روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

سلام سلام
با سری اول بوکمارک های جالب من در خدمتتون هستیم. اهم اهم :))
وارد فولدر "جالب" در بوکمارک ها شده و سایت های بامزه ای رو بهتون معرفی میکنم که حداقل یبار دیدنشون خالی از لطف نیست. :)



یه سایت گوگولی برای فرستادن کارت های تبریک الکترونیکی :)

این سایت آمار لحظه ای جهان رو نشون میده، چند تا نوزاد همین الان به دنیا اومدن، چند نفر از دنیا رفتن. چقدر انرژی مصرف شده، چقدر...! جالب انگیزناک نیست؟ :)

تو این سایت میتونید پروازهای دنیا رو ببینید و اگه شماره پرواز مورد نظرتون رو داشته باشید، چکش کنید و ببینید الان کجاست. :)

الان به وقت تهران ساعت 12 شبه، بقیه دنیا ساعت چنده؟ این سایت ساعت ها رو نشون میده :)

5. Daisypath :
یه ساعت خیلی بامزه که میشه برای رویدادهاتون تایمر بذارید، کد میده و این کد رو میشه توی وبلاگ و سایت استفاده کرد.

دلار خاص خودتونو داشته باشید اصلا :))

به شدت پیشنهادی! سوالاتش رو با دقت جواب بدید تا بهتون بگه کدوم نیمکره مغزتون فعال تره و چه توانایی هایی دارید. :)

یه سایت خیلی خوب برای تنظیم ساعت خواب!

نمیدونم شمام این گردالی ها رو داشتین یا نه، باهاشون اشکال هندسی کشیدید یا نه، اما این مجازیشه و خیلی قشنگ درمیاره!
حتما امتحانش کنید :)

10. Noisli :
من عاشق این سایتم اصلا! بهش بگو چه حالی هستی تا برات موسیقی طبیعی پخش کنه. نوای باد و بارون، جرق جرق هیزم آتیش! خیلی خوبه :)

11. Silk :
اینم یه جور نقاشی دیگه ست. جالبه :)


تا برنامه بعدی، شما رو به خدای بزرگ میسپارم. خدا نگهدار :دی

بعدا نوشت: بقیه فولدرها رو هم مرتب کردم، نصف سایت ها برچیده شدن :|
ولی نصف دیگه شون همچنان خوبن، حس میکنم معرفی کنم به درد کسی نمیخوره. میخوره... نمیدونم...
فکر کنم مجله اینترنتی دیگه زیاد رسم نباشه. هر کی هرچیزی رو بخواد سرچ میکنه دیگه...
بذارم؟ نذارم؟
موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۱
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۳)

خیلی جالب بودن. :))
مخصوصاً دوّمی و آخری. ^_^
پاسخ:
همشو دیدی؟
چه سریع :)
بلی!😂🙈😅
پاسخ:
:))
نیم‌کره‌ی راستی یا چپ؟ :)
ویژگی‌های هر کدوم چیه؟ تو سایتش پیدا نکردم.
پاسخ:
آزمونشو انجام بده.
من با دقت انجام ندادم ولی درصدم تقریبا مساوی بود 45، 55 روی دوتا نیمکره
استارت رو بزن و شروع کن :)
1. خوبه ولی فقط شیوه‌ی ایمیل و واتساپش در دسترس ماست :)
2. این خیــلی جالب انگیزناک بود!!! تعداد متولدین امروز تا این لحظه دوبرابر مرگ و میره! و درکل چند برابر .
3. کسی رو ندارم چک کنم که:/ شاید در آینده بدرد خورد :/
4. من این رو از تنظیمات ساعت گوشی‌م چک می‌کردم :))
5. بنظر جالب میاد:)
6. نظری ندارم :|
7. سمت راست75درصد، چپ 25 :دی (خلاقیتم بالاست :)))
8. این روهم تقریبا مشابه‌ش رو تو گوشی دیده بودم گویا .
9. این نوستالژی بود ارکیده :)))) من رو بردی به بچگی‌م ^__^
10. این عالی بود :))) تازه می‌شه ترکیبی هم ساخت :))
11. جالب و متفاوت. ندیده بودم :)

خسته نباشی ارکیده‌ی عزیز :)
پاسخ:
 دقیق چک کردیاا
آفرین :))
یادم رفت برات وارنینگ بذارم :|

فدات ربه کا جون :)*
انجام که دادم، منم مساوی شدم 47 و 53 :) اما می‌خواستم ببینم اینکه مساوی شدم یعنی چه! و آن‌که راست است یا چپ یعنی چه! ولی چیزی نیافتم!
پاسخ:
همون اخرش که درصدها رو میزنه، یه چیزایی مینویسه. دقت نکردی؟
کنار هر نیمکره میذاره 
عکس هم گرفتم از صفحه‌ی اعلام نتیجه، ولی چیزی نیست :|
تو نت سرچ می‌کنم :)
پاسخ:
نگا... تهش اینو نشون میده. البته فکر کنم واسه همه یه جوره
کلیک

تو نت که مفصل ترم هست :)
:|

این 2 داره با روح و روان من بازی می‌کنه :(
هی چک می‌کنم چند نفر بخاطر چی مردن :(
پاسخ:
عزیزم :))

خب از اون ورم بچه تازه به دنیا میاد :)
فقط همین امروز بیشتر از 2هزار نفر از گرسنگی مردن(این از همه دردناک تره)
چطور ثبت می‌کنن مشخص نیست ولی این رو هی باید نگاه کنم تا دیگه به غذاهایی که می‌خورم ایراد نگیرم :(
پاسخ:
راستشو بخوای فکر نکنم آمارش زیاد پا به جا باشه. شاید بیشتر حالت فان داره :)
خب ایراد رو نگیر اصلا :)

بعدا نوشت:
حرفمو پس میگیرم :|
الان رفتم about us ش رو دیدم... همچین الکیم نیست :|
اصلا ازش میشه به عنوان تحقیقم استفاده کرد ...
وقتی گفتی فان کمی دلم آروم شد :|
:((

بذار هرکی نخواست نمی‌خونه :|
منکه می‌خونم :)))
پاسخ:
عزیزم :)
آره فان در نظرش بگیر شما :دی

عزیزمی. پس خوبه فقط برای خودت بفرستم :)
7-من چپ مغز هستم! 
10 و11 هم جالب بودن : )
پاسخ:
:))
جالبن ممنون از معرفیشون بخصوص ۲ و ۱۰
پاسخ:
خواهش میکنم :)
خدانگهدارتون :دی‌تر
پاسخ:
دوس نداشتیاا :دی ترتر
۰۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۶:۳۲ پشمآلِ پشمآلو
باحال بودن:دی
اون آماریه ولی یکم منو ترسوند عه وضع جهان:/
مغز منو:))
کلیک
پاسخ:
باحالی از خودتونه خانوم :دی

لینک کرده بودی؟ نشده انگار
من تنظیم خواب و اون تست نیم کره ها رو خیلی دوست داشتم:)
خیلی بوک مارکای جالبی داری:)
مرسی
پاسخ:
ای جونم :)
قابلتو نداره : دی
خواهش میکنم :*
۰۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۴۱ پشمآلِ پشمآلو
الو یک دو سه آب وصله؟:دی
http://bayanbox.ir/view/2920104649527953596/Capture-2018-04-21-06-03-52.png
پاسخ:
واو!
کاملا راست مغزی، چه جالب :)

توی گوشی اون نوشته ها رو نشون نمیده پس :)
بیشترش خوب بود
دو سه تاشو بوک مارک میکنم :)
پاسخ:
:)
۰۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۳۰ آقای سر به هوا :)
توضیحاتشون که خیلی کاربردی بود
من دوباره میام دونه دونه چکشون میکنم:)

متشکرانیم:)
پاسخ:
:)
بیشتر جنبه فان دارن. دیدنشون خیلی طول نمیکشه :)

خواهشمندانیم :)
مشکلی نیست بذارید :)
ممنونم، از اولی خوشم اومد
پاسخ:
خب گذاشتنش یکم وقت گیره ولی اگه فکر کنم به درد کسی میخوره میذارم

به نظرتون کسی هنوز مجله الکترونیکی میخونه؟
معمولا کانل مانع این شده سراغ روزنامه ها یا مجلات بریم
فک نکنم. نمی دونم
پاسخ:
روزنامه نیستن. سایت هایین که بهشون میگن مجله الکترونیک. یکی از معروف هاش سایت رنگی رنگیه 
آره... یکم حوصله میخواد :)
دیشب دیدمشون 
چقدددر باحالن 
بیشتر از اینا بذار واسمون 
ماااچ 
پاسخ:
عزیزم. مرسی از ذوقت *-*
چشممم :)
بووس 
معرفی وبلاگ و سایت و اپ خوبه
توی وبلاگ قبلیم بوکمارک اشتراک گذاشتم . اگر توی آرشیو موضوعی ام بری شاید باشه
ولی چیزی که هست اینه که زیاد گذاشتی . اینا هر کدومشون می تونستن یه پست باشن یا هر سه تاشون یه پست باشن و بیشتر در موردشون توضیح میدادی
پاسخ:
حقیقتش هدفم معرفی سایت نبود :))
من چند روز پیش اتفاقی بوکمارک هامو دیدم که چقدر زیاد شدن. بعد نشستم تک تک چکشون کردم و توشون، اینا رو که جنبه فان داشتن پیدا کردم. :)
فقط دوست داشتم با بقیه به اشتراکشون بذارم. وگرنه میتونست هر کدوم از اینا پی نوشت یه پست به صورت اشانتیون باشه :دی

+توضیح مفصلی فکر کردم نمیخواد، همشون واضح بودن و بیشتر از اینم توضیح دیگه ای نداشتم :)

++ ممنون از نگاهتون :)
۰۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۵۹ آقای سر به هوا :)
تعریف از خود باشه بینشم خیلی قویه،ازمون هوش میگم!
اون پروازها هم خیلی باحال بود،امریکا چرا اینقدر شلوغه!


پاسخ:
:)))
من آمریکا رو چک نکرده بودم :)
۰۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۰۸ چارلی ‎‌‌‌
خیلی خوب بودن! تشکر :)
اون سایت آمار رو دیده بودم قبلا، ولی انصافا خیلی مشکوکه :| مثلا تعداد متولدین هر لحظه رو چجوری میفهمه؟ یا به سیستم ثبت احوال کشور ها دسترسی داره، که البته بعیده :/ و اگرم داشته باشه نهایتا آمریکا و اروپا هست. مثلا متولدین زیمبابوه! یا حتی ایران رو نداره که. یا مثلا بودجه های آموزشی و نظامی کشورها که لحظه ای داره خرج میشه، غیر ممکنه همه دولت ها تو دادن اطلاعات همکاری کنن :-" کلا یه جوریه D:

+ اون دوایر جادویی خیلی خاطره انگیز بود :)) همیشه هم وسط کار دستمون در میرفت کل شکل خراب میشد :|
پاسخ:
خواهش میکنم :)
آره منم تو یه کامنتا گفتم‌ جنبه فان داره ولی بعد رفتم یکم تو سایتش گشتم، دیدم اینقدرام الکی نیست. برو نگاه کن، مثلا برای هر کشور جداگانه این آمار رو میده البته  همه کشورها رو نداره مثلا ایرانو...
+ آره یادش بخیر. خیلی تمرکز‌ میخواست :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">