روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

Wonder 2017

‎۹۷

از حس های خوبش هرچی بگم، کم گفتم. یه فیلم واقعا حال خوب کن :)

"اعجوبه" در مورد یه پسربچه با صورت دفرمه ست. در مورد رویاها و آرزوهاش، دنیایی که ساخته و زندگی ای که داره؛ با دیالوگ های طلایی که میشه زیر هر کدوم رو خط کشید و چندین بار مرور کرد. فکر کردم اگر کتابش بود پر از مارکرش میکردم و همون لحظه یادم اومد که بلههه کتابش هم هست و این فیلم هم اقتباسیه از کتاب دلنشینش. کتابش رو از لیست آینده حذف نمیکنم و دوست دارم حتما بخونمش :)

بازیگرها هم عالین،‌ ژولیت بینوش و بازیگرهای خردسال خیلی خوب بازی میکنن.

صد در صد پیشنهاد میشه! ^-^

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۶
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۵)

هر چیزی که راجع به آرزو باشه رو دوست دارم :)
پاسخ:
آدما از آرزو جدا نیستن... :)
آرزو جزیی از آگی ه :)
:))
پاسخ:
:)
راجع به این فیلم در حدی میدونم که نقش اوگی رو "جیکوب ترمبلی" بازی میکنه.
 جیکوب با بازی تو فیلم Room 2015 منو شیفته خودش کرد،
هنوز به مرحله تماشا نرسبده :)

نمیدونستم کتابش هم هست :)
پاسخ:
آره ولی با اون گریم اصلا نمی شناسیش :)
Room ....
حال خراب کن نبود؟ میدونم داستانش چیه...

آره کتابش هم هست و تعریفشو تو گودریدز زیاد شنیدم :)
هی میخوام ببینمش هی نمیشه


امروز اومدم تو وبلاگت غر بزنم که کجایی نیستی و دلم تنگ شد و اینا دیدم پست گذاشتی:)))))))))

پاسخ:
ببین، ببین :)

ای جونمممم... بس که مهربونی :*
مرسی به یادم بودی :)
من اولین بار رمان "اتاق" رو بدون اینکه چیزی راجع به محتوای داستان بدونم خوندم.
فکرش رو بکن یه کتاب رو میخونی و اولش فکر میکنی یه داستان بچگونست بعد وسط داستان وقتی میفهمی اوضاع از چه قراره یهو شکه میشی.

خیلی رو روانم تاثیر گذاشت و بعد خوندنِ داستان دیدن فیلمش خیلی عمیق ترش کرد... اما پایان خوبی داشت.

+اضافه میکنم الان :)
پاسخ:
اوه...
من خلاصه داستانش رو خوندم، نمیتونستم هضمش کنم... پیش خودم گفتم هیج وقت نه کتابشو میخونم نه فیلمشو میبینم!
ولی چند وقت پیش، وسوسه شدم و دانلودش کردم... فکر میکنم حالا که یکم ازش گذشته، دیگه اون تاثیرِ بد رو روم نداشته باشه... باید ببینم...

+ ;)
میبینمش، ولی بعدا :)
پاسخ:
ان شاءالله :)
اوکی دانلود میکنیم :)
ممنون 
پاسخ:
:)))
"اوکی" مگه لحنم اجباری بود؟ :)
خواهش میکنم :)
۲۶ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۳۰ علی ابن الرضا
پیشنهاد خوبیه.حیف که تعطیلا تموم شد..چن تا فیلم رو باید دانلود کنم برای تعطیلات بعد...

پاسخ:
ایشالا :)
:/

پاسخ:
شوخی کردم :)
عه ما این فیلمو روز آخر مدرسه به عنوان حسن ختام دیدیم همراه با پیتزا دی: قشنگه:) فقط من همش فکر میکردم اخرش پسره رو نشون میده که یه فضانورد شده تو ناسا که نشون نداد... دوست داشتنی بود ولی :))) 
پاسخ:
نوش جونتون، هم فیلم هم پیتزا :)
اوهوم ^-^
همین دو سه روز پیش دیدمش چقدددددر خوب بود این فیلم
نمیدونستم کتابش هم هست
پاسخ:
پس شمام دوست داشتید:)
بله کتابشم هست به اسم "شگفتی" اثر "آر.جی پلاسیو" نشر افق :)

هووم
پاسخ:
:)
باید ببینمش
پاسخ:
بلی، قشنگ بود :)
:( من وقت نمیکنم نگاه کنم
پاسخ:
چیزی رو از دست ندادی عزیزم :)
مرسی معرفی کردی:)
پاسخ:
خواهش میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">