روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

خب من یه سوال دارم. این دختر خارجی ها واقعا همیشه موهاشون آزاده؟ نه کشی نه کلیپسی نه هیچی؟ واقعن؟
من 10 دقیقه بیشتر نمیتونم تحمل کنم. اینا واقعن میتونن یا همش فیلمه ؟ :|

پ.ن: هانا بیکر هستن، شخصیت اصلی سریال 13 دلیل. تو کل فیلم، موهاش همین طوری بود :|
موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۲
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۳۱)

والا :))
من خودم تا موهام با کشی یا هر چیزی نبندم آروم نمیگیرم :)) و اصلا  دستم به کار نمیره:))
اونا کش مو اینا نمیبندن برای همینم هست زود صورتشون چین و چروک روشون نمی افته و پیر نمیشه :))
دم‌ اسبی بستن مو باعث پیری زود رس میشه:))
البته همه چیز بستگی به عادت داره شاید اونا عادت کرده باشن برای همین هم اذیت نمیشن مثل ماها:))

پاسخ:
دقیقا! منم :)
سوال من اینه، واقعا نمیبندن؟ یا تو فیلم هاشون به خاطر جلوه های بصری(!) اینجوری موهاشون آزاده...
دم اسبی...؟ واقعا باعث پیریه؟ چرا آخه...
۰۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۵۸ آقای سر به هوا :)
تخصصی در این حوزه ندارم!
(یک موز بر میدارد و میرود)
پاسخ:
:))
نوش جون :دی
گفتم که بستگی به عادت هر کسی  داره :))
من مثلا یکزمانی یکی از خواهرزاده هام موهاش رو آزاد و رها میذاشت مثل همین فیلم :))
بستگی به عادت هر شخص  داره :)


+
بلی باعث چین و چروک تو صورت و پیری زود رس پوست و مو میشه :))
چراش فکر کنم چون مو رو میکشیم و میبندیم به این خاطر فشار به مو و صورت میاد :)
فقط هم تو دم اسبی بستن مو این اتفاق می افته :))
بقیه شون نه :)

پاسخ:
اوهوم :)

+ عجب
البته من هیچ وقت دم اسبی نمی بندم. موها رو میشکنه و از جایی که شکسته بعدا موخوره میشه... به مو خیلی آسیب میزنه...
بافت رو هم میگن نباید زیاد کشید و سفت بست.
در کل بهترین کار همین آزاد گذاشتنه... :|
الهه یکی دو ماه دیگه میام چندتا فیلم غیروطنی خوب بهم معرفی کنی جهت مرور و تقویت زبانم
پاسخ:
سلام سلام عزیزدل
کجاااایی؟
برای تقویت زبان اینجوری فیلم دیدن به درد نمیخوره :|
تو نت یه سرچی بزن. روشش رو نوشته مثلا یه سکانس رو باید بیست بار ببینی و ...
بله اونا عادت دارن همش موهاشون 
پاسخ:
بازه؟
همین دور و برام :)

به درد من میخوره من قبل همین طوری فیلم میدیدم

پاسخ:
باوشه. تا بخوای فیلم :)
بله بازه
پاسخ:
:)
دقیقا این واسه منم سوال بود :|
به جواب رسیدی خبرم کن.
پاسخ:
باوشه :))
خب بستگی داره دیگه مثلا من خودم عادتمه همیشه موهام بازه تو خونه بسته باشه خس میکنم موهام داره از جا کنده میشه :/
+غمناک ترین سریال عمرم بود :(((
هنوزم بخاطر اون قسمتی که در مورد کلی بود گریه م میگیره :((
پاسخ:
اوهوم... منم دارم سعی میکنم... بده اینطوری که‌ همش بسته ست. 

+صحنه های بد و ناراحت کننده زیاد داشت... آره نوار کلی... :(
۰۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۵۹ مریــــ ـــــم
پامو که میذارم تو خونه کشمو باز میکنم
:|
جاشه من از تو بپرسم چطور میتونی موهات همش تو کش باشه؟؟
البته هیچوقت به خوشگلی این هانا بیکر نشدم با موهای باز 
:)
تو مایه های ابر سفیدم 
پاسخ:
منم اگه خیلی وقت بیرون باشم، آره تو خونه باز میکنم. ولی این روزا که بیشتر خونه ام نه دیگه ...
آره خیلی خوشگله لعنتی :|
بعد آدم بشینه با شوهرش این فیلمو ببینه :لب گزیدن  :آه و افسوس 
خب ژن خوب به همین میگن دیگه:))))
شوخی میکنم چون واسه لحظه لحظه ی اون سکانسها کلی کار شده تا موهاش اونجوری دیده بشه
من خارج از کشور بودم کسی ندیدم موهاشو کلیپسی یا کشی یا چیزی نبنده مگه موهایی که کم پشت باشه و کوتاه و کلی روش کار نشده باشه
پاسخ:
شوخی، جدی، خیلی خوشگله، میدونم :))
عه! پس واقعا نمیبندن
ما فک کنم عادت کردیم، به خاطر روسری و مقنعه که باید موها زیرش بسته باشه. دیگه همیشه میبندیم...

۰۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۱۳ آقای سر به هوا :)
چه اواتار بامزه ای:)
پاسخ:
مرسی مرسی
آواتار جدید شمام مبارک :)
قبلیه عکس بچگیاتون بود، این مال حالاست :دی
یعنی رگبار رو برداشتی تررررررررر گرفتی روی این سریال ها خخخخخخخخخخخ
خوبه
من دیدم توی خیابون کسایی که هیچی تو موهاشون نیست همینجوری هست
ولی خب این فرفریه پخش و پلاس ولی عموما موهای ملت صافه :)
پاسخ:
:))))))
فقط عکسشو گذاشتم بابا، من که چیزی نگفتم :دی

هوم هوم.
خب این خوشگله که بازیگر شده دیگه :دی
خلاصه سریال سوراخ سوراخ شد کلا :))
ولی من دیدم . البته خارجی ها کلا زیاد اهل آرایش هم نیستن
پاسخ:
هاهاها
نههه بازم یه دوتا پست دیگه‌ جا داره بهش گیر بدم :دی
آره... رسم خیلی خوبیه بینشون این آرایش نکردن :)
اصطلاخا میگن که رو خوشگلن :)))))))))))))))))))))
پاسخ:
بعله :|
حالا شما رفتید اونور، انصافه گیر بدید به ما؟ هان؟
مام رو خوشگلیم اصلا ولی دوست داریم خوشگل ترم بشیم ^-^
۰۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۴۳ نیوشا یعقوبی
من که شبا هم موهام بسته است مگه از حموم اومده باشم
پاسخ:
وای نه...
شبا هم؟ موهات آسیب میبینه ها...
۰۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۴۹ نیوشا یعقوبی
گرمم میشه :(
پاسخ:
آخه اونطوریم موهات شکسته میشه...
سعی کن خودتو عادت بدی.
منم موهامو دائم میبندم اما الان دارم تلاش میکنم عادت کنم به باز بودنشون...
سر کار و کلاس که میان می بندن معمولا
موقع غیر کارم هر دو مدلشو دیدم. مثلا یادمه بعضیاشون گیر می زدن نزدیکای گوششون که موهاشون نیاد جلوی صورتشون. بعضیام آزادِ آزاد. ولی دو دیقه که باهاشون حرف می زدی ده بار دسته ی موهاشونو می گرفتن مینداختن پشت گوششون، از بس که میومد جلوی صورتشون. از همین تریبون می گم که ببندین اون لامصبا رو. خودتون به درک. مخاطبتون عصبی میشه :)))
خیلیام کش میبندن. کلیپس ولی یادم نمیاد دیده باشم.

+ اون آقای سپهر معلوم نیس کجا بوده. ولی معلومه نتونسته از نعمت خارج به خوبی بهره ببره :دی
پاسخ:
آره وقتی آزاده، آدم خم و راست میشه بیچاره ست. از طرفی دائم میاد تو صورت باید بزنی پشت گوش که اونم قشنگی نداره :/
کلیپس سالم تر از کشه... این اختراعات به اونجا نرسیده! :دی

+ شما خیلی بهره بردین انگار :|
۰۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۱۷ نیوشا یعقوبی
منم باید شروع کنم
پاسخ:
تشویقات فراوان از طرف ارکیده :))

از شب شروع کن :)
نعمت خدا اونجا داشت اسراف میشد
من فقط در حد توانم از اسرافش جلوگیری کردم :دی
پاسخ:
از دست شما آقایون... :|
واسه سوئد یه همراه میتونم ببرم. آقاتون نمیان بریم؟ =)))
پاسخ:
من پیشنهاد میکنم، شما دست خانومتونو بگیرید ببرید تا بلکه از گمراهی نجاتتون بدن :|
۰۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۲۳ نیوشا یعقوبی
ذوووووووووووووووق و اینا :))

باشه از امشب :)
پاسخ:
عزیزمی :)

ایشالا ^-^
یعنی می گین با دستای خودم اسبابی فراهم کنم که نعمتای اونجا اسراف بشن؟ جواب خدا رو چی بدم اون وخ؟ :/
+ اتفاقا اون یه نفری که می تونم همرام ببرم فقط همسره. بچه ها می گن نذار دخترای مجرد دور و برت این موضوعو بفهمن :)))
پاسخ:
:))
فقط میتونم بگم خدا هدایتتون کنه ان شاءالله!
+ آره دختری که روی این چیزا بخواد نظر مثبت بده، بهتره که اصلا نذارید متوجه بشه. البته بعید میدونم، نداریم از این مدل دخترا ^-^
حالا این که مثال و شوخی بود. و این که اکثر دختر خانوما بزرگوارن.

ولی خانومایی مثل شما که ازدواج کردن این مسئله رو خیلی خوب می فهمن که بعضی از چیزایی که قبل ازدواج جذابه، بعد ازدواج خیلی عادی و بی اهمیت تلقی می شه :) بنظرم یکی از وظیفه های خانومای متأهل اینه که هر از گاهی این چیزا رو به دوستای مجردشون بگن تا توهمات و توقعات کمتر بشه. همین طور آقا پسرا... :)

+ در هر حال ما حرفی نداریم (به دعای شما) یکی بیاد اینجا و اونجا هدایتمون کنه. اما مسئله اینه که از بس هدایت شدم کسی در حدم پیدا نمی شه دیگه :دی =)))
پاسخ:
بله بله... چشم :)

+ ایشالا خوبش قسمتتون بشه :))
نه همیشه اینجورى نیستن:))
پاسخ:
سلام خاتون عزیز
مرسی :)

+ کجایی؟ وبلاگ رو بستی...؟
عزیزم فیلم روندیدم اما وقت کار اونا موهاشون بسته است ...و معمولن خانم های بالای 40 موها رو کامل کوتاه میکنند ...یک نکته : آرایشگاههای اروپا بسیار گرونند ...
اما به شخصه موهام بلنده و توخونه همیشه بازه  ...اگر نه همسرم صداش در میاد :))برای بیرون خونه وکار می بافم...:)
پاسخ:
سلام. ممنون از حضورتون :)
تو مدرسه و دانشگاه چی؟
چه جالب. نمیدونستم :)
آقایون همشون شیفته موی بلندن. نه؟ :)
و زیبایی موی بلندم به آزاد بودنشه... من پدرشوهر ساده و رکی دارم، یه بار اوایل عقد که خونشون بودم و موهامو با کلیپس بسته بودم، گفتن چرا اینجوریه و باید آزاد باشه :))
منم گفتم چشممم. دیگه همیشه جلوشون آزاد بود :)
معمولن بسته است ...و بستن ساده ...کشهایی که موهاشونم می بندم مثل  ما نیست که وقت باز کردن یک دسته موتو ازسرت جدا کنه ...من هنوزم کشی دارم که دقیقن مثل سیم فنری تلفن هست راحت بسته میشه ومو حتی داخل فنرهاگیر نمیکنه و از همه مهم تر پاره نمیشه :)))4 ساله استفاده میکنم  ...حمایت از کالای ایرانی ...:))))))
پاسخ:
نظرات این پست خیلی متفاوت بود :))
طبق آمار سه نفر گفتن بسته، دونفر گفتن باز (همه اونایی که تجربه داشتن)
نتیجه میشه گرفت، شاید کشور به کشور متفاوت باشه و یه قاعده کلی نداشته باشن :)
مرسی از نظرتون ^-^

کشتون، سیم تلفنه؟ :))
من مدت هاست با کش قهر کردم. موها از همون جایی که‌ کش میبندی میشکنه و بعد موخوره میشه و بعد مجبوری همشو کوتاه کنی :/

حالت فنری مثل سیم تلفن داره ...اینطور توصیف کردم راحت تصور بشه ...برای بافتن باید کش باشه  دیگه:)
پاسخ:
اومم. چیزجالبیه پس‌:)
آهان برای پایین مو. اون خوبه
ولی برای دم اسبی نه :)
۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۵۵ جولیک ‌‌‌‌‌
سوال مهم من اینه که شماهایی موهاتون انقد بلنده، زندگیتونو مو برنمیداره؟ اگه کله من جای کله هانا تو این عکس بود، کلی موی ریخته چسبیده بود به آستین و کلاه و کیفم! :|
پاسخ:
سلام :)
خوش اومدین به خونه ما :دی
اوممم مال من که تا این حد بلند نیست ولی خب با اون قضیه هم کنار میایم. چاره چیه ؟ :))
۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۱:۰۱ جولیک ‌‌‌‌‌
چاره کوتاه کردن موها تا بالای گوش. بی نیاز از شونه، گیره، همه چی.
:دی
پاسخ:
هاهاها
این که پاک کردن مسئله ست :دی
۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۱۰ جولیک ‌‌‌‌‌
پاک کردن مساله هم گاهی راه حله خب. اگه مساله این باشه که من هروقت از طبقه سوم می پرم پایین پام میشکنه، اینکه از طبقه سوم نپرم پایین هم یه راه حله:-"
پاسخ:
:))
خب میشه از طبقه سوم پرید پایین ولی چتر ببندیم به خودمون
یا از این تشک فنریای بذاریم اون پایین
یا بالا طناب آروم آروم اومد پایین
یا با پله بیایم اصن
آسانسور هم هست
هان؟ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">