روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

تلگرام

‎۹۷
امروز صبح، طرفای 7 تلگرام باز نمیشد نه عادی نه با فندق شکن. گفتیم مسدود شد رفت. اون لحظه فقط دلم برای مسج های سیو شده ام سوخت و نه هیچ چیز دیگه. بعدا که دیدم وصل شده، با خودم گفتم امروز روز بک آپ گرفتنه! :)
شما کوچ میکنید؟ کجا...؟

خودم اگه تلگرام با فندق شکن باز بشه همین جا میمونم. اگه هم نه، قید پیام رسان رو میزنم احتمالا...!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۹
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۳۲)

میگن فیلتر نمیشه...
منم قید غیر اینو میزنم...
پاسخ:
فیلتر که نه... میگن مسدود میشه :/
بدتر از فیلتر
۲۹ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۱۶ آقای سر به هوا :)
من کوچ‌کردم تقریبا
هرچند از قدیم سروش داشتم ولی کیفیتی حساب کنید من بهتون "گپ" پیشنهاد میدم:)
ایتا هم دارم البته!
هنوز یه چند ساعتی با مسدودی فاصله داریم!
پاسخ:
من قبلا داشتم ولی رم گوشی رو میگرفت، سرعتش رو پایین میاورد برای همین حذف کردم همه رو...
پس کیفیت گپ بهتره؟

بله... چند ساعتی...
۲۹ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۲۵ مریــــ ـــــم
امروز چون روز ارتش هست فیلترش نمیکنن
:))
پاسخ:
هاهاها
فردام، روز بعد ارتشه نباید ببندن دیگه :)
۲۹ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۲۹ مریــــ ـــــم
فردا پس فردا روز سپاهه
:))
باز نمیبندن
پاسخ:
خدا رو شکر. خیالم راحت شد :دی 
میگن مسدود نمیشه... :/ نمیدونم!
پاسخ:
جدی؟
نشه والا... نشه...
من که اونجوری شنیدم دیگه نمیدونم صحت داره یا نه!
پاسخ:
کاش همینطور باشه...
من هیچوقت تلگرام نصب نکردم:)
پاسخ:
جدی؟ ایول :))
بک آپ تموم شد خبر بده تا بگم ببندنش :)))
بابا ما همین بیانو داریم و تمام
پاسخ:
خیلی زمان بره... نشستم تک تک این سیومسج ها رو میخونم، هر کدوم رو توی یه دفتر مینویسم. بعد خیلی هاش اصلا لینکه. نمیدونم کجا بریزمشون :/

جدی؟ آفرین :))
آفرین نداره خانم !
نه که نخواما بلد نیستم :)
پاسخ:
تلگرامو ؟!
همشون
پاسخ:
عجب!
@جناب دچار
بابابزرگ منم تلگرام داره:|
یعنی شما بابابزرگ منم نمیشین؟:|

(منم بیان دارم فقط)
پاسخ:
شاید منظورشون بلد نبودن اونجوری نیست... نمیدونم :/
مینویسی ارکیده؟ :|
کپی پیست کن تو قسمت نوت خب :|
پاسخ:
آره دفترهای مختلف دارم 
قبلا دائم مینوشتم... الان نه...

+خانومانه/ همسرانه/ مادرانه/ کتاب/ فیلم/ جمله/ و ...
سکوت میکنم اصلا :|
آفرین آفرین به این همه حوصله *-*
پاسخ:
:))
قبلا آره. الان که نه... :)
@ربکا

پدربزرگ شما جیمیل داره اونوقت؟
من دارم :)
پاسخ:
پس شد بیان و جیمیل ؛)
فیلتر کردن اگه شده با کبوتر و دو و آتیش و اینا پیام میفرستم ولی پیامرسان داخلی استفاده نمیکنم :/
به کی و چی اعتماد کنم آخه؟! 
پاسخ:
:))
کبوتر و دو و آتیش؟ پیامک هست خب :)
@آقای دال
شما تو پیام هاتون چی دارین که انقدر نگران اعتماد و امنیتش هستین؟:|

@جناب دچار
هار هار هار هار
منفجر شدم از خنده :|

@ارکیده
میدونم کامنت دونی توئه:|
پاسخ:
@ آقای دال
منم هروقت میگم پیام رسان داخلی نمیخوام ذهنم به این سمت میره که من چیکاره ام مثلا. جرات ندارم حتی درست بنویسم فندق شکن، اونوقت قراره چیکار کنم که بترسم از داخلی بودنش... :/

@ خودت
من و تو نداریم. اصلا کامنت دونی ربه کاست اینجا ؛)
من که بر می گردم ولایتِ خودمون، نیازی به پیغام رسون نیست من خودم میرم دم در خونه فک و فایل پیغامم رو بهشون میدم :))
ظاهرا فیلتر نمیشه، نسخه های جدیدش اومده
پاسخ:
خوشا به سعادتتون. تازه صله رحم هم میکنید ؛)
ینی نسخه های جدیدش، فیلتر شده ست؟ :|
پیام رسان های داخلی زیبایی و جذابیت و کارایی تلگرام رو ندارن، از این لحاظ من نمیخوامشون.(یعنی نمیخواستم:| الانکه فرقی نداره)
حتی تو همون خارجی هم مواردی هستن، اما هیچکدوم قابلیت تلگرام رو ندارن.(با تلگرام آدم انس معنوی میگیره اصلا) :|
پاسخ:
من خیلی قبلا داشتمشون. اصلا الان دلم نمیخواد باز کنم ببینم چجوری شدن :/

آره تلگرام سرعتش خیلی خوبه انصافا.
انس معنوی! :))
@ارکیده
دود و آتیش! پیامک هم اعتبار نداره :/
@ربکا
میگن که کورد ها ۸۰ درصدشون سیاسی هستن :))) 
یار و این حرف ها و ...
پاسخ:
+بیان چی؟ نکنه اینجام اعتبار نداره؟ ×-×

++ اوه اوه :|
۸۰ درصد؟! بهشون نمیاد :|
وااای یا خدا من یه عااالمه متنای قشنگ سیو کردم دلیت اکانت نکردم و فقط حذف نصب کردم 
واجب شد امروز برم نصبش کنم دوباره وصل شم اسکرین بگیرم :((((  مرسی گفتی:/

کامنت قبلی اشتباهی خصوصی شد ا:دی
پاسخ:
والا بعضی دوستان که میگن قرار نیست فیلتر شه... نمیدونم...
حالا شما اسکرین شات رو بگیر محض احتیاط. میتونی همه رو انتخاب کنی بعد کپی کنی و توی یه فایل ورد پیست کنی. اینم میشه :)
خواهش میکنم ؛)

+ کودوم؟! 
یادم نمیاد :/

++راسی جوابت رو خوندی؟ توی پست قبلی که برش داشتم
+ بیا در گوشت بگم آره بیانم اعتبار نداره :|
++ آخه شما نمیشناسیدشون :)
پاسخ:
+ ای بابا ای بابا... این بیان رو دیگه نگیرید از ما... :)

++ یکی بود توی گودریدز، هرچی کتاب میخوند سیاسی و در مورد کوردها و اینا بود، من اصلا سر در نمیاوردم برای همین دیگه دنبالش نکردم. فکر میکردم فقط اون اینجوری بوده‌...
اره همونو میگن:) تنکیو:))
پاسخ:
قربانت :)*
نمی دونم، شنیدم نسخه جدیدش فیلتر نمیشه، مشکی رنگه
پاسخ:
Telegram X ؟
منم شنیدم ولی انگار فرقی خاصی ندارن...
میگن یه نسخه دیگه از تلگرامه، فقط همین...
تحت هیچ شرایطی ارکیده
تحت هیچ شرایطی تحت هیچ شرایطی تحت هییچ شرایطی شده به ایران نامه بفرستم یا با دود ارتباط بگیرم پیامرسان داخلی نصب نمی کنم
من از ایمیل استفاده می کنم . شاید هم یه اپ خصوصی توسعه دادم :|
پاسخ:
واو...
اوکی... هممون این مشکل رو داریم... ولی خب هممون نمیتونیم یه اپ خصوصی داشته باشیم :|
من که گفتم
فیلتر بشه شام میدم :|
پاسخ:
خوشحالی میشی ینی؟ 
فک نکنم جای جدیدی برم همون واتس بسه و ایکه بهتر میتونم به کارای عقب افتاده برسم:))))))))))))
به مامان و بابامم میتونم بیشتر سر بزنم:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
واتساپ هنوز روی پاس؟
اومم فکر خوبیه!
آدم به زندگیش برسه یکم :)
بله ولی خلوته

اره بابا تابستون پارسال همش تو تل بودم ته کتابی نه فیلمی نه بیرون رفتنی
افسرده حال بودم:/
پاسخ:
:)
شک نکنید
پاسخ:
عجب :)
به شدت وقت‌گیره!
پاسخ:
خب آرزوی بسته شدنش رو نکنید.
میشه حذفش کرد یا از کانال ها و گروه ها اومد بیرون...
در کل خوبه دیگه :)
خیلی وقته حذفش کردم :)

نظره دیگه. بیخیال. :)
پاسخ:
جدی؟ آفرین :)

باوشه :)
منکه ندارم و از هفت دولت آزادم :دی
همینجوریش بلاگ و بیان کل وقتمو گرفته دیگه واویلا :/
موندم امثال تو که کدبانویی هستین واسه خودتون چطوری هم زندگی رو می چرخونین و هم بلاگ و وبلاگ گردی می کنین؟!
جدی موفقیات : ))
پاسخ:
خیلیا ندارن پس :)
تلگرام رو زیاد چک نمیکنم. ولی بیان خیلی وقتمو میگیره و ناراضیم از این بابت...
۳۰ فروردين ۹۷ ، ۰۸:۲۴ مریــــ ـــــم
سلام
میگم چجوری بکاپ گرفتی؟هرکارمیکنم نمیشه
پاسخ:
سلام‌ عزیزم
من تک تک چیزایی رو که میخواستم نوشتم.
ولی میتونی همه پیاما رو باهم انتخاب کنی ، کپی کنی و بعدم توی یه فایل ورد پیست کنی. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">