روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

بر حسب اتفاق Bookmark های کرومم رو باز کردم و فکر میکنید چی دیدم؟

حداقل 15 تا فولدر و توی هر کدوم 20 تا سایت و صفحه مارک شده و اینا تازه جدایی از بوکمارک های گوشی و اون بالای صفحه هاست!

هیعی... روزی روزگاری وبگرد قهاری بودم و این که بگم توی Inoreader م الان بیشتر از بوکمارک ها سایت و وبلاگ دارم ... اما کو وقت چک کردن !

باید یبار بشینم تک تک اینا رو باز کنم، اگه خوب بودن اینجا معرفیشون کنم حداقل...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۰
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۰)

چی شده یاد قدیم افتادین! :)
پاسخ:
در راستای بک آپ گرفتن، یه صفحه ای رو ستاره دار کردم و بعد با اون فولدرها مواجه شدم! O-O
مفرفی کنید ببینیم :)
پاسخ:
خیلی زیادن!
اصلا نمیدونم کی وقت شه برم سرشون...

ولی چشم :)
عجب :)
پاسخ:
:))
:|

می‌خام :|

البته وقت نمی‌شه :(

قبلنا جز یکی 2تا وب چیزی نداشتم سربزنم اما الان به لطف تو نمیدونم اول به کدوم سربزنم :|
پاسخ:
:))

احساس کردم جمله آخر یجور فوشه :دی
یجور فوشِ عاشقانه بود :|

وجدانا خیلی وب‌های جیگری داری خو :/
نمی‌دونم اول لپ کدومشون رو بکشم :)
پاسخ:
هاهاها

اون پست معرفی وبسایت رو اگه خواستم بذارم، وارنینگ میذارم روش تو نبینی :))

ای جونم. لپ منو اصلا :دی
:(((
(سراسیمه و گریه کنان وب ارکیده را ترک می‌کند...) تَقققق (صدای کوبیدن در)

جان جاان جااان :)))

پاسخ:
ای جونم :)
بذار توی تابستون بخون :)

:)*
۳۰ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۲۳ پشمآلِ پشمآلو
Inoreader چیه؟
پاسخ:
یه سایت فیدخوانه
ینی سایت ها و وبلاگ ها رو اضافه میکنی بهش، اگه‌ پست جدیدی بذارن، همونجا میتونی بخونیش.
یه چیزی تو مایه کاری که بیان میکنه، اما بیان فقط برای وبلاگای خودشه و این که لینک میده، باید بری وبلاگش و بخونی. اما توی اینوریدر نیازی نیست جابه جا شی. :)
ای بابا:(
یاد بوک مارکای خودم افتادم:(
پاسخ:
از توام زیادن؟ :)
خیلی خیلی زیاد:(
پاسخ:
آخی... :)
۳۰ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۴۱ آقای سر به هوا :)
دو هفته است به تکنولوژی بوکمارک پی بردم!
پاسخ:
نههههه! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">