روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

اصلا همچین عکسی بیاد روی دسکتاپ و حالم رو خوب نکنه...؟
خرس قهوه ایم رو بغل کردم با خودم میبرمش این ور اون ور. یه فیلم حال خوب کن هم انتخاب کردم ببینم. امروز عصر هم میرم استخر خودم رو خفه میکنم. اصلا سعی میکنم رکورد بزنم و یه لحظه هم وانیسم...
خوب میشم آخر شب...
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۸
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۳)

میترسم خرست اندازه خودت باشه :))
پاسخ:
نه کوچولوه :)
فیلم رو به ماهم معرفی کن...
حال دلت خوش باشه الهی همیشه
پاسخ:
singing in the rain 1952
مرسی عزیزم :*
۱۸ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۵۳ مریــــ ـــــم
اسم فیلمت؟
پاسخ:
شاید دیده باشین. فیلم معروفیه...
singing in the rain 1952
برات حال خوب از خدا میخوام

کاش همه ی حال خرابی ها به همین سادگی برطرف میشد
حرفه ایی شناگرین؟
پاسخ:
مرسی مرسی ... 

اوهوم... دلم گرفته، وگزنه چیز خاصی نیست :)
نه حرفه ای... ولی دوست دارم شنا رو. چند ماهی هست که مرتب میرم
چه دسکتاپ خلوتی :)) واسه ما جا برا سوزن انداختن نیست:))

"بیفور سان ست" رو ببین و بعدش "بیفور سان شاین" خیلی حال خوب کنن
پاسخ:
اون سه تا هم ناگزیر بودن، وگرنه قبلا هیچی نبود روی صفحه :)

بیفور میدنایت رو هم دیدین؟ :)
یه سوال!
چرا دوتا خط زرد وسط جاده است؟ :)
پاسخ:
نمیدونم :)

شاید سبقت ممنوعه با تاکید! :دی
ندیدم متاسفانه ادامه ی همین دوتاست احتمالا
پاسخ:
بله بله
حسن ختامی بر اون دوتا. خیلی هم خوبه :)
پس حتما میبینمش
پاسخ:
ایشالا :)

راسی ممنون از نظر و پیشنهادتون :)
خوبه
من بودم مجموعه  فیلم alien رو میدیدم. همزمان با فیلم بازی ن ه ن گ آ ب ی می چسبه 😁
خوش باشید 
پاسخ:
:))
به به. چه شود :)

ممنونم. ^-^
سبقت ممنوع با تاکید :)))
پاسخ:
:دی
۱۸ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۱۳ علی ابن الرضا
اینجاس که میگه سلطان جهانم به چنین روز غلام است
عینک بدبینی هم بزنه میگه دل خوش سیری چند؟
حال دلت همیشه خوش
پاسخ:
:)
ممنونم :)
 اجازه بده من قربون خرس قهوه ایت برم :|

 منم دوست ندارم رو صفحه هیچی باشه :)))

 باتوجه به زمان پست الان باید خودتو خفه کرده باشی :|

خوبی؟:|
پاسخ:
اونم قربون بک میره...اصلا میگه آیدا دوستت دارم‌ :)
 
آره خفه رو که ... تازه ورزش در آب هم رفتم ولی عجیبه که اصلا خسته نیستم... 
خوبم :)
خرس قهوه ی دوست*_*

وای استخر واقعا حال ادمو خوب میکنههههه😍😍😍

بهتری الان!؟؟؟؟

چقدز صفحه دسکتاپ خلوته:دی 
من داره میترکه ^^
پاسخ:
:))
اوهوم  خیلی خوبه :)

خیلی بهترم. خدا رو شکر. مرسی :*

آره... من اصلا نمیذارم‌ چیزی رو دسکتاپ باشه، میگم ایناییم که هست مجبور بودم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">