
آره دوستش داشتم(:

‌پایانش و نگاه تام واقعاً غم داشت ):
پاسخ:
خب خدا رو شکر :)

خیلی خیلی خیلی... :(
جدا که قلمش معرکه اس. کتاب و ب فیلم ترجیح میدم اما کتابای استین و فیلمشم دوست دارم
پاسخ:
اوهوم :)
آره فیلماش هم خیلی خوبه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">