روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

مفید در برابر باد شمالی، اسم نامانوسیه برای یه کتاب نامه نگاری اما وقتی کتاب به نیمه میرسه متوجه ارتباطش میشیم و لذت میبریم از این انتخاب. 

این کتاب، داستان ارتباطیه که به خاطر یک ایمیل اشتباهی بین امی و لئو شکل میگیره. رابطه ای که اول در سطحه ولی کم کم تا عمق شخصیت ها پیش میره...وابستگیشون بهم اونا رو از زندگی واقعی به زندگی در میل باکسشون میکشونه و این عمق گرفتن زیباست. فکر میکنم همه ی ما میتونیم درکش کنیم، نسلی ‌که با فضای مجازی انس گرفته. مایی که آدم های مجازی گاهی خیلی بیشتر از اطرافیان برامون واقعی بوده اند.

کتاب رو یک نفس خوندم. کشش زیادی داره و خسته کننده نیست.

کمی شباهت با آنا کارنینا حس میکنم از این جهت که میدونیم پایان خوشی نمی‌تونه در انتظارمون باشه اما این به این معنا نیست که پایانبندی زیبا نیست! صفحه آخر و پاراگراف آخر کتاب رو که خوندم، نمیدونستم حس گریه دارم یا بغض یا فقط نیاز دارم بهش فکر کنم. متعجب بودم یا شوکه و یا مجموعه ای از تمام این احساسات...

من از کتاب لذت بردم. به دوستان پیشنهاد میکنم، مزه اش کنید :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۲
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۰)

ان شا الله خواهم خواندش!
ازدواج و عشق های مجازی زیاد جالب نیست!
پاسخ:
ایشالا :)
خب نمیتونم در مورد جمله دومتون چیزی بگم که داستان اسپویل میشه :)
میشه عکس‌ها رو اسکرین‌شات بگیری بعد بذاری تو وبلاگ؟ حجمشون بالاست، دیر لود میشن!
و اینکه در مورد خود کتاب که نظری ندارم، ولی اسمش روی کتاب "مفید در برابر باد شمالی"ه! نه بادهای شمالی :دی :) =)
پاسخ:
حیفم میاد کیفیتشون رو کم کنم...
ولی چشم. از این به بعد کم حجم تر میذارم.
مرسیی... تصحیح شد :)
خیلی وقته نیت کردم راجع به ازدواجِ این مدلی بنویسم... باشد که عملی بشه :| :))
پاسخ:
ازدواج نیستا... فقط آشناییه :)
توضیح بیشتر بدم داستان لو میره

بنویس خانوم. بنویس :)
خیلی وقته کتاب نخوندم. :'(
پاسخ:
فعلا لیست want to read ت رو پر کن :)
حتی لیستُ آمادش نکردم که بخوام پرکنم!😬🤦‍♀
پاسخ:
مثلا این میتونه شماره یکش باشه
لیست که آماده کردن نمیخواد :)
یچی شبیه انیمیشن مری و مکس؟
(نمیدونم چرا ذهنا میره سمت اینکه یه ارتباط حتما باید سرانجام داشته باشه!)

من اینجور روابط مجازی رو خیلی دوست دارم چون گاهی از آدمای واقعی دوست داشتنی ترن 
(یکیشون خودت)

نوشته های به سبک نامه نگاری از نظر من جذابن
چند صفحه س؟
پاسخ:
آره آره...تقریبا :)
خب آدم دلش میخواد سرانجام داشته باشه ولی تهش بازه، هیچی معلوم نیست...

منم خیلی دوست دارم. خصوصا تو رو :)

حدود ۲۵۰ صفحه. ولی خیلی سریع پیش میره
ممنون از معرفی

پاسخ:
خواهش میکنم :)
منظورم اینِ که اصلاً ننوشتم وتصمیم نگرفتم که فلان کتابُ بخونم. :))
اوهوم..اینم میتونه یکیش باشه. :))
پاسخ:
یه وقتایی که سرم  خیلی شلوغه، یکی از مفرح ترین کارهایی که میکنم تهیه یه لیست از کارییه که وقتی فراغت پیدا کردم انجام بدم. مثلا چندتا کتاب، چندتا فیلم، کاردستی و... 

اگه دوست داشتی درست کن، انرژی مثبت میده خانومی که دیشب نخوابیدی ؛)
خیلی خوبه که از مطالعه کردن لذت می برید
پاسخ:
مگه کسی هست که لذت نبره؟ :)
فقط بعضیا دیر میرن سراغش...
حتماً. ^_^*
پاسخ:
آورین :)*
۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۴۹ علی ابن الرضا
باید جالب باشه...کدوم انتشارات؟
پاسخ:
قشنگ بود. :)
ققنوس 
:)))
پاسخ:
:)
جالب بود
یاد کتاب ملت عشق افتادم اونم اگر نخوندی بخون خوشت میاد
پاسخ:
خیلی وقته میخوام بخونمش... هنوز فرصت نشده
ممنون :)
ممنون بابت معرفی کتاب
بی شک خوشمزه است :)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
امیدوارم یه مذاق شما هم خوش بیاد :)
حرف از ایمیل و عشق و عاشقی شد، یاد پنجشنبه فیروزه ای افتادم :دی
پاسخ:
خوبه کتابش؟
من از سارا عرفانی هدیه ولنتاین رو خوندم و پشیمون شدم....
هدیه ولنتاین که مجموعه داستانه... من کلا از مجموعه داستان ها خوشم نمیاد :)

پنجشنبه فیروزه ای جایزه بهترین کتاب از دیدگاه مخاطبین رو توی نمایشگاه کتاب برد. منم با وجود ایرادات زیادی که ازش گرفتم و برای نویسنده ش فرستادم، اما در مجموع آرامشی که بر داستان حاکم کرده بود و تقابل تضادهاش رو دوست داشتم. با این حال نظرات افراد مختلف بسیار متفاوته. کسایی بودن که فحش دادن به نویسنده؛ کسایی هم بودن که قربون صدقه ش رفتن :)
پاسخ:
به خاطر همون هدیه ولنتاین، گفتم دیگه سراغ بقیه آثارش نمیرم ...
بخونم پس؟ :)
ممنون از معرفی :)
نمی دونم.
من از اوایلش بدم اومد. ولی جلوتر که رفتم، در مجموع بدم نیومد ازش. به نظرم خوندنش بی ضرر باشه :)
پاسخ:
سپاسگزارم :)
۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۰۴ آقای سر به هوا :)
اینقدر کتاب هست که نوشتم تا بخونم.....
پاسخ:
خب چرا شروع نمیکنید؟ :)
وای اخ جون از این داستانا دوست دارم:)))))))))
پاسخ:
آله آله... خوب بود :)
۲۲ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۴۳ آقای سر به هوا :)
شروع کردم تموم نمیکنم
پاسخ:
شاید کتابش خوب نبوده ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">